При відправці повідомлення через API можуть виникнути ситуації, при яких повідомлення не буде відправлене кінцевому абоненту.
Для протоколу HTTP можливі 3 основні випадки:
- повідомлення не було отримано нашим сервером;
- повідомлення було отримано, але через Некоректний формат відправка заблокувалася;
- на відправку вплинули налаштування в особистому кабінеті.
Перший варіант найбільш ймовірний при відсутності зв'язку з нашим сервером. Це може виникнути, наприклад, при блокуванні нашого сервера firewall-ом на стороні Клієнта або хостингу, а також в протилежному випадку, коли IP-адреса сервера клієнта або хостингу були занесені в єдиний
реєстр заборонених ресурсів. Перевірити зв'язок із нашим сервером можна за допомогою команд "ping»або «telnet». Також можливі тимчасові проблеми зі зв'язком на магістралі у провайдерів інтернет-послуг.
Друга ситуація можлива в разі передачі в HTTP-запиті некоректних або помилкових обов'язкових параметрів. Тоді повідомлення не буде прийняте до відправки, але клієнту повернеться відповідь, що містить відповідний код помилки.
Якщо в
налаштуваннях особистого кабінету у спадному списку «Доступ до сервісу» в пункті «Доступ по IP-адресах» прописати дозволені IP-адреси та включити відповідні опції, а потім спробувати зробити HTTP-запит із недозволеної IP-адреси, то таке повідомлення також відхилиться з помилкою авторизації.
Якщо в налаштуваннях у пункті «Зберігати історію sms» вказати 0 днів, то повідомлення будуть видалятись одразу після відправки при отриманні кінцевого статусу. Це також може виглядати так, ніби повідомлення не було прийняте до відправки.
При відправці повідомлення по протоколу SMTP зворотний домен, вказаний в e-mail адресі відправника повинен існувати, інакше відправка повідомлення не буде виконана. Також на SMTP-відправку впливають налаштування доступу по IP-адресах та час зберігання історії sms.
У будь-якому випадку клієнт завжди може звернутись до нашої служби онлайн-підтримки, де йому постараються допомогти у вирішенні даного питання.
← Назад Всі питання