Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 
Головний / Послуга / Розсилки в соціальних мережах

Розсилка в соцмережах - новий
спосіб просування
і спілкування з клієнтами





Доставляємо сервісні та транзакційні повідомлення вашим клієнтам через
мобільні додатки Вконтакте
і Однокласники.


У чому вигода розсилки в соцмережах



Спілкуєтесь з клієнтами там,
де їм зручно



Сьогодні найпопулярніші соцмережі в Росії - це Вконтакті і Однокласники. Щомісяця Вконтакті використовують 97 мільйонів чоловік, а Однокласники —
71 мільйон.

Клієнтам зручніше отримувати і відповідати на повідомлення
у звичних їм соцмережах, ніж заходити на окремий сайт або в додаток кожної окремої компанії. Спілкуючись через соцмережі, ви дбаєте про клієнтів і отримуєте їх лояльність.


За даними Google Trends на кінець 2018 року
Повідомлення в соцмережі

Економте маркетинговий бюджет



Одне повідомлення в соцмережі обходиться в 10 разів дешевше SMS, які все частіше сприймаються як спам.
У повідомлення в соцмережі можна додати будь-який контент: картинки, відео, аудіо, вкладення - і це обійдеться
дешевше SMS.



Ваше замовлення прийняте і буде відправлене 10 лютого. Очікувана дата доставки - 14 лютого. Дякую за покупку!
Звичайне SMS




Отримуєте SMM-просування



Всі повідомлення приходять від офіційного аккаунта сторінки в соцмережі - групи або спільноти.
Як правило, клієнт підписується на офіційну сторінку і дізнається про новини, акції та нові товари
зі своєї стрічки новин.

Ви не витрачаєте гроші на рекламу в стрічці соцмережі:
якщо клієнт підписується на спільноту,
то автоматично бачить ваші повідомлення в стрічці.

Як працює сервіс


1 У листі підтверджуєте,
що у вас є право
відправляти контент
від імені групи в соцмережі

2 Отримуєте схвалення
і відправляєте шаблони
повідомлень на перевірку
3 Вказуєте номери
телефонів клієнтів
4 Клієнти отримують
повідомлення в мобільному
додатку ВК або ОК
5 Збираєте інформацію
про статус повідомлення:
відправлено, доставлено
або прочитано.

6 Відповідаєте на запитання
клієнта і розповідаєте
про додаткові послуги
7 Платите тільки
за доставлені
повідомлення.
8 Розповідаєте про акції
і через стрічку
в соцмережі
Одержувач може не бути підписником вашої компанії в мережі.
Він в будь-якому випадку побачить повідомлення від імені групи і зможе задати питання. Ваш менеджер побачить повідомлення і продовжить діалог.
ВИГІДНО

Каскадні розсилки від SMS-центру

Допоможемо налаштувати каскадну розсилку для оптимізації витрат на маркетинг.
Якщо клієнт отримає повідомлення в соцмережі, це обійдеться
в 5 разів дешевше відправки в Вайбер і в 10 разів дешевше SMS.
Ось як це працює

в 5 разів

дешевше Вайбер
розсилок

в 10 разів

дешевше SMS
розсилок





Отримуємо номер
телефону Клієнта

Відправляємо тільки тим клієнтам, які дали
явну згоду на
отримання повідомлень
за номером телефону

Відправляємо в соцмережі Вконтакті або
Однокласники


за повідомлення

Якщо повідомлення
не доставлено в соцмережі, пробуємо в месенджер
Вайбер.


за повідомлення

Якщо повідомлення
не доставлено
у Вайбере,
відправляємо SMS


за 67 символів
Вартість повідомлення залежить від суми поповнення вашого рахунку
в SMS-центрі.



Коли розсилка корисна вашому бізнесу

Можлива розсилка кодів підтвердження операцій,
балансів рахунків, статусів замовлень, інформації про доставку і інших сервісних повідомлень.
Відправляємо повідомлення Тільки тим контактам,
які були в мережі не пізніше 7 днів тому.


Підтверджуємо замовлення книги»ефективні переговори". Кур'єр передзвонить завтра
з 9 до 11 ранку, щоб уточнити точне
час доставки.

Даруємо 10 % знижки на наступне замовлення
за промокодом ILOVEBOOKS
Вам нараховано 250 бонусних балів
за покупки у вересні.

Використовуйте бонуси до кінця жовтня:
у нас з'явилися нові види кави
для кавомашини Dolce Gusto,
яку ви нещодавно купили.


Антон, будь ласка, підтвердіть замовлення квитків на виставу «Переродження»
11 листопада в театрі " Современник»
.
Ми забронювали два місця і чекаємо підтвердження.
Афіша на грудень.
Ваш рахунок поповнено на 3000 рублів. Дякуємо, що залишаєтесь з нами.

Розповідаємо в офіційній групі,
як заощадити до 50% на доставці товарів.



Не можна надсилати лише рекламні повідомлення,
але можна додавати інформацію про акції та послуги в кінці сервісного повідомлення.
Додавайте голосові повідомлення
або аудіофайли

Вартість розсилки в соцмережах




кількість клієнтів


Кількість повідомлень Вартість розсилки Вартість повідомлення

0

0

1



* Вартість повідомлення залежить від суми поповнення вашого рахунку в SMS-центрі.
Якщо відправляти розсилки з особистого кабінету, вийде дешевше.

Як підключити послугу


1

Зареєструватись
у сервісі SMS-центру

2

Поповніть рахунок
на будь-яку суму

3

Надішліть шаблони
повідомлень і підтвердіть володіння групою.



Ви також можете інтегрувати
розсилку зі своєю CRM системою,
що дозволить вам самостійно отримувати і відстежувати статистику.

Ви маєте можливість налаштувати розсилку в соцмережах самостійно або звернутися до операторів служби підтримки. Для автоматизованих розсилок з програм можлива відправка через API. Підтримуються протоколи HTTP та HTTPS, SMTP, SOAP та SMPP.