Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 
Головний / Послуга / WhatsApp API для розсилок і повідомлень-підключення для бізнесу

WhatsApp Business API (WABA)

Збільшує ефективність бізнесу за рахунок підвищення рівня комунікації та лояльності клієнтів
Персональне звернення
Спілкування з клієнтом на ім'я підсилює його довіру до компанії, підвищує лояльність і як наслідок стимулює зростання продажів
Звичний зручний інтерфейс
  • WhatsApp щомісяця використовують майже 80% росіян віком від 12 років
  • Щоденна відвідуваність месенджера-67%
  • Прочитують повідомлення до 90 % користувачів
  • Клієнт залишається в зоні комфорту і налаштований на спокійне і продуктивне спілкування.
Гнучка система ціноутворення
Які завдання вирішує WhatsApp Business API (WABA)
WABA допомагає бізнесу вибудувати надійну та ефективну взаємодію з клієнтами
За допомогою WABA ви можете:
- збільшити продажі і стимулювати повторні
- реактивувати клієнтів
- знизити вартість цільової дії
- поліпшити якість технічної підтримки
- отримувати більше зворотного зв'язку
- скоротити час угоди
- знизити навантаження на співробітників або скоротити штат
Як використовувати WhatsApp Business API (WABA) у продажах, підтримці та маркетингу
Продажі та консультування

Надсилайте клієнтам повідомлення з повідомленнями про статус замовлення, покупку квитків, терміни доставки і т. д.


WhatsApp Business API підтримує чат-ботів і автоматичні відповіді. Підключіть до WABA власного бота, який дасть відповіді на стандартні питання клієнта: товар в наявності, вартість, гарантійний термін товару. Далі може передати чат менеджеру або дати клієнту кнопку "Оформити замовлення" для закриття угоди 24 / 7 щодня і цілодобово!

Підтримка клієнтів
Вирішуйте питання клієнтів в режимі живого діалогу. Якісна підтримка зміцнює лояльність до бізнесу
Маркетинг та розсилки

Офіційно і легально ви зможете розіслати через WABA персональні пропозиції, умови акцій, повідомлення за допомогою схвалених шаблонів*.

Наприклад, " Ілля, тільки сьогодні-знижка 30% на всі товари, якими ви цікавилися!"Клієнт клацає і купує.

* WhatsApp вимагає схвалення шаблонів повідомлень для розсилок. Шаблони, які не відповідають політиці WhatsApp, не будуть затверджені

Інтеграція з CRM системами
Всі Ліди, замовлення, нагадування і аналітика — в єдиній системі. У моменті можна бачити, що клієнт замовляв, на яку суму і коли необхідно написати йому повторно
У чому сила WhatsApp Business API?

1. Повноцінний інструмент для бізнесу та залучення клієнтів

Дозволяє створити аккаунт компанії в WhatsApp, працювати з одного аккаунта декільком менеджерам, листуватися з клієнтами, не залишаючи CRM-систему

Розмістіть на сайті або в мобільному додатку посилання на ваш профіль WhatsApp і потенційний клієнт отримає можливість написати Вам першим, задати питання і залишити контакт для зворотного зв'язку

2. Розсилки

Використовуйте тексти, зображення, відео, емоджи та активні посилання без обмежень

Лимит символов сообщений в WhatsApp - до 1000 символов
Оплата только за доставленные сообщения!

Розсилки

3. Персоналізація

"Здрастуйте, Анна, ваше замовлення #5678 вже в дорозі!"- такі повідомлення викликають довіру

Підключення WABA до CRM дозволяє підтягувати дані клієнтів з системи і відправляти кожному щось своє: знижку на улюблений товар, нагадування про кинуту корзину або привітання з Днем народження

4. Офіційний статус

З WABA ваш аккаунт стає офіційним-це захист від блокувань і знак довіри для клієнтів

Заповніть профіль, вкажіть дані про компанію і клієнт відразу бачить назву компанії, а не тільки номер телефону

5. Аналітика та контроль

Скільки повідомлень надійшло? Скільки відкрили? Скільки відповіли?

Наприклад, ви відправили 1000 повідомлень про акції, а відповіли тільки 70 осіб. Поміняли текст і отримали вже 200 відгуків.
Вибудовуйте стратегію на даних аналітики, а не інтуїтивно!

6. Масштабованість

Ваш бізнес зростає і кількість клієнтів зростає відповідно до масштабу зростання

Звичайний WhatsApp або WhatsApp Business ефективно працюють з 100-150 діалогами в день, WABA відмінно впорається з тисячами

Як це працює

Схема роботи
1

Клієнт отримує анонс нової колекції одягу, де він знаходить вподобану річ, кладе її в кошик і оплачує покупку

2

Надсилається код підтвердження для безпечної оплати

3

Паралельно приходить сповіщення про статус замовлення

4

З'являється можливість почати діалог через канал служби підтримки

Вартість розсилки в WABA
СМС-РОЗСИЛКИ HLR ЛИСТИ ДЗВІНКИ VIBER TELEGRAM WHATSAPP БОТИ КАЛЬКУЛЯТОР
 
Доставлені повідомлення в WhatsApp тарифікуватимуться за наступними цінами:

Тарифний план: 123456789
Платіж від:1 300 1000 2000 5000 10 000 15 000 30 000 50 000

Всі операториОбслуговування0.115 0.110 0.105 0.100 0.100 0.095 0.090 0.085 0.080

РосіяМаркетинг4.857 4.837 4.816 4.796 4.776 4.755 4.735 4.714 4.694
Послуги, аутентифікація2.450 2.435 2.430 2.415 2.410 2.395 2.390 2.375 2.365

