Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Інтеграція з сервісом (API)

API дозволяє розсилати повідомлення через ваші проекти і сервіси по протоколах HTTP/HTTPS, SMTP і SMPP. Готові бібліотеки різними мовами програмування підключаються до вашого проекту та допомагають надсилати повідомлення з будь-якого місця за допомогою однієї команди. Для спрощеної авторизації замість пари логін і пароль можна використовувати спеціальний API-ключ.


HTTP/HTTPS SMTP SMPP SOAP OMS SMS-команди Бібліотеки та приклади коду

Коди помилок у статусі

Можливі коди помилок у статусі повідомлень або HLR-запитів (значення <err>):

КодНазваОпис
0Немає помилкиАбонент існує та доступний.
1Абонент не існуєЗазначений номер телефону не існує.
6Абонент не в мережіТелефон абонента відключений або знаходиться поза зоною дії мережі.
11Не підключена послугаОзначає, що абонент не може прийняти SMS-повідомлення. Наприклад, послуга не підключена, або абонент знаходиться в роумінгу, де не активований прийом повідомлень, або у оператора абонента не налагоджений обмін SMS із поточним роумінговим оператором. Також це може бути міський номер без прийому повідомлень.
12Помилка в телефоні абонентаНеможливо доставити повідомлення абоненту через помилки в телефонному апараті або SIM-картці.
13Абонент заблокованийВиникає, наприклад, якщо на рахунку абонента нульовий або негативний баланс, і він знаходиться в роумінгу, або заблокований оператором за тривалу несплату або добровільно самим абонентом. Також ця помилка може повертатися при пошкодженні SIM-карти або неправильному введенні PIN і PUK-кодів SIM-карти.
21Немає підтримки сервісуАпарат абонента не підтримує роботу з даною послугою (сервісом).
200Віртуальна відправкаДане повідомлення з'являється під статусом повідомлення в разі відправки повідомлення в режимі тестування (при встановленій в налаштуваннях галочці "Режим тестування (віртуальна відправка без оплати)").
219Заміна sim-картиПомилка відправки повідомлення у зв'язку з заміною абонентом sim-карти. Після фізичної заміни sim-карти абоненту заблокований прийом повідомлень від буквених імен відправників на 24 години. Блокування може бути знято шляхом поповнення балансу на 100 рублів.
220Переповнена чергу у оператораЗазначена помилка може виникати в разі, коли абонент недоступний для прийому SMS, але повідомлення продовжують приходити оператору і відбувається переповнення внутрішньої черги повідомлень для даного абонента. У рідкісних випадках можлива поява помилки в результаті збою в мережі самого оператора або переповненні загальної черги повідомлень. У всіх подібних ситуаціях система з певними інтервалами кілька разів намагається відправити зазначені повідомлення повторно.
224Недостатньо коштівНа рахунку клієнта недостатня сума для відправки повідомлення.
237Абонент не відповідаєВиникає, якщо в процесі спроби дозвону абонент не взяв трубку.
238Немає шаблонуВиникає, якщо відправка повідомлення можлива тільки за певним шаблоном, а відправляється повідомлення йому не задовольняє.
239Заборонена ip-адресаВиникає при спробі відправки повідомлення з ip-адреси, що не входить в список ip-адрес, дозволених Клієнтом для відправки. Також може виникати при спробі відправки повідомлення з ip-адреси, яка раніше не використовувалась для відправки повідомлень і входів в особистий кабінет.
240Абонент зайнятийВиникає при передачі голосового повідомлення абоненту, якщо абонент зайнятий, або скасував виклик.
241Помилка конвертаціїПри перетворенні тексту або звукового файлу в кінцевий формат для передачі абоненту голосового повідомлення сталася помилка конвертації звуку. Також дана помилка може виникати при передачі SMS-повідомлення окремими частинами, коли оператору передані не всі частини.
242Зафіксовано автовідповідачОзначає, що під час відправки голосового повідомлення на стороні абонента був зафіксований автовідповідач.
243Не укладено договірВиникає при спробі відправки розсилок рекламного або масового характеру без укладеного договору.
244Розсилка забороненаОзначає, що для даного Клієнта заборонена відправка масових і рекламних розсилок, або в тексті повідомлення зустрілось заборонене посилання.
245Статус не отриманоПротягом доби статус доставки не був отриманий від оператора, в цьому випадку не можна точно сказати, було повідомлення доставлено чи ні.
246Обмеження часуЯкщо в особистому кабінеті у пункті "Налаштування" у вкладці "Ліміти та обмеження" встановлено "Час відправки" і галочка "заборонити відправку в інший час", то при спробі відправки SMS-повідомлень в період часу, відмінний від зазначеного в полі "Час відправки", відправка повідомлень буде заборонятись із зазначенням даної помилки.
247Перевищено ліміт повідомленьПеревищено загальний добовий ліміт повідомлень, зазначений Клієнтом в особистому кабінеті у пункті "Налаштування".
248Немає маршрутуОзначає, що на даний номер відправка повідомлень недоступна в нашому сервісі. Наприклад, ввели неіснуючий мобільний код, або для зазначеного номера і тексту немає робочого SMS-шлюзу.
249Неправильний формат номеруВиникає, коли мобільний код зазначеного номера і відповідна цьому коду довжина номера невірні.
250Номер заборонений налаштуваннямиНомер потрапив під обмеження, встановлені Клієнтом для мобільних номерів в особистому кабінеті в пункті "Налаштування".
251Перевищено ліміт на один номерПеревищено добовий ліміт повідомлень на один номер. Ліміт встановлюється Клієнтом в особистому кабінеті в пункті "Налаштування". Також така помилка можлива при відправці більше 50 повідомлень одному абоненту, які були відправлені з перервою між повідомленнями менше 30 секунд.
252Номер забороненийВиникає, наприклад, при спробі вказівки Клієнтом одного із наших федеральних номерів як одержувача SMS-повідомлення.
253Заборонено спам-фільтромЯкщо текст повідомлення містить нецензурні вирази і образи, заклики відправити sms і деякі інші заборонені тексти, то відправка повідомлення заблокується. Також заборонено вказувати в якості відправника короткі платні номери, номер одержувача повідомлень, назви операторів, чужих інтернет-ресурсів, компаній і державних організацій.
254Незареєстрований sender idДана помилка виникає при спробі відправки повідомлення від незареєстрованого імені відправника.
255Відхилено операторомОператор відхилив повідомлення без вказівки точного коду помилки.
Таке буває, наприклад, коли номер не належить жодному мобільному оператору, тобто з неіснуючим кодом, або з якоїсь іншої причини оператор не може доставити повідомлення.

