FAQ • Чому повідомлення, відправлені кілька днів тому, зникли з історії повідомлень
Дуже часто Клієнти при перегляді історії повідомлень встановлюють різні значення фільтрів, а потім, помінявши один фільтр, забувають очистити інші. У таких випадках може відобразитись не та інформація, яка необхідна клієнту, або взагалі порожній список повідомлень. Тому бажано перед кожною новою вибіркою повідомлень очищати фільтри, натиснувши відповідне посилання «очистити», розташовану над колонкою «Дії» у правій стороні таблиці повідомлень.
Також клієнти, іноді помилково, можуть встановити в
налаштуваннях особистого кабінету в пункті «Зберігати історію sms» кількість днів, після закінчення яких необхідно видаляти старі повідомлення. Тому в разі відсутності відправлених раніше повідомлень в історії SMS необхідно перевірити даний пункт налаштувань.
← Назад Всі питання