FAQ • Чи можу я організувати взаємодію зі своїми клієнтами, використовуючи ваш сервіс
Так, таке можливо. Для цього необхідно орендувати виділений номер для
вхідних повідомлень (або скористатися будь-яким з наших безкоштовних номерів) в особистому кабінеті на сторінці «
Вхідні номери"- розкривний список "підключити виділений номер". Потім в
настройка у групі "Налаштування API «вказати» URL для відповідей і статусів «і встановити опцію»пересилати на URL вхідні sms". Таким чином, при надходженні повідомлення від абонента воно разом з іншими параметрами передається на
обробник клієнта, де відбувається подальша робота з повідомленням. Після закінчення обробки система клієнта може послати наступне повідомлення абоненту і знову чекати від нього відповідь і т. д.
При цьому необхідно врахувати, що багато операторів (в тому числі всі російські) не дозволяють відправляти повідомлення від заздалегідь заданого номера телефону. У таких випадках рекомендується здійснювати відправку від літерного імені, А номер для відповіді вказувати в тексті повідомлення. Більшість телефонів дозволяють вибирати такі номери з тексту і відповідати на них.
Якщо все ж необхідно відправляти повідомлення саме від номера телефону (наприклад, обладнання для GPS моніторингу), то подібну відправку можна організувати, але тільки через SIM-карту клієнта. В такому випадку за подробицями підключення необхідно звернутися в службу онлайн-підтримки.
← Назад Всі питання