Інструкція для укладення договору
Для укладення договору необхідно направити заявку з адреси електронної пошти, прописаного в налаштуваннях вашого особистого кабінету, на наш e-mail
support@smsc.ua, вказавши в листі наступну інформацію:
- скановану версію Виписки або Свідоцтва про державну реєстрацію діючої юридичної особи/ФОП;
- скан-копію Свідоцтва платника ПДВ (при наявності);
- ваш зареєстрований логін в нашому сервісі;
- реквізити компанії з ПІБ і точною посадою підписанта (картку підприємства з можливістю копіювання даних);
- адресу, за якою відправити підписаний договір кур'єром, контакти і ім'я відповідальної особи;
- контактні телефони, поштову і e-mail адреси для звітних документів.
Завантажити та ознайомитися з шаблонами договорів можете
за цим посиланням.
Для відправки SMS-повідомлень попередньо необхідно
зареєструвати буквене ім'я відправника у Вашому особистому кабінеті (Меню-Налаштування-Імена відправників).
Процедура укладення договору
Після отримання листа з заявкою на укладення договору наші менеджери заповнять і відправлять вам на e-mail
електронний документ для перевірки і узгодження. Після узгодження договору і внесення можливих коригувань
два примірники договору будуть відправлені кур'єром або поштою на вашу адресу. Аккаунт може бути активований при
наданні скан-копії підписаного договору з боку замовника. При необхідності на ваш e-mail також може
бути спрямована скан-копія договору, підписаного з боку виконавця.
Якщо лист не дійшов
Зазвичай на запит про укладення договору ми відповідаємо протягом робочого дня, але якщо після відправки листа з реквізитами
ви не отримали нашу відповідь, то, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, для уточнення інформації
про отримання листа і про процес підготовки договору, так як іноді листи можуть потрапляти в спам-папку, яка перевіряється
із затримками. У такому випадку ви можете зателефонувати і прискорити процес укладення договору.