Роздільна тарифікація рекламних і сервісних повідомлень в месенджер VIBER
30.08.2018
З
03.09.2018 для месенджера VIBER вводиться роздільна тарифікація рекламних і сервісних (транзакційних) повідомлень.
Рекламними будуть визнаватися повідомлення, що містять будь-які зображення, кнопки, смайли, відео та будь-яку текстову маркетингову інформацію. До цієї категорії віднесені повідомлення з новинами про послуги, компанію або сервіс; спрямовані на залучення клієнтів, запрошення, пропозиції на участь в акціях, тестуванні продукту/послуги; містять релізи, рекламні хвости, привітання з днем народження і т.д.
Сервісними визнаються тільки текстові повідомлення, спрямовані адресату з метою надання певного сервісу, без комерційної складової. Надалі VIBER планує впровадити шаблонування сервісних повідомлень.
Приклади сервісних повідомлень:
- повідомлення про баланс, заборгованості, проведеної транзакції;
- паролі доступу;
- інформування про готовність документів;
- повідомлення про несплачені рахунки;
- попередження про закінчення терміну договору/необхідності переподписати договір без додаткових фраз, спрямованих на якесь стимулювання продажів;
- технічна інформація (конфігурації).
З новими тарифами можна ознайомитись на сторінці
Тарифи. Детальний опис послуги є на даній
сторінці.
всі новини