Як працює послуга голосових розсилок
Ви
- Копіюєте текст повідомлення
у вікно в особистому кабінеті. - Обираєте голос і час відправки.
- Прослуховуєте результат.
- Отримуєте звіт про доставку
і час прослуховування повідомлення.
Голосове повідомлення
- Автоматично перекладається з тексту в голос.
- Доставляється на мобільні
та стаціонарні номери. - Приходить з номеру телефону компанії-відправника.
- Автоматично повторює спробу набрати, якщо зайнято.
Клієнт
- Отримує інформацію про ваш бізнес: готовність, акції
або новій послузі. - Дає зворотний зв'язок через прямі діалоги (за номером
на клавіатурі). - Чує голос бренду
і приймає рішення
про покупку.
Спробуйте самі
Напишіть будь-який текст, виберіть чоловічий чи жіночий голос ідізнайтеся, як вас почує клієнт.
Чоловічий голос Жіночий
Для коротких сервісних повідомлень ви можете використовувати автоматичну озвучку.
Оберіть в особистому кабінеті один з шести голосів.
Оберіть в особистому кабінеті один з шести голосів.
Спосіб отримати зворотній зв'язок
Голосові розсилки працюють як додатковий інструмент зростання продажів та підвищення лояльності клієнтів.
За допомогою розсилок ви можете провести опитування про якість послуги та дізнатися думку про роботу компанії
Мало хто прийде до вас на сайт писати відгуки, але більшість відповість на кілька простих запитань по телефону.
Клієнти отримують новий досвід взаємодії з вами,
а ви - ще одну можливість зібрати інформацію
та виправити недоліки.
а ви - ще одну можливість зібрати інформацію
та виправити недоліки.
В таксі
В клінінговій компанії
Де можна застосувати і де корисні розсилки
За допомогою голосових розсилок ви можете повідомити будь-яку новину одночасно всім клієнтам з бази контактів. Аудіо повідомлення звертають на себе більше уваги
і виділяються на тлі текстової комунікації. Все, що вам знадобиться, це написати текст повідомлення і завантажити його в особистому кабінеті. Озвучування, доставка і звіт
про тривалість прослуховування — за нами.
і виділяються на тлі текстової комунікації. Все, що вам знадобиться, це написати текст повідомлення і завантажити його в особистому кабінеті. Озвучування, доставка і звіт
про тривалість прослуховування — за нами.
1Розповісти про новини і запросити на захід
Антон, даруємо вам два запрошення на лекцію про фешн-тренди нового року. Дізнайтеся, що буде на піку моди і як туди потрапити. Ведучий - Олександр Васильєв спеціально для DressCode.
2Проінформувати про акції, події та спецпропозиції
Павло! Чекаємо вас в гості на передноворічний розпродаж будь-яких подарунків від 1000 Р. Тільки з 28 по 31 грудня. Розкажіть близьким, які вони вам важливі та дорогі! Чекаємо вас за адресою Червоний проспект, будинок 17.
3Нагадати про
виплаті по кредиту Інно! Нагадуємо, що на 01.12.2018 ваша заборгованість за кредитом становить 35 тисяч рублів. Розмір щомісячного внеску - 8 тисяч рублів. Внесіть щомісячний платіж до 10 грудня, щоб уникнути нарахування відсотків. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Ваш Інтро Банк.
виплаті по кредиту Інно! Нагадуємо, що на 01.12.2018 ваша заборгованість за кредитом становить 35 тисяч рублів. Розмір щомісячного внеску - 8 тисяч рублів. Внесіть щомісячний платіж до 10 грудня, щоб уникнути нарахування відсотків. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Ваш Інтро Банк.
4Привітати зі святами: днем народження, Новим роком, 8 березня
Даруємо 15% знижку до вашого Дня Народження на будь-яку прикрасу в мережі салонів «Платинум». Подаруйте собі насолоду розкішшю.
Нова колекція у продажу з 15 січня.
Нова колекція у продажу з 15 січня.
5Повідомити про готовність або стан замовлення
Таксі під'їхало. Вас чекає водій Руслан, машина № У4567РА. Приємної подорожі!
Завантажте готове аудіо або запишіть голосове повідомлення з мікрофона в особистому кабінеті.
Вибирайте тільки тих клієнтів, які дали згоду на отримання дзвінків від вашої компанії (наприклад, вказали телефон в анкеті, формі замовлення або при реєстрації на сайті).
Вибирайте тільки тих клієнтів, які дали згоду на отримання дзвінків від вашої компанії (наприклад, вказали телефон в анкеті, формі замовлення або при реєстрації на сайті).
можливість відправки заздалегідь
записаних звукових файлів запис голосового повідомлення
з мікрофона в особистому кабінеті
записаних звукових файлів запис голосового повідомлення
з мікрофона в особистому кабінеті
Вартість голосової розсилки
кількість клієнтів
Тривалість повідомлення | Кількість повідомлень | Вартість розсилки | Вартість повідомлення | |
сек. |
0 |
0 |
1 | |
* вартість залежить від мінімального платежу, внесеного на рахунок.
Дані про тарифні плани можна подивитись на сторінці Тарифи. |
Як підключити послугу
1
Зареєструватисьу сервісі SMS-центру
2
Поповніть рахунокна будь-яку суму
3
Скопіюйте текстабо завантажте аудіо в особистому кабінеті
Інтегруйте особистий кабінет
нашого сервісу зі своєю CRM системою і відстежуйте ефективність зручним
для Вас способом.
нашого сервісу зі своєю CRM системою і відстежуйте ефективність зручним
для Вас способом.
Ви можете налаштувати голосову розсилку самостійно або звернутися до операторів служби підтримки. Для автоматизованих розсилок з програм можлива відправка через API. Підтримуються протоколи HTTP і HTTPS, SMTP, SOAP і SMPP.