Можливі коди помилок в статусі e-mail повідомлень (значення <err>):

КодНазваОпис
0Немає помилкиОдержувач існує і доступний.
1Адресат не існуєВказана e-mail адреса не існує.
2Поштову скриньку переповненоПоштовий сервер одержувача відхилив повідомлення з вказаним кодом помилки.
3Сервер одержувача не знайденоДомен, вказаний як поштовий сервер, не знайдено.
4Поштову скриньку заблокованоВід поштового сервера одержувача повернулася помилка про неможливість доставки повідомлення через блокування ящика.
239Заборонена ip-адресаВиникає при спробі відправки повідомлення з ip-адреси, що не входить в список ip-адрес, дозволених Клієнтом для відправки. Також може виникати при спробі відправки повідомлення з ip-адреси, яка раніше не використовувалась для відправки повідомлень і входів в особистий кабінет.
245Статус не отриманоПротягом доби статус доставки не був отриманий від поштового сервера одержувача, в цьому разі не можна точно сказати, було повідомлення доставлено чи ні.
248Немає маршрутуОзначає, що на даний e-mail адресу відправка повідомлень недоступна в нашому сервісі. Наприклад, для вказаної адреси і тексту немає робочого e-mail шлюзу.
249Неправильний формат адресиВиникає, коли ввели некоректну за форматом e-mail адресу одержувача.
252E-mail адреса забороненаВиникає, наприклад, при знаходженні вказаної e-mail адреси в чорному списку.
253Заборонено спам-фільтромЯкщо текст повідомлення містить нецензурні вирази і образи, заклики відправити sms або e-mail і деякі інші заборонені Тексти, то відправка повідомлення заблокується. Також заборонено вказувати в якості відправника e-mail адреса одержувача повідомлення, адреси чужих інтернет-ресурсів, компаній і державних організацій.
254Незареєстрований відправникДана помилка виникає при спробі відправки повідомлення від незареєстрованого e-mail адреси відправника.
255Відхилено сервером одержувачаПоштовий сервер одержувача відхилив повідомлення без вказівки точного коду помилки.
Таке буває, наприклад, при виникненні внутрішньої помилки сервера, коли він не може обробити повідомлення.



© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика