Статус
"Неможливо доставити» означає, що абонент був довгий час недоступний або не існує, і на його номер не вдалося доставити SMS-повідомлення.
Повідомлення з таким статусом вже не доставити абоненту, це остаточний статус. Зазвичай, якщо такий статус повертається незабаром після відправки повідомлення, то абонент із таким номером не існує. Якщо ж після довгого перебування в статусі
«Передано оператору», то абонент існує, але за певний час не з'явився в зоні доступу або не може прийняти SMS-повідомлення через переповнену пам'ять у телефоні.
Плата списується за всі відправлені повідомлення, передані і прийняті операторами, незалежно від статусу їх доставки, так як за такі повідомлення ми також платимо операторам.
Така політика операторів присутня майже у всіх країнах. Оператори протягом терміну життя SMS (зазвичай 24 години) роблять багаторазові спроби доставити SMS абонентам, які не знаходяться в мережі, тим самим навантажують канали передачі SMS-повідомлень і займають ресурси свого обладнання, тому їм невигідно відправляти такі повідомлення безкоштовно, а доступні абоненти набагато менше створюють навантаження.
Також оператори обґрунтовують таку тарифікацію тим, що при оплаті тільки за доставлені повідомлення, відправляється більше спаму, так як спамери починають генерувати бази номерів, і їм вже не важливий відсоток доставки. А оператори наполягають на тому, щоб клієнти підтримували бази в актуальному стані і менше слали на недоступних абонентів.
Ми підтримуємо думку операторів у цьому питанні, так як спроба доставки і відображення інформації про те, що абонент недоступний, це теж свого роду послуга, на яку витрачалися ресурси сервісу, а так як пропускна швидкість обмежена, то займати канал недоступними абонентами не дуже вигідно.
← Назад Всі питання