Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

FAQ • Які правила реєстрації шаблонів транзакційних і сервісних повідомлень

Пам'ятка операторів зі збору шаблонів

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент
операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:

У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума.

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.

2. Правила віднесення шаблонів до авторизаційних:

Авторизаційним визнається повідомлення, пов'язане C операцією з надання сервісу клієнту і є частиною сервісу клієнта і призначене для проходження процедур авторизації, верифікації, підтвердження будь-яких дій або надання згод в рамках даного сервісу/послуги клієнта. Авторизаційне SMS-повідомлення може містити перевірочні коди, паролі, логіни, і т. п, за винятком кодів, використовуваних для рекламних цілей, наприклад, промо-коди, або будь-якої іншої інформації, прямо або побічно пов'язаної із залученням уваги до об'єкта рекламування, товарів і \ або послуг клієнта.

Інформації для проходження процедур авторизації, верифікації, підтвердження будь-яких дій або надання згод в рамках Сервісу / послуги відповідають:

Не визнаються авторизаційними шаблони, що містять:
Для Мегафона в шаблонах з кодами обов'язково вказівка ресурсу (сайту, Додатки і т. д.).

3. Правила віднесення шаблонів до сервісних (інформаційний):

Сервісним визнається повідомлення, пов'язане C операціями з надання / надання сервісу / послуги клієнта, що є частиною сервісу / послуги клієнта і інформує користувача про події та / або операції в рамках даного сервісу / послуги.

Під статусом надання Сервісу/Послуги мається на увазі:
І т.д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:

З 01.03.2021 р. при складанні шаблонів для оператора Т2 (Росія) потрібно керуватися новими правилами оператора - будуть прийняті тільки авторизаційні шаблони (див. п. 2).
У МТС обов'язково потрібно вказати призначення введення коду (вхід в ЛК, покупка, зміна пароля, крім участі в акціях або програмах лояльності). На сайті також повинна бути відсутня інформація про акції, бонуси та програми лояльності. Шаблон повинен бути обов'язково російською мовою.


4. Правила віднесення шаблонів до рекламних для оператора Мегафон (Росія)

Рекламним шаблонним визнається повідомлення, адресоване невизначеному колу осіб і містить інформацію, спрямовану на привернення уваги тільки до товарів і/або послуг клієнта, формування або підтримання інтересу до них і їх просування на ринку і не суперечать законодавству РФ Про рекламу і/або іншим нормативним актам. Включення в текст SMS-повідомлення будь-якої інформації, прямо або непрямої пов'язаної із залученням уваги до об'єкта рекламування, товарів і / або послуг організації відмінною від організації клієнта не допускається.

Під рекламними шаблонними повідомленнями можуть бути визнані:

Не визнаються рекламними шаблони:

5. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.

* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень

Текст повідомлення, включаючи змінні авто-підстановки %D і % w, можуть містити в собі тільки наступні розділові знаки і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ” _ ' " ` ^ { } [ ] < > | @ $ = ~ *

6. Вимоги до оформлення шаблонів:

7. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в інтервалі 15:00-20:00. Ваш інтернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: % w на суму % d руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: % d в інтервалі %d. ваш інтернет-магазин PR.

← Назад  Всі питання