Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Повідомлення в чат-ботах Telegram

Ви можете надсилати та отримувати повідомлення в чат-ботах месенджера Telegram, автоматизувати роботу з користувачами, використовуючи автоматичні повідомлення або API сервісу.

Допускається використання як своїх ботів, так і загальних сервісних, якими користуються всі клієнти нашого сервісу.

Підключення до ботів

Для можливості прийому або відправки повідомлень користувачам месенджера Telegram через певний бот необхідно, щоб вони спочатку підключили даний бот в своєму додатку месенджера (підписалися на бота). Для цього ви можете вказати в своєму сервісі назву, посилання або QR-код на необхідний бот або відправити інформацію про нього іншим способом, наприклад, по СМС.

Для всіх зареєстрованих в системі ботів сервіс буде автоматично відстежувати підключення і відключення користувачів до ботів, вести і оновлювати базу всіх передплатників для можливості відправки їм повідомлень і отримання відповідей.

Відправка повідомлень

Відправляти повідомлення підключеним до бота користувачам можна по імені (@username), по ID (#uid) або за номером телефону, якщо Користувач надає боту свій номер телефону. Сервіс буде знаходити відповідні ID користувачів в базі передплатників і передавати запити сервера Telegram, а також приймати повідомлення від користувачів з можливістю автоматичних відповідей за заданими правилами. При відправці автовідповідей сервіс може автоматично їх переводити на мову користувача.

Відправлення повідомлень в чат-боти можлива через Особистий кабінет або зі своїх програм через API сервісу, як звичайні СМС, з таким же набором функціоналу, але по окремим тариф. Всі відправлені і отримані повідомлення в ботах відображаються в особистому кабінеті в пункті "історія". При відправці повідомлень незареєстрованим для певного бота користувачам такі повідомлення будуть позначатися певним статусом, і за них не будуть списуватися гроші. Крім цього система може при включеній спеціальній опції автоматично пересилати такі недоставлені