Ви можете надсилати та отримувати повідомлення в чат-ботах месенджера Telegram,
автоматизувати роботу з користувачами, використовуючи автоматичні повідомлення або API сервісу.
Допускається використання як своїх ботів, так і загальних сервісних, якими користуються всі клієнти нашого сервісу.
Підключення до ботів
Для можливості прийому або відправки повідомлень користувачам месенджера Telegram через певний бот необхідно,
щоб вони спочатку підключили даний бот в своєму додатку месенджера (підписалися на бота).
Для цього ви можете вказати в своєму сервісі назву, посилання або QR-код
на необхідний бот або відправити інформацію про нього іншим способом, наприклад, по СМС.
Для всіх зареєстрованих в системі ботів сервіс буде автоматично відстежувати
підключення і відключення користувачів до ботів, вести і оновлювати базу всіх передплатників
для можливості відправки їм повідомлень і отримання відповідей.
Відправка повідомлень
Відправляти повідомлення підключеним до бота користувачам можна по імені (
@username), по ID (
#uid)
або за номером телефону, якщо Користувач надає боту свій номер телефону.
Сервіс буде знаходити відповідні ID користувачів в базі передплатників і передавати запити
сервера Telegram, а також приймати повідомлення від користувачів з можливістю автоматичних відповідей за заданими правилами.
При відправці автовідповідей сервіс може автоматично їх переводити на мову користувача.
Відправлення повідомлень в чат-боти можлива через Особистий кабінет або зі своїх програм через API сервісу,
як звичайні СМС, з таким же набором функціоналу, але по окремим
тариф.
Всі відправлені і отримані повідомлення в ботах відображаються в особистому кабінеті в пункті "історія".
При відправці повідомлень незареєстрованим для певного бота користувачам такі повідомлення
будуть позначатися певним статусом, і за них не будуть списуватися гроші. Крім цього система
може при включеній спеціальній опції автоматично пересилати такі недоставлені повідомлення по СМС.
Загальні Сервісні боти
Бот ЅМЅС
Ім'я бота:
@smsc_bot.
Бот для тестування і відправки будь-яких сервісних повідомлень.
Рекламні повідомлення та масові розсилки не допускаються і будуть заблоковані.
Бот SMSС.INFO
Імена бота:
@smscinfo_bot,
@smsinform_bot.
Бот для відправки будь-яких сервісних та інформаційних повідомлень.
Рекламні повідомлення та масові розсилки не допускаються і будуть заблоковані.
Бот SMSC.CODE
Імена бота:
@smsccode_bot,
@smsc_code_bot,
@smscodes_bot.
Даний бот призначений для отримання кодів доступу і підтверджень в онлайн-сервісах.
Передача кодів через даний бот-це дешева альтернатива відправці СМС-повідомлень.
Детальний опис бота SMSC.CODE »
Бот ЅМЅС.PING
Ім'я бота:
@smscping_bot.
Даний бот використовується для відправки повідомлень про стан серверів
з сервісу
моніторинг серверів. Ви також можете
відправляти службові повідомлення від ваших серверів через цей бот за допомогою API-запитів.
Користувальницькі боти
Крім використання загальних сервісних ботів ви також можете реєструвати в сервісі своїх ботів
і відправляти через них повідомлення, отримувати відповіді від користувачів і налаштовувати автовідповіді.
Але користувачам месенджера, які захочуть отримувати ваші повідомлення, доведеться підключатися
до Вашого чат-бота окремо, хоча вони вже могли бути підключені до нашого спільного бота
завдяки сервісам інших клієнтів. Кожен раз заново підключатися до чергового
боту користувачам месенджера може не сподобатися, і вони можуть відмовитися від підключення до даного
методу отримання кодів, через що доведеться використовувати інші менш зручні або дорогі способи.
До того ж при використанні одного загального бота всіма сервісами база передплатників з відповідністю
їх номерів акаунтів месенджера буде рости швидше, і довіра користувачів до бота буде вище.
Чим більше у ботів буде передплатників, тим більше повідомлень можна буде через нього передати всім онлайн-сервісів.
Також при використанні загальних ботів у користувачів не буде засмічуватися список контактів різними ботами.
Недоліки використання ботів
Не дивлячись на наявність безлічі зручностей при використанні Telegram-ботів для відправки повідомлень
користувачам, даний спосіб має кілька очевидних мінусів в порівнянні з відправкою СМС:
- необхідність попереднього підключення до бота кожному користувачеві самостійно,
без чого неможлива відправка їм повідомлень. Але ця вимога виключає відправку масових і небажаних повідомлень (спаму)
і підвищує лояльність користувачів до даного способу повідомлень. У будь-який момент користувач може
відключитися від бота і перестати отримувати через нього повідомлення;
- для можливості отримання повідомлень обов'язкова наявність інтернет-зв'язку, що не завжди буває доступно.
Для доставки СМС-повідомлень Інтернет не потрібно, достатньо наявність GSM-сигналу і навіть в роумінгу. Але в будь-якому випадку
відправлене в бот повідомлення буде доставлено, коли у користувача з'явиться Інтернет-підключення.
Також ті користувачі, які запитують код підтвердження з будь-якого онлайн-сервісу, вже підключені до Інтернету;
- залежність від можливих змін в правилах месенджера по роботі з ботами, заборона відправки
певних типів повідомлень, блокування ботів. Але поки не було інформації про такі реальні випадки,
а самому месенджеру має бути вигідно, що користувачі, завдяки ботам, використовують частіше їх додаток;
- при зміні номера телефону Користувачем месенджера повідомлення, відправлені в бот на старий
номер, будуть деякий час продовжувати доставлятися, поки користувач не відправить самостійно
у бот свій новий номер, або сервіс знову не зажадає провести підтвердження номера,
яке може виконуватися з певною настроюваної періодичністю. Але користувачі
у більшості випадків будуть зацікавлені якомога раніше оновити свій номер телефону в боті
для можливості отримання повідомлень від різних сервісів;
- на даний момент в API Telegram для ботів немає можливості визначати факт реальної доставки або прочитання
відправлених повідомлень. Всі повідомлення, що успішно приймаються до відправки сервером месенджера,
вважаються доставленими, так як перевіряється тільки існування передплатника у заданого бота, а
при наявності Інтернет-зв'язку у користувача відправлене повідомлення гарантовано прийде до нього в месенджер.
Факт прочитання можна визначити, передавши в тексті повідомлення спеціальну унікальну посилання для отримання інформації
з сайту, тоді натискання на посилання буде фіксуватися сервісом і підтверджувати прочитання повідомлення.
Таким чином, для виключення можливих незручностей при відправці повідомлень в бот бажано також надавати
клієнтам вашого сервісу можливість вибору та іншого способу відправки повідомлень, наприклад, за допомогою СМС, для більш
гарантованої доставки інформації.
API
Наш сервіс надає спеціальні команди API для автоматизованої передачі повідомлень через телеграм-боти
з сервісів клієнтів подібно відправці інших типів повідомлень. API дозволяє відправляти повідомлення в боти,
а також може передавати на ваш обробник інформацію про отримання повідомлень від користувачів.