26.09.2025

Со
01.10.2025 г змінюються тарифи для передачі голосових (voice) повідомлень у зв'язку з введенням поняття "етикетка".
Етикетка-інформація довжиною не більше 32 символів про абонента. Послуга дозволяє відображати на екрані абонента в момент дзвінка інформацію про абонента та/або інформацію про його товари / послуги / роботи.
Вартість даної послуги вказана на сторінці
Тариф.
Послуга "етикетка" тарифікується додатково до вартості Voice-повідомлення незалежно від з'єднання з абонентом, тобто за фактом здійснення виклику.
Абонентська плата за підключення та обслуговування послуги "етикетка" - 1000 руб. в місяць.
Клієнтам, які використовують послугу передачі голосових повідомлень, необхідно подати заявку на реєстрацію власного позначення. Для підключення власної етикетки потрібно зареєструвати пул номерів оператора Білайн-від 1 до 10 і більше в залежності від обсягу трафіку (вартість підключення 1 номера - 150 руб. в місяць) або надати свої номери з пакетом документів, що підтверджують право їх володіння / використання, заповнити і направити
згода на використання інформації / комерційного позначення в якості етикетки третіми особами.
До замовлення про підключення послуги прикладаються наступні документи:
- виписка з ЕГРЮЛ/ ЕГРІП, свідоцтво про реєстрацію ІПН;
- документи, що підтверджують права клієнта на інформацію, що використовується в якості етикетки (свідоцтво про
- реєстрації ТЗ, ліцензійний договір, договір франшизи і т. п.);
- інші документи за запитом оператора зв'язку для підтвердження дотримання гарантій, передбачених умовами надання послуги.
Загальні вимоги до формату етикетки доступні в
документ.
Заявки на підключення послуги етикетка необхідно направляти на наш e-mail адресу
support@smsc.ua.
Нагадуємо, що масові і (або) автоматичні телефонні виклики в мережі зв'язку загального користування (далі - масові виклики) повинні здійснюватися за умови отримання попередньої згоди абонента, вираженого за допомогою вчинення ним дій, однозначно ідентифікують цього абонента і дозволяють достовірно встановити його волевиявлення на отримання масових викликів. Масові виклики визнаються здійсненими без попередньої згоди абонента, якщо замовник масових викликів у разі здійснення масових викликів за його ініціативою або оператор зв'язку у разі здійснення масових викликів за ініціативою оператора зв'язку не доведе, що така згода була отримана.
У разі порушення даної вимоги контролюючі організації, в тому числі оператори зв'язку, можуть виставити штраф в сумі до 1 млн. руб.
всі новини