
У чому вигода розсилки в соцмережах


Спілкуєтесь з клієнтами там,
де їм зручно
Сьогодні найпопулярніші соцмережі в Росії - це Вконтакті і Однокласники. Щомісяця Вконтакті використовують 97 мільйонів чоловік, а Однокласники —
71 мільйон.
Клієнтам зручніше отримувати і відповідати на повідомлення
у звичних їм соцмережах, ніж заходити на окремий сайт або в додаток кожної окремої компанії. Спілкуючись через соцмережі, ви дбаєте про клієнтів і отримуєте їх лояльність.




Економте маркетинговий бюджет
Одне повідомлення в соцмережі обходиться в 10 разів дешевше SMS, які все частіше сприймаються як спам.
У повідомлення в соцмережі можна додати будь-який контент: картинки, відео, аудіо, вкладення - і це обійдеться
дешевше SMS.
Ваше замовлення прийняте і буде відправлене 10 лютого. Очікувана дата доставки - 14 лютого. Дякую за покупку!
Звичайне SMS


Отримуєте SMM-просування
Всі повідомлення приходять від офіційного аккаунта сторінки в соцмережі - групи або спільноти.
Як правило, клієнт підписується на офіційну сторінку і дізнається про новини, акції та нові товари
зі своєї стрічки новин.
Ви не витрачаєте гроші на рекламу в стрічці соцмережі:
якщо клієнт підписується на спільноту,
то автоматично бачить ваші повідомлення в стрічці.


Як працює сервіс

1
У листі підтверджуєте,
що у вас є право
відправляти контент
від імені групи в соцмережі
2 Отримуєте схвалення
і відправляєте шаблони
повідомлень на перевірку 3 Вказуєте номери
телефонів клієнтів 4 Клієнти отримують
повідомлення в мобільному
додатку ВК або ОК
що у вас є право
відправляти контент
від імені групи в соцмережі
2 Отримуєте схвалення
і відправляєте шаблони
повідомлень на перевірку 3 Вказуєте номери
телефонів клієнтів 4 Клієнти отримують
повідомлення в мобільному
додатку ВК або ОК
5
Збираєте інформацію
про статус повідомлення:
відправлено, доставлено
або прочитано.
6 Відповідаєте на запитання
клієнта і розповідаєте
про додаткові послуги 7 Платите тільки
за доставлені
повідомлення. 8 Розповідаєте про акції
і через стрічку
в соцмережі
про статус повідомлення:
відправлено, доставлено
або прочитано.
6 Відповідаєте на запитання
клієнта і розповідаєте
про додаткові послуги 7 Платите тільки
за доставлені
повідомлення. 8 Розповідаєте про акції
і через стрічку
в соцмережі

Одержувач може не бути підписником вашої компанії в мережі.
Він в будь-якому випадку побачить повідомлення від імені групи і зможе задати питання. Ваш менеджер побачить повідомлення і продовжить діалог.
Він в будь-якому випадку побачить повідомлення від імені групи і зможе задати питання. Ваш менеджер побачить повідомлення і продовжить діалог.


Каскадні розсилки від SMS-центру
Допоможемо налаштувати каскадну розсилку для оптимізації витрат на маркетинг.
Якщо клієнт отримає повідомлення в соцмережі, це обійдеться
в 5 разів дешевше відправки в Вайбер і в 10 разів дешевше SMS.
Ось як це працює
Якщо клієнт отримає повідомлення в соцмережі, це обійдеться
в 5 разів дешевше відправки в Вайбер і в 10 разів дешевше SMS.
Ось як це працює
в 5 разів
дешевше Вайберрозсилок
в 10 разів
дешевше SMSрозсилок




Отримуємо номер
телефону Клієнта
Відправляємо тільки тим клієнтам, які дали
явну згоду на
отримання повідомлень
за номером телефону


Відправляємо в соцмережі Вконтакті або
Однокласники
за повідомлення

Якщо повідомлення
не доставлено в соцмережі, пробуємо в месенджер
Вайбер.
за повідомлення

Якщо повідомлення
не доставлено
у Вайбере,
відправляємо SMS
за 67 символів


Вартість повідомлення залежить від суми поповнення вашого рахунку
в SMS-центрі.
в SMS-центрі.
Коли розсилка корисна вашому бізнесу
Можлива розсилка кодів підтвердження операцій,
балансів рахунків, статусів замовлень, інформації про доставку і інших сервісних повідомлень.
балансів рахунків, статусів замовлень, інформації про доставку і інших сервісних повідомлень.
Відправляємо повідомлення Тільки тим контактам,
які були в мережі не пізніше 7 днів тому.
які були в мережі не пізніше 7 днів тому.

з 9 до 11 ранку, щоб уточнити точне
час доставки.
Даруємо 10 % знижки на наступне замовлення
за промокодом ILOVEBOOKS

за покупки у вересні.
Використовуйте бонуси до кінця жовтня:
у нас з'явилися нові види кави
для кавомашини Dolce Gusto,
яку ви нещодавно купили.

11 листопада в театрі " Современник».
Ми забронювали два місця і чекаємо підтвердження.
Афіша на грудень.

Розповідаємо в офіційній групі,
як заощадити до 50% на доставці товарів.
Не можна надсилати лише рекламні повідомлення,
але можна додавати інформацію про акції та послуги в кінці сервісного повідомлення.
але можна додавати інформацію про акції та послуги в кінці сервісного повідомлення.
Додавайте голосові повідомлення
або аудіофайли
або аудіофайли


Вартість розсилки в соцмережах
кількість клієнтів
Кількість повідомлень | Вартість розсилки | Вартість повідомлення | ||
0 |
0 |
1 | ||
* Вартість повідомлення залежить від суми поповнення вашого рахунку в SMS-центрі.
Якщо відправляти розсилки з особистого кабінету, вийде дешевше. |


Як підключити послугу
1 
Зареєструватись у сервісі SMS-центру
2 
Поповніть рахунок на будь-яку суму
3 
Надішліть шаблониповідомлень і підтвердіть володіння групою.
Ви також можете інтегрувати
розсилку зі своєю CRM системою,
що дозволить вам самостійно отримувати і відстежувати статистику.
розсилку зі своєю CRM системою,
що дозволить вам самостійно отримувати і відстежувати статистику.
Ви маєте можливість налаштувати розсилку в соцмережах самостійно або звернутися до операторів служби підтримки. Для автоматизованих розсилок з програм можлива відправка через API. Підтримуються протоколи HTTP та HTTPS, SMTP, SOAP та SMPP.