Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Інтеграція з сервісом (API)

API дозволяє розсилати повідомлення через ваші проекти і сервіси по протоколах HTTP/HTTPS, SMTP і SMPP. Готові бібліотеки різними мовами програмування підключаються до вашого проекту та допомагають надсилати повідомлення з будь-якого місця за допомогою однієї команди. Для спрощеної авторизації замість пари логін і пароль можна використовувати спеціальний API-ключ.


HTTP/HTTPS SMTP SMPP SOAP OMS SMS-команди Бібліотеки та приклади коду

ВІДПРАВКА ПОВІДОМЛЕНЬ

Відправка SMS-повідомлення

Коментарі в SMS-повідомленнях

Відправка на групу номерів

Відправка HLR-запиту

Відправка e-mail повідомлення

Надсилання голосового повідомлення (дзвінок)

Відправка viber-повідомлення

Відправлення повідомлення в Telegram

Відправлення повідомлення в чат-бот Telegram

Використання префіксів при відправці повідомлень

Керування шаблонами повідомлень

Керування шаблонами операторів

Віртуальна відправка (режим тестування)

Повідомлення про події

УПРАВЛІННЯ РОЗСИЛКАМИ

СТАТУСИ ПОВІДОМЛЕНЬ

ПЕРЕВІРКА СТАНУ БАЛАНСУ

УПРАВЛІННЯ КОНТАКТАМИ

УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТАМИ

КЕРУВАННЯ ІМЕНАМИ ВІДПРАВНИКІВ (SENDER ID)

ОТРИМАННЯ ДАНИХ

РІЗНЕ

Підтвердження номеру телефону за допомогою дзвінка

При різного роду операціях, таких як відновлення паролів, авторизація в соціальних мережах Wi-Fi, підтвердження грошових переказів, вхід в особистий кабінет і так далі потрібна відправка аутентифікаційних даних. Використовуючи наш API можливо організувати процедуру підтвердження номеру телефону за допомогою дзвінка самим абонентом.

Для створення запиту на отримання номеру телефону, за яким абонент повинен буде здійснити підтверджуючий дзвінок, необхідно викликати методом GET або POST адреса: https://smsc.ua/sys/wait_call.php?login=<login>&psw=<password>&phone=<phone>
Серверу передаються наступні параметри:

ПараметрЗначення
loginЛогін Клієнта.
pswПароль Клієнта (можна додати або редагувати на даннійсторінці).
apikeyСпеціальний API-ключ, який використовується для спрощеної авторизації замість пари "логін + пароль" (можна створити на даний сторінка).
phoneНомер телефону абонента, з якого буде здійснено підтверджує дзвінок.

У разі помилки Сервер повертає наступний рядок:
  • ERROR = N (опис)

  • При fmt = 1:
    0,-N

  • При fmt = 2:
    <result>
    <error>опис</error>
    <error_code>N</error_code>
    </result>

  • При fmt = 3:
    {
    "error": "опис",
    "error_code": N
    }
N – номер помилки, може приймати наступні значення:

ЗначенняОпис
1Помилка в параметрах.
2Невірний логін або пароль. Також виникає при спробі відправки повідомлення з IP-адреси, що не входить в список дозволених Клієнтом (якщо такий список був налаштований Клієнтом раніше).
3Недостатньо коштів на рахунку клієнта.
4IP-адреса тимчасово заблокована.
5Зазначений номер телефону абонента знаходиться в чорному списку Клієнта.
6Не вдалося отримати вартість послуги через налаштування в особистому кабінеті Клієнта (дозволені номери, час відправки і т. п.).
9Спроба відправки понад п'ятдесят однакових запитів на отримання номеру телефону для підтвердження протягом хвилини.
Дана помилка виникає також при спробі відправки п'ятнадцяти і більше запитів одночасно з різних підключень під одним логіном (too many concurrent requests).

У разі успішного запиту Сервер повертає відповідь у вигляді рядка.

  • при fmt = 0: phone = <phone>, all_phones = <all_phones>

  • при fmt = 1 (першим йде номер, на який необхідно зателефонувати абоненту): <all_phones>

  • при fmt = 2:
    <result>
    <phone>phone</phone>
    <all_phones>
    <phone>phone</phone>
    ...
    <phone>phone</phone>
    </all_phones>
    </result>

  • при fmt = 3:
    {
    "phone": "<phone>",
    "all_phones": [
    <phone>",
    ...
    "<phone>"
    ]
    }

Де:
<phone> – номер телефону, на який протягом 15 хвилин повинен здійснити дзвінок абонент для підтвердження свого номера телефону.
<all_phones> – список всіх можливих номерів телефонів, один з яких був призначений системою для дзвінка абонента (в залежності від країни).

Після дзвінка абонента Сервер зафіксує факт дзвінка у вигляді вхідного повідомлення з текстом "[waitcall]" і відправить на обробник Клієнта всю необхідну інформацію про даний дзвінок.

Сервер не приймає понад п'ятдесят однакових запитів на отримання номеру телефону для підтвердження протягом хвилини для зниження навантаження і захисту від помилок і зациклення в програмі на стороні Клієнта.




© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика