Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Питання та відповіді

Тут представлені питання, що найбільш часто задаються по сервісу.
Уважно прочитайте їх перш, ніж звертатися в службу підтримки.

Загальні питання:

1. Як почати користуватись вашим сервісом
2. Як укласти письмовий договір на ваші послуги з розсилки повідомлень
3. Чи гарантуєте ви збереження і конфіденційність даних, що використовуються при розсилці повідомлень
4. Чому деякі інші сервіси можуть запропонувати ціни нижче, ніж у вас
5. Чому моя розсилка має статус «На модерації»
6. Як я можу оплатити ваші послуги через термінал
7. Чому я провів оплату через особистий кабінет, а гроші на баланс не зараховані
8. Як я можу відновити забуті логін та (або) пароль
9. Чому частина повідомлень з розсилки перенеслася на ранок

SMS-повідомлення:

10. Чому моє повідомлення не відправилося і має статус " незареєстрований sender id»
11. З якими операторами ви працюєте
12. Що таке функція email2sms і як вона працює
13. В які країни можлива відправка повідомлень
14. Чому я посилаю одне повідомлення, а з рахунку списується сума як за два
15. Яка максимальна довжина SMS-повідомлень, що відправляються
16. Чи можу я організувати розсилку SMS зі свого сайту
17. Чи можливо задати своє ім'я в якості відправника SMS-повідомлень
18. Які існують обмеження на використання імені відправника (Sender ID)
19. Чим відрізняється платне від безкоштовного літерного імені (Sender ID)
20. Як я зможу дізнатися, що надіслане повідомлення було успішно доставлене
21. Чи можу я надсилати повідомлення на короткі номери
22. Чому моє повідомлення не відправилося і має статус " заборонено»
23. Які правила існують щодо масових рекламних розсилок
24. Що означає статус "неможливо доставити" , і чому за таке SMS списуються гроші
25. Що таке HLR і для чого використовуються HLR-запити
26. Чому я вимкнув телефон, а запит HLR повертає статус " доступний»
27. Чому при HLR-запиті повертається невірний IMSI
28. Що таке ping-SMS і для чого воно використовується
29. Чому я відправляю повідомлення від свого імені відправника, а приходить від іншого
30. Чому я відправив одне SMS-повідомлення, а абоненту прийшло кілька
31. Що означає число в дужках після статусу повідомлення
32. У яких випадках може затримуватися доставка повідомлення
33. Чому повідомлення не було отримано на телефон, хоча повернувся статус " Доставлено»
34. Чому повідомлення, надіслані кілька днів тому, зникли з історії повідомлень
35. В якому форматі повинні бути вказані номери абонентів для відправки повідомлень
36. Чому SMS отримало статус «Заборонено», але через декілька секунд статус змінився, і SMS відправилось
37. Чи відправляться повідомлення зі статусом «Недостатньо коштів» після поповнення балансу
38. Які правила реєстрації шаблонів транзакційних і сервісних повідомлень

E-mail повідомлення:

39. Які повідомлення дозволені для відправки в e-mail розсилках
40. Як налаштувати в e-mail повідомленнях відображення тільки моєї адреси відправника
41. Який максимальний розмір e-mail повідомлення можливо передати
42. Як прибрати з листа Вашу посилання для відписки
43. Чи можна відключити автоматичне додавання вашої картинки в тіло листа
44. Чому при відправці від моєї e-mail адреси, в отриманих листах адреса відправника замінюється на вашу
45. Як відправити e-mail повідомлення з вкладенням через API HTTP

Голосові (voice) повідомлення:

46. В які країни можлива відправка голосових (voice) повідомлень
47. Чи списуються гроші, якщо абонент недоступний, або трубку знімає автовідповідач
48. Яка можлива максимальна довжина звукового повідомлення
49. Які підтримуються типи форматів голосових файлів
50. Які мови підтримуються для автоматичної озвучки
51. Чому при відправці голосових повідомлень відбувається підміна номера телефону відправника
52. Як дізнатися порядок цифр (DTMF), які натискав абонент під час дзвінка

API, SMPP, інтеграція:

53. Чи передається на обробник статус по кожному типу надісланого повідомлення при використанні каскадної розсилки
54. Чому не вдається підключитися по HTTPS-протоколу з програми
55. Яку кількість номерів можна передавати через API в одному запиті
56. Чому при виконанні запитів через API повертається помилка " IP-адреса заблоковано»
57. Як збільшити швидкість розсилок по SMPP-підключенню
58. Чому повідомлення, надіслане через API, не з'явилося в історії повідомлень
59. Які дії необхідно виконати, щоб відправляти повідомлення по SMPP-протоколу
60. Чим відрізняється SMPP-протокол від HTTP-протоколу
61. Чому не відкривається сайт або перестало працювати підключення по API

Вхідні повідомлення, віртуальні номери, sim-хостинг:

62. Як отримувати відповіді на відправлені SMS-повідомлення
63. Чи можливо приймати вхідні SMS-повідомлення через ваш сервіс
64. Чи можливо приймати вхідні SMS-повідомлення на свій номер
65. У чому відмінність виділеного віртуального номера від хостингу SIM-карти
66. Не приходить SMS-повідомлення на віртуальний номер з "Однокласників«,» ВКонтакте", інших соц. мереж і платіжних систем
67. Чи можу я організувати взаємодію зі своїми клієнтами, використовуючи ваш сервіс

Задати інше питання



© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика