1Цікавий контент
Щоб клієнти відразу дізнавалися бренд і деталі пропозиції, Додайте до повідомлення фото, логотип і кнопку.
2Дешевий повідомлення
Сервісні повідомлення коштують в 2 рази дешевше звичайних: розкажіть про новини, акції або послуги за 0.55 ₴.
3Зворотний зв'язок від Клієнтів
Проведіть опитування, голосування або направте клієнта до фахівця в чат компанії
4Шаблон повідомлення Скоротіть витрати на розсилки і сформуйте свій тон спілкування з користувачем.
5Повна Статистика Відстежте конверсію, оцініть якість бази і корегуйте маркетингову кампанію, виходячи з результатів.
6Документація російською На відміну від SMS-розсилки, ви представляєтеся і спілкуєтеся з клієнтом на зручному і рідною мовою — російською. Ми пишемо Ольга замість Olga.
Вартість розсилки
кількість клієнтів
Тип повідомлень
Кількість повідомлень
Вартість розсилки
Вартість повідомлення
Сервісні повідомлення Рекламні повідомлення
0
0
1
Створити першу розсилку
Кінцева вартість залежить від мінімального платежу, внесеного на рахунок.
Мінімальна сума витрат за послугою становить 12 000 ₴/місяць по кожному зареєстрованому імені замовника.
Відправка сервісних повідомлень можлива тільки для імен, зареєстрованих без можливості отримувати відповіді від абонентів і тільки після реєстрації шаблонів сервісних повідомлень.
Керуйте розсилками
Заплануйте час відправки
Вибирайте, коли ваші клієнти отримають розсилку: рано вранці, у вихідні або за хвилину до бою курантів в новорічну ніч. Ви можете запланувати серію розсилок і не переживати про те, що щось піде не так.
Вкажіть термін життя повідомлення
З цією функцією клієнт отримає ваше повідомлення в той момент, коли з'явиться в мережі. Наприклад, якщо під час відправки він був за кордоном або вимкнув телефон, то все одно пізніше отримає повідомлення після.
Якщо повідомлення так і не було доставлене в Viber або у клієнта його немає, то ми відправимо по SMS. Таким чином можна не сегментувати клієнтів по каналах зв'язку, а відправляти одну розсилку на всіх відразу.
Приклади повідомлень
Приклади сервісних повідомлень
повідомлення про баланс, заборгованості, проведеної транзакції;
паролі доступу;
інформування про готовність документів;
повідомлення про несплачені рахунки;
попередження про закінчення терміну договору/необхідності переподписати договір без додаткових фраз, спрямованих на якесь стимулювання продажів;
технічна інформація (конфігурації).
Приклади повідомлень, заборонених до відправки
Повідомлення будь-якого політичного змісту;
Повідомлення, які містять будь-яку інформацію, пов'язану з казино і азартними іграми, букмекерськими організаціями, лотереями; бінарними опціонами, форекс-компаніями, онлайн-трейдингом, торгівлею криптовалюта;
Повідомлення про послуги з видачі та повернення позик/кредитів; послуги ломбардів, кредитних кооперативів, мікрофінансових і мікрокредітних організацій, колекторських компаній;
Повідомлення про послуги з вмістом сексуального характеру і будь-якого іншого контенту для дорослих;
Повідомлення, спрямовані на поширення тютюнових виробів, алкоголю; торгівлю зброєю, наркотиками та іншими предметами, вилученими з обороту або обмеженого обороту;
Повідомлення, які містять інформацію про релігійні послуги, включаючи церкви, храми, мечеті і т.д .; езотерику і духовні послуги, такі як Таро, спіритизм, астрологічні прогнози і т.п.;
Повідомлення із зазначенням компаній, які розглядаються в якості конкурентів Viber;
Повідомлення від організацій, юридичних і фізичних осіб, які не мають відношення до зареєстрованого Імені. Забороняється передавати від одного Імені повідомлення з інформацією та/або рекламою різних організацій, юридичних або фізичних осіб;
Повідомлення, які можуть привести до порушення працездатності месенджера Viber, в тому числі що містять посилання на віруси або шкідливі програми, а також команди для управління ботами, вірусами та іншими шкідливими програмами.
Перша розсилка по вашим клієнтам повинна носити ознайомлювальний характер, так зване «Привітальне повідомлення».
Аудиторія - всі абоненти, кому ви збираєтеся слати Viber-повідомлення, тобто вся база.
Тестові повідомлення
До закінчення реєстрації вашої компанії в Viber і активації імені відправника в нашому сервісі
ви можете відправляти тільки такі фіксовані тестові повідомлення від імені SMSC:
Вітаємо! Це тестове повідомлення
Тестове повідомлення
Hello! This is test message
Тест
Test
Як підключити Viber-розсилку
1 Зареєструватися у сервісі
При реєстрації заповніть форму. Дані про компанію збережуться в системі і будуть використані для всіх розсилок.
2 Укласти з нами договір*
* За правилами Viber ми не реєструємо компанії, які працюють в сфері кредитування, казино, Форекс, онлайн-трейдерів, тютюнові та алкогольні компанії, політичні та релігійні організації.
3 Заповнити бриф і дочекатися реєстрації імені у Вайбер
Реєстрація нового клієнта займає 5-7 днів, тому що Viber перевіряє інформацію. Якщо ви вже раніше реєстрували ім'я компанії, то його активація займає 1 день.