Тарифи для інших країн

КазахстанМаркетинг3.610 3.595 3.585 3.570 3.560 3.545 3.535 3.520 3.510
Послуги, аутентифікація0.590 0.590 0.580 0.570 0.565 0.555 0.545 0.540 0.530

БілорусьМаркетинг5.060 5.040 5.020 5.000 4.980 4.960 4.940 4.920 4.900
Послуги, аутентифікація1.390 1.375 1.365 1.355 1.345 1.335 1.325 1.315 1.305

Інші країниМаркетинг4.855 4.835 4.815 4.795 4.775 4.755 4.735 4.715 4.695
Послуги, аутентифікація2.450 2.435 2.430 2.415 2.410 2.395 2.390 2.375 2.365

Відправка нешаблонних повідомлень категорії "Обслуговування" можлива тільки після вхідного повідомлення від абонента протягом наступних 24 годин.

Ціни вказані за одне повідомлення з урахуванням ПДВ.  
1) Росія: При забороні в налаштуваннях "прямих маршрутів" SMS відправляються від номера телефону і тарифікуються як інші оператори. Доставка в цьому режимі не гарантована, так як використовуються канали регіональних операторів.
2) Мегафон, МТС, Білайн: Для здійснення розсилок необхідно зареєструвати імена відправників у операторів.
3) СМАРТС, Йота, Газпром: Для здійснення розсилок необхідно зареєструвати імена відправників за правилами оператора Мегафон;
Ростелеком, ТМТ, МТТ, Волна Мобайл, Сім Телеком, СевМобайл, Вайнах, WIN Mobile, ТрансТелеКом, V-Tell, Міранда, Sprint, Кримтелеком, Т-Мобайл, Сбербанк-Телеком, Таттелеком, ВТБ Мобайл, Virgin Connect, Easy4, MCN Telecom, Astran, Miatel, Інтернод, МОТИВ (тільки міжнар.ім'я)
4) Зона 1: Австрія, Албанія, Бахрейн, Канада, Кіпр, Китай, Колумбія, Коста-Ріка, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Македонія, Мальдіви, Мексика, Парагвай, Польща, Португалія, Сінгапур, США, Таїланд, Швеція, Естонія, Південна Корея, Японія.
5) Зона 2: Абхазія, Англія, Ангола, Андорра, Аргентина, Бельгія, Болгарія, Боснія та Герцеговина, В'єтнам, Німеччина, Гонконг, Греція, Данія, Індія, Ірландія, Ісландія, Італія, Камерун, Куба, Люксембург, Малайзія, Мальта, Норвегія, ОАЕ, Саудівська Аравія, Словенія, Тайвань, Туреччина, Уругвай, Філіппіни, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Чехія, Чилі, Еквадор, ПАР
6) Зона 3: Всі інші країни.


Реселлерам надаємо значні знижки — підключаємо, починаючи з 7-го тарифного плану.
Крім того, ви можете отримати 6-й тарифний план за програмою "Знижка на SMS-розсилки".


Якщо у вас великий обсяг розсилок або вас не влаштовують наші ціни, то ви можете тут відправити заявку на отримання необхідного тарифу.
Ваш e-mail для відповіді    

Текст запиту та інші контакти


Код із картинки    

 
Як підключитися до WhatsApp Business API (WABA)
1
Зареєструйтеся в особистому кабінеті сервісу СМС-центр і укладіть договір
2
Подайте заявку на реєстрацію WABA на support@smsc.ru для отримання бізнес-рахунку
3
Пройдіть процедуру реєстрації та підтвердження номера телефону за наданими інструкціями
4
Зареєструйте шаблони та протестуйте надсилання повідомлень у WhatsApp
WhatsApp Business API через СМС-центр
Все автоматизовано
Система сама определяет тип переписки и решает, создавать новую или продолжать существующую. Вам не нужно думать о технической части>
Персональне спілкування
Когда клиент отвечает в чате, вы можете отправлять нешаблонные сообщения в течение 24 часов>
Підтверджена доставка
Все сообщения доходят до получателей с подтверждением статуса доставки>
Захист даних
Полная безопасность клиентской базы. Доступ имеет только владелец аккаунта>
Підключіть WhatsApp Business API зараз!
Наш менеджер зв'яжеться з вами і розповість про всі технічні нюанси і можливості системи

FAQ

Скільки часу займає процес реєстрації WhatsApp Business API?
До 10 робочих днів після отримання нами вашої заявки і здійснення Вами всіх кроків, необхідних для початку реєстрації (завести Facebook Business Manager, верифікувати його)
Чим відрізняється WhatsApp Business API від програми WhatsApp Business App?
Через WhatsApp Business App може спілкуватися тільки один оператор або з телефону, або з десктопної версії WhatsApp. Через WhatsApp Business API може спілкуватися не обмежена кількість операторів
Чому ваш WhatsApp Business API платний?
На ринку немає безкоштовних WhatsApp Business API. Отримати самостійно доступ до сервісу безпосередньо Facebook WhatsApp можливості немає. Тому з підтвердженням аккаунта компанії допомагають офіційні провайдери WhatsApp Business API. СМС-центр має підтверджений статус технічного розробника WhatApp рішень і надає послугу з підтвердження аккаунта відповідно до затверджених тарифів (посилання)
Який номер телефону можна підключити до WhatsApp Business API?
Будь-який номер телефону (міський, мобільний, 8 (800) , який може прийняти СМС або дзвінок для верифікації номера