Додатковий функціонал у голосових повідомленнях (DTMF і параметри дозвону)
03.10.2015

У голосових повідомленнях з'явилася функція зворотного зв'язку з абонентами, тепер система показує в історії відправлених повідомлень комбінацію, натиснуту абонентом на телефоні (тоновий набір або dtmf). Також доданий параметр
dtmf у виклику обробників клієнтів. За даною інформацією ви можете здійснювати фільтрацію абонентських номерів і виконувати певні дії з ними, наприклад, передзвонювати зацікавився вашою розсилкою абонентам.
Для того, щоб абоненти натискали певну комбінацію, вам необхідно в голосовому повідомленні запропонувати варіанти для натискання і описати дії, які будуть відбуватися. Наприклад, «
для того, щоб з вами зв'язався наш менеджер, натисніть 1».
Також в голосових повідомленнях з'явився параметр
param, що передається через API у вигляді «
¶m=W,I,C» або в
коментар текстів повідомлень у вигляді «
param: W,I,C». Даний параметр дозволяє більш гнучко налаштовувати час і частоту дозвону абонентам в разі їх тимчасової зайнятості.
- W – задає час очікування підняття трубки в секундах;
- I – інтервал очікування перед повтором в секундах;
- C – кількість повторів.
Детальніше дивіться у розділі
API.
всі новини