Знаючи, що наш сервіс використовують багато компаній і веб-сайтів для важливих повідомлень,
і від нашої роботи залежить коректність роботи сервісів наших клієнтів,
ми прагнемо до максимальної стабільності та безперебійності надання послуг, що
досягається різними методами, алгоритмами і підсистемами. Наш сервіс володіє багатьма особливостями
і перевагами, завдяки чому відрізняється стабільністю і добре підходить для критичних завдань.
Сервіс розроблявся, в першу чергу, з розрахунком на якість і надійність, а не на прибуток,
і зараз ми продовжуємо підтримувати високий рівень послуг, що надаються.
Нам важливо мати репутацію стабільного і професійного сервісу.
Нижче перераховані основні переваги, завдяки яким нам вдається тримати сервіс
на високому професійному рівні.
- 1. Можливості сервісу
- 2. Висока стабільність роботи
- 3. Захист від DOS і DDoS атак
- 4. Швидка доставка термінових повідомлень
- 5. Автоматичний моніторинг каналів
- 6. Підвищений відсоток доставки повідомлень
- 7. Конфіденційність і захист даних
- 8. Оперативна підтримка клієнтів
Можливості сервісу:
- відправка SMS-повідомлень в мережі мобільних операторів по всьому світу;
- доставка повідомлень на міські та портовані (MNP) номери мобільних телефонів;
- підтримка довгих повідомлень (до 1000 символів);
- пріоритизація трафіку, завдяки чому термінові SMS доставляються без затримок;
- бінарні повідомлення (EMS, WAP-push та ін.) та MMS повідомлення;
- можливість динамічної підстановки імені відправника (Sender ID);
- отримання статусів доставки відправлених повідомлень в реальному часі;
- автоматичні розсилки за розкладом і періодичні розсилки;
- персоніфіковані розсилки з авто-підстановкою імен абонентів;
- обмеження розсилок за часом із урахуванням часових поясів абонентів;
- контроль і захист від повторних повідомлень і розсилок протягом доби;
- списки SMS-розсилок і автоматична підписка на розсилку;
- чорні списки номерів для заборони розсилок певним абонентам;
- автоматичне додавання недоступних номерів в чорний список;
- отримання та переадресація відповідей та вхідних SMS-повідомлень від абонентів;
- обробка безкоштовних дзвінків від абонентів на федеральні номери;
- віртуальні виділені номери для прийому повідомлень і хостинг SIM-карт;
- функція email2sms для пересилання e-mail повідомлень на телефони;
- HLR-запити та ping-SMS для перевірки доступності номерів телефонів;
- E-mail розсилки з відстеженням доставки і прочитання;
- партнерська програма та кабінет реселлера з прив'язкою свого домену;
- створення субаккаунтів із окремими налаштуваннями і загальним рахунком;
- гнучкі тарифи, що залежать від сум платежів або від щомісячних розсилок;
- відсутність плати за підключення і часу використання платежів;
- велика кількість способів оплати, включаючи безготівковий розрахунок;
- мультивалютна система розрахунків і білінг сервісу.
Висока стабільність роботи:
За довгий час роботи ми вже досить добре налагодили сервіс, так як
маємо кваліфікованих постійних програмістів і самі розробляємо наше ПЗ,
включаючи розробку низькорівневих серверних процесів, системи моніторингу та захисту, SMPP-сервер і веб-інтерфейси.
За рахунок власних розробок і постійних програмістів ми створюємо якісний код,
оперативно виправляємо помилки і допрацьовуємо сервіс за побажаннями клієнтів.
Для підвищення стабільності і захисту від збоїв в обладнанні у нас використовуються паралельно працючі
і синхронізовані між собою сервери, запити до яких направляються через вхідний маршрутизатор-балансувальник,
завдяки чому переключення трафіку між серверами відбувається непомітно для клієнтів, і в разі збоїв на одному з серверів
інший зможе обробляти запити, а сервер, вийшов з ладу, можна відновити без зайвих простоїв в роботі всього сервісу.
Додатково ми використовуємо різні підключення до платформи через незалежних інтернет-провайдерів, щоб не залежати
від можливих тимчасових проблем з інтернет-каналами. Доступні резервні підключення:
www2.smsc.ua (http),
smpp2.smsc.ua (smpp).
Детальна архітектура SMS-сервісу
Захист від DOS і DDoS атак:
Нашими фахівцями розроблений комплексний захист від DoS атак,
яка може автоматично відобразити невеликі і середні атаки на сервіс (DoS),
а також більші розподілені атаки (DDoS) з тимчасовим включенням спеціального режиму доступу
до сервісу тільки зареєстрованим раніше клієнтам.
Для захисту використовується окремий сервер фільтрації трафіку, що перенаправляє запити на внутрішні сервери
і відсіює поганий трафік. Також на час блокуються клієнти, у яких трапляються помилки у і випадкові
зациклення викликів API, що породжує часті запити і створює зайве навантаження на сервіс.
Швидка доставка термінових повідомлень:
У нашому сервісі використовується автоматична система визначення пріоритету трафіку.
Всі масові розсилки відправляються з меншим пріоритетом, ніж поодинокі SMS-повідомлення.
Завдяки такому поділу критичні поодинокі повідомлення відправляються без затримок,
не чекаючи завершення відправки масових розсилок будь-яких клієнтів.
При цьому масові розсилки теж відправляються досить швидко, так як ми намагаємось тримати канали
не повністю завантаженими і при збільшенні завантаження каналів запитуємо нові підключення у операторів.
Таким чином, наш сервіс добре підходить як для розсилки термінових повідомлень, так і для масових
рекламних повідомлень. А перевантаження і затримки в доставці SMS-повідомлень бувають дуже рідко і обумовлені
найчастіше рідкісними перевантаженнями у самих операторів, канали яких у таких випадках тимчасово відключаються.
Через одне підключення до нашого сервісу ви зможете відправляти SMS-повідомлення різного типу — як поодинокі повідомлення,
так і масові розсилки, перемішуючи відправку повідомлень будь-яким способом і відправляючи хоч групами, хоч послідовно по одному.
Наша система із загального потоку всіх SMS-повідомлень клієнта автоматично визначить унікальні поодинокі повідомлення і повторювані
повідомлення масових розсилок, призначить всім повідомленням пріоритети в залежності від розміру масових розсилок, і відправить
одиночні і невеликі групові розсилки в першу чергу максимально швидко.
Тому вам не потрібно буде ускладнювати свої програми і організовувати кілька черг повідомлень для різного типу трафіку,
ви зможете відправляти всі SMS-повідомлення через один потік, при цьому ваші абоненти будуть отримувати важливі повідомлення вчасно.
Автоматичний моніторинг каналів:
У сервісі реалізована автоматична інтелектуальна система моніторингу каналів операторів і окремих клієнтів.
Якщо на якомусь каналі або у певного клієнта перестають доставлятися повідомлення або відбувається затримка в доставці декількох SMS,
то після закінчення однієї хвилини повідомляється черговий співробітник, і автоматично на певний час відключається проблемний канал
із подальшою періодичною автоперевіркою тестовими SMS на спеціальний робочий номер.
Таким чином, рідксні проблеми та перевантаження на каналах стільникових операторів не викликають великих проблем і затримок в доставці повідомлень клієнтів,
а наявність резервних каналів через різних операторів дає можливість безперебійно відправляти критичні SMS-повідомлення.
При цьому підключення стільникових операторів, на яких часто відбуваються перевантаження, затримки або збої в доставці повідомлень,
ми перестаємо використовувати в роботі, залишаючи, таким чином, тільки надійні і перевірені канали передачі SMS-повідомлень для
надання якісного сервісу.
Підвищений відсоток доставки повідомлень:
Наш сервіс забезпечує більш якісну доставку SMS-повідомлень, на відміну від інших сервісів, а також від самих операторів
завдяки спеціальним алгоритмам, що підвищує відсоток доставки повідомлень на доступні номери мобільних телефонів.
1. Подвійна відправка
Маючи вже досить довгий досвід роботи з різними мобільними операторами, в тому числі з найбільшими,
ми можемо професійно оцінювати якість різних каналів операторів і відсіювати проблемні і менш стабільні,
залишаючи в роботі тільки найнадійніші з них. Але незважаючи на використання більш якісних каналів за довгий час роботи було помічено,
що будь-які оператори не завжди гарантовано доставляють повідомлення на доступні телефони, і зрідка можуть відхиляти відправлені повідомлення з певним кодом помилки,
наприклад, при знаходженні абонента в роумінгу, через тимчасове відключення маршруту в іншу мережу, при спрацьовуванні спам-фільтрів або через рідкісні збої у самих операторів,
що неприпустимо для завдань із критичними SMS-розсилками, які покликаний забезпечувати наш сервіс.
Для поліпшення доставки ми відстежуємо статуси і помилки кожного відправленого SMS-повідомлення, і в разі повернення статусу недоставки і підозрілого коду помилки
на підключенні одного з операторів відхилене повідомлення повторюється через підключення іншого оператора. У більшості випадків такі помилково-відхилені повідомлення на доступні
номери можуть доставитися з другої спроби через альтернативного оператора, наприклад, в разі різних роумінгових угод із зарубіжними операторами,
а в разі збою у одного оператора, ймовірність повторення такого ж збою в іншого оператора вкрай мала. Всі повторні повідомлення,
поліпшують таким чином доставку, відправляються безкоштовно для клієнтів і в особистому кабінеті відображаються з цифрою 2 в дужках після статусу доставки.
2. Доставка повідомлень на міські номери
Крім того, доставку покращує також функція доставки повідомлень на прямі міські номери мобільних телефонів за допомогою наявної і постійно поповнюваної бази
відповідності міських номерів їх федеральним варіантам. Відомо, що багато абонентів залишають свої міські номери в якості контакту,
і потім не можуть отримати різні SMS-повідомлення від магазинів, сервісів, служб таксі і т.д., так як навіть оператори в більшості випадків не можуть доставляти
SMS-повідомлення на міські номери, але зазначена функція автозаміни таких номерів дозволяє доставляти повідомлення і на них, підвищуючи загальний відсоток доставки
і дозволяючи таким абонентам повноцінно користуватися послугами сервісів і магазинів наших клієнтів.
3. Зарубіжне покриття
Крім основних каналів місцевих операторів у нас також є підключення до зарубіжних операторів, завдяки яким ми забезпечуємо покращене
міжнародне покриття і високий відсоток доставки в зарубіжні країни. А для тестування і перевірки всіх каналів аналізуємо статуси і скарги
клієнтів і при виявленні проблем із доставкою в будь-яку країну зазвичай знаходимо робочий канал і налаштовуємо цей маршрут для використання в майбутньому.
В особистому кабінеті показуються причини недоставки повідомлень, а також сервіс не намагається відправити і списати гроші на невірні за форматом номери і показує
їх окремим статусом.
4. Моніторинг та резервування
Також описана вище система моніторингу каналів дозволяє краще доставляти повідомлення в разі збоїв і перевантажень на каналі будь-якого оператора,
а так як ми маємо підключення до різних російських і зарубіжних операторів, то на всі напрямки є резервні канали.
Тому у зв'язку із наявністю всіх зазначених функцій, що поліпшують доставку, рекомендуємо використовувати наш сервіс всім, кому потрібна якісна доставка SMS-повідомлень по всьому світу.
Конфіденційність і захист даних:
Ми суворо ставимося до конфіденційності та захисту сервісу від витоків даних наших клієнтів.
Конфіденційність і відповідальність прописується в договорі в окремому пункті.
Ми гарантуємо, що не передаємо дані наших клієнтів третім особам і не використовуємо їх
у своїх цілях, а також не надаємо нашим клієнтам готові бази абонентів для розсилки
SMS-повідомлень, так як не займаємося розсилкою спаму.
На серверах використовуються нестандартні способи захисту власної розробки, такі як
шифрування вихідних кодів виконуваних скриптів, фільтрація SQL-ін'єкцій,
патчі серверного ПЗ і додавання власних модулів ядра для додаткового захисту сервера.
Все це вносить унікальність і нестандартність в роботу серверів, що ускладнює отримання несанкціонованого доступу звичайними методами.
Таким чином, недоступний, якісно написаний кваліфікованими програмістами код сервісу зменшує ризик наявності
виявлення вразливостей через відкриті інтерфейси і витік даних.
Крім цього, доступ до серверів має тільки один довірений постійний співробітник-адміністратор і тільки
з фіксованих IP-адрес, що виключає отримання доступу до сервера і витік конфіденційних даних
за допомогою недобросовісних співробітників.
Також у нас досить захищені Особистий кабінет і API: HTTPS-протокол, прив'язка сесій до IP-адресою і браузеру, ефективний захист від
підбору паролів, що дозволяє зробити тільки кілька спроб доступу з одного IP-адреси,
обмеження доступу за списком IP-адрес або мереж.
Можливо також підключення клієнтського обладнання по шифрованих тунелях (VPN, IPsec).
Для додаткового захисту історії відправлених повідомлень в особистому кабінеті можна налаштувати
автовидалення повідомлень з історії через заданий час, включаючи відразу після доставки.
Дотримуючись конфіденційності, ми не публікуємо на сайті і нікому не повідомляємо інформацію про наших клієнтів,
щоб не провокувати спроби отримання несанкціонованого доступу до їх даних.
Оперативна підтримка клієнтів:
Нашими програмістами розроблена система онлайн-консультування, до якої підключені
всі оператори, і при необхідності підключаються технічні фахівці.
За допомогою цієї системи ми оперативно відповідаємо на будь-які питання, в тому числі технічного характеру,
консультуємо клієнтів і допомагаємо налаштовувати ПЗ.
Додатково підтримка доступна по Skype, E-mail і телефонами.
Ми працюємо без вихідних, цілодобово доступні в онлайн-підтримці на сайті або за телефонами та
оперативно реагуємо на виникнення будь-яких проблем або збоїв в сервісі.