Отримати первинні продажі
![](/im/emails/dog.png)
![](/im/emails/shape.png)
Щоб дізнатися електронну адресу потенційного клієнта, Запропонуйте щось натомість: корисну методичку, знижку або бонус.
Це допоможе збільшити загальне число конверсій, а також отримувати тільки актуальні контакти зацікавлених користувачів.
Якщо вдалося дізнатися електронну адресу клієнта, залишається нагадати про себе через розсилку.
![](/im/emails/snd1.png)
Після реєстрації вам буде доступний персональний конструктор E-mail.
Збільшити число повторних продажів
Коли клієнт вже щось купив, залишив пошту і потрапив в базу, можна утримати і зробити постійним за допомогою листів.
На прикладах банків це виглядає так: пропонувати кредитну карту людині, у якого за 5 днів до зарплати закінчилися гроші.
На прикладах банків це виглядає так: пропонувати кредитну карту людині, у якого за 5 днів до зарплати закінчилися гроші.
Або зрозуміти по транзакціях, що у клієнта скоро народиться дитина і запропонувати карту з кешбеком на дитячі товари або якийсь тематичний кредит.
![](/im/emails/ex2.png)
![](/im/emails/dog.png)
![](/im/emails/shape2.png)
Пожвавити заснулих клієнтів
Якщо клієнт тільки поклав товар в корзину, але не купив, йому можна нагадати про себе емейлом. Якщо ви продаєте шампунь, то знаєте, що він закінчиться приблизно через місяць. У випадку з прибиранням, нагадуйте про себе листом через тиждень або два.
Подумайте про те, коли клієнт потенційно може задуматися про необхідність скористатися вашим продуктом - і рівно в той момент відправляйте йому лист.
![](/im/emails/shape.png)
![](/im/emails/dog2.png)
![](/im/emails/ex3.png)
Ви одразу ж зможете створити унікальний лист зі своїм дизайном і наповненням.
Щоб ваша email-розсилка
продавала
![](/im/emails/shape3.png)
1.
Проаналізуйте аудиторіюУявіть своїх клієнтів, яким продаєте товари або послуги. В якому
стилі вони б хотіли спілкуватися, що б їх зацікавило, а що навпаки - відштовхнуло і змусило відписатися.
![](/im/emails/bad.png)
Добре
Сегментувати аудиторію на групи: Колекція новорічних суконь для стильних дівчат!
![](/im/emails/bad2.png)
Погано
Звертатися до всієї аудиторії однаково: Шановні клієнти!
2.
Підберіть цікавий контентНе пишіть про новини компанії або призначення нового бухгалтера - це зайвий інформаційний шум. Розкажіть про склад продукту, запропонуйте аксесуари для техніки або розкажіть про знижки.
![](/im/emails/bad3.png)
Добре
Говорити про інтереси клієнта: Знижка 20,19% на весь одяг та аксесуари!
![](/im/emails/bad4.png)
Погано
Говорити про новини компанії, які не несуть користі для клієнта: Призначення нового бухгалтера.
![](/im/emails/bad5.png)
3.
Виберіть гарний шаблонВізуальне оформлення може врятувати або зіпсувати все. Ніхто не хоче отримати неохайний шаблон без цікавих ілюстрацій. Створіть свій фірмовий стиль і станьте впізнаваними серед десятків інших листів в інбоксі.
![](/im/emails/shape.png)
![](/im/emails/shape3.png)
![](/im/emails/dog.png)
![](/im/emails/shape.png)
Чому email-розсилка від SMS-центру надійніша за інші
Безперебійний сервіс
Використовуємо власні розробки ПО з 2003 року - автоматизовану розсилку електронних листів з ваших програм, сайтів (CMS і CRM) і сервісів за допомогою спеціальних програмних протоколів (API). Відправляйте повідомлення про місцезнаходження вантажу, щоб клієнт завжди був в курсі і не переживав про строки.- передача унікальних повідомлень для кожного адресата в одному запиті
- підтримка HTML-листів з вкладеннями
- автоматичне додавання в листи настроюється посилання на відписку від розсилок
![](/im/emails/bm.png)
![](/im/emails/bm2.png)
Зручний редактор
За допомогою конструктора листів легко і швидко створювати професійні шаблони для масових email розсилок. Для створення шаблону не потрібні технічні навички або знання HTML.Автоматизована відправка
Відправляємо один лист по базі до 1 млн адрес. Допоможемо налаштувати автоматичну розсилку за розкладом і періодичні розсилки:
- листи до старту продажів,
- нагадування про повторне замовлення продукту,
- привітання зі святами.
![](/im/emails/bm3.png)
Персоналізація даних
Персоніфіковані розсилки з авто-підстановкою даних і імен адресатів заощадять час і допоможуть збудувати довірчі відносини з кожним клієнтом. Завантажуємо список контактів з файлів excel, csv і через буфер обміну. Імпортуємо контакти і редагуємо для розсилок по раніше завантажених групах.Аналіз результатів
Наш сервіс дозволяє дізнатися статус доставки відправлених розсилок в реальному часі і відстежує прочитання листів. На основі цих даних ми допоможемо сформулювати нові гіпотези та поліпшити комунікацію з клієнтами для зростання продажів.Способи оплати
![]() ![]() Рейтинг: ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Після реєстрації вам буде доступний персональний конструктор E-mail.