FAQ • Чому не вдається підключитися по HTTPS-протоколу із програми
Можливо, ваша програма не приймає наш SSL-сертифікат. Це може бути пов'язано з тим, що у вашій системі не оновлені кореневі сертифікати (зазвичай, вони повинні оновлюватися автоматично).
Ми використовуємо SSL-сертифікат, який відповідає поточним вимогам безпеки. Для ручного оновлення кореневих сертифікатів наших засвідчувальних центрів на операційних системах з Windows необхідно Завантажити сертифікат
GlobalSign, відкрити його, натиснути "встановити сертифікат«, потім встановити його в сховище»довірені кореневі центри сертифікації". Для інших систем потрібні подібні дії та / або сертифікат
GlobalSign у бінарному вигляді.
Для р1с версій 8.2, 8.3 може додатково знадобитися додати кореневі сертифікат
GlobalSign у форматі PEM у файл
cacert.pem, який знаходиться в каталозі
bin "Р6С: підприємства»
Якщо проблема не вирішується даними способом, то можна спробувати тимчасово відключити використання HTTPS-протоколу в програмі, хоча це не рекомендується.
Зверніться до служби підтримки для отримання додаткової інформації.
← Назад Всі питання