Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Змінюється принцип тарифікації SMS-повідомлень в мережу оператора Білайн (Росія)

23.09.2025

Со 01.10.2025 г. змінюється принцип тарифікації для повідомлень від платних і безкоштовних імен відправників в мережу оператора зв'язку Білайн (Росія). Нова вартість SMS-повідомлення вказана на сайті на сторінці Тариф.

Вартість повідомлень визначається в залежності від обсягу коротких текстових повідомлень, відправлених в інтересах конкретного імені відправника, і не підсумовується по всіх іменах відправника клієнта, і розраховується персонально для кожного одержувача розсилки.

Вартість SMS (пакету) списується за кожне перше SMS-повідомлення, відправленого в рамках пакету в місяці на кожного абонента від унікального імені відправника.

Транзакційні та сервісні повідомлення:
Пакет включає в себе повідомлення транзакційної і сервісної категорії. Тарифікація здійснюється за контакт - це модель – при якій тарифікація відбувається за одного унікального одержувача SMS-повідомлень у форматі абонентської плати за кожного окремо взятого унікального одержувача, за умови відправки одного або більше повідомлень.
Безлімітний пакет активується автоматично при відправці 11-го SMS-повідомлення транзакційної та / або сервісної категорії на додаток до розширеного пакету. Нарахування плати за контакт здійснюється методом послідовного складання вартості пакетів.
Наприклад, користувачеві було направлено 25 транзакційних і/або сервісних SMS-повідомлень: 11 руб. (5 смс) + 14 руб. (6-10 смс) + 37,5 руб. (більш 11 смс) = 62,5 руб. / міс. з урахуванням ПДВ.

Рекламні повідомлення та повідомлення від безкоштовних імен.
Тарифікація здійснюється за контакт - це модель – при якій тарифікація відбувається за одного унікального одержувача SMS-повідомлень у форматі абонентської плати за кожного окремо взятого унікального одержувача, за умови відправки одного або більше повідомлень.
Поштучна тарифікація активується автоматично з 21-го рекламного SMS-повідомлення або SMS-повідомлення від безкоштовного імені на додаток до сумарної вартості пакетів. Приклад розрахунку: нарахування плати за контакт здійснюється методом послідовного складання вартості пакетів.
Наприклад, користувачеві було направлено 25 рекламних SMS-повідомлень: 37 руб. (5 смс) + 15 руб. (6-10 смс) + 29 руб. (від 11 до 20 смс) + 5 шт.*8,5 руб. (понад 20 смс) = 123,5 руб./міс. з урахуванням ПДВ.

всі новини