Підключення до ботів
Відправка повідомлень
Відправляти повідомлення підключеним до бота користувачам можна:
По імені (@username)
За ID (#uid)
За номером телефону, якщо Користувач надає боту свій номер телефону
Сервіс буде знаходити відповідні ID користувачів в базі передплатників і передавати запити серверу Telegram, а також приймати повідомлення від користувачів з можливістю автоматичних відповідей за заданими правилами. При відправці автовідповідей сервіс може автоматично їх переводити на мову користувача
Відправлення повідомлень в чат-боти можлива через Особистий кабінет або зі своїх програм через API сервісу, як звичайні СМС, з таким же набором функціоналу, але за окремими тарифами. Всі відправлені і отримані повідомлення в ботах відображаються в особистому кабінеті в пункті "історія". При відправці повідомлень незареєстрованим для певного бота користувачам такі повідомлення будуть позначатися певним статусом, і за них не будуть списуватися гроші. Крім цього система може при включеній спеціальній опції автоматично пересилати такі недоставлені повідомлення по СМСз>
Загальні Сервісні боти
Користувальницькі боти
Крім використання загальних сервісних ботів ви також можете реєструвати в сервісі своїх ботів і відправляти через них повідомлення, отримувати відповіді від користувачів і налаштовувати автовідповіді
Але користувачам месенджера, які захочуть отримувати ваші повідомлення, доведеться підключатися до Вашого чат-боту окремо, хоча вони вже могли бути підключені до нашого спільного боту завдяки сервісам інших клієнтів. Кожен раз заново підключатися до чергового боту користувачам месенджера може не сподобатися, і вони можуть відмовитися від підключення до даного методу отримання кодів, через що доведеться використовувати інші менш зручні або дорогі способи. До того ж при використанні одного загального бота всіма сервісами база передплатників з відповідністю їх номерів акаунтів месенджера буде рости швидше, і довіра користувачів до бота буде вище
Чим більше у ботів буде передплатників, тим більше повідомлень можна буде через нього передати всім онлайн-сервісів. Також при використанні загальних ботів у користувачів не буде засмічуватися список контактів різними ботами
Недоліки використання ботів
Необхідність попереднього підключення до бота кожному користувачеві самостійно, без чого неможлива відправка їм повідомлень. Але ця вимога виключає відправку масових і небажаних повідомлень (спаму) і підвищує лояльність користувачів до даного способу повідомлень. У будь-який момент користувач може відключитися від бота і перестати отримувати через нього повідомлення;
Для можливості отримання повідомлень обов'язкова наявність інтернет-зв'язку, що не завжди буває доступно. Для доставки СМС-повідомлень Інтернет не потрібно, достатньо наявність GSM-сигналу і навіть в роумінгу. Але в будь-якому випадку відправлене в бот повідомлення буде доставлено, коли у користувача з'явиться Інтернет-підключення. Також ті користувачі, які запитують код підтвердження з будь-якого онлайн-сервісу, вже підключені до Інтернету;
Залежність від можливих змін в правилах месенджера по роботі з ботами, заборона відправки певних типів повідомлень, блокування ботів. Але поки не було інформації про такі реальні випадки, а самому месенджеру має бути вигідно, що користувачі, завдяки ботам, використовують частіше їх додаток;
При зміні номера телефону Користувачем месенджера повідомлення, відправлені в бот на старий номер, будуть деякий час продовжувати доставлятися, поки користувач не відправить самостійно у бот свій новий номер, або сервіс знову не зажадає провести підтвердження номера, яке може виконуватися з певною настроюваної періодичністю. Але користувачі у більшості випадків будуть зацікавлені якомога раніше оновити свій номер телефону в боті для можливості отримання повідомлень від різних сервісів;
На даний момент в API Telegram для ботів немає можливості визначати факт реальної доставки або прочитання відправлених повідомлень. Всі повідомлення, що успішно приймаються до відправки сервером месенджера, вважаються доставленими, так як перевіряється тільки існування передплатника у заданого бота, а при наявності Інтернет-зв'язку у користувача відправлене повідомлення гарантовано прийде до нього в месенджер. Факт прочитання можна визначити, передавши в тексті повідомлення спеціальну унікальну посилання для отримання інформації з сайту, тоді натискання на посилання буде фіксуватися сервісом і підтверджувати прочитання повідомлення
API
Наш сервіс надає спеціальні команди API для автоматизованої передачі повідомлень через телеграм-боти з сервісів клієнтів подібно відправці інших типів повідомлень. API дозволяє відправляти повідомлення в боти, а також може передавати на ваш обробник інформацію про отримання повідомлень від користувачів
Опис дивіться в розділі API "Відправлення повідомлення в чат-бот Telegram"