Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

FAQ • Чому не вдається підключитися по HTTPS-протоколу із програми

Можливо, ваша програма не приймає наш SSL-сертифікат. Це може бути пов'язано з тим, що у вашій системі не оновлені кореневі сертифікати (зазвичай, вони повинні оновлюватися автоматично).

Ми використовуємо SSL-сертифікат, який відповідає поточним вимогам безпеки. Для ручного оновлення кореневих сертифікатів наших засвідчувальних центрів на операційних системах з Windows необхідно Завантажити сертифікат GlobalSign, відкрити його, натиснути "встановити сертифікат«, потім встановити його в сховище»довірені кореневі центри сертифікації". Для інших систем потрібні подібні дії та / або сертифікат GlobalSign у бінарному вигляді.

Для р1с версій 8.2, 8.3 може додатково знадобитися додати кореневі сертифікат GlobalSign у форматі PEM у файл cacert.pem, який знаходиться в каталозі bin "Р6С: підприємства»

Якщо проблема не вирішується даними способом, то можна спробувати тимчасово відключити використання HTTPS-протоколу в програмі, хоча це не рекомендується.

Зверніться до служби підтримки для отримання додаткової інформації.

← Назад  Всі питання



© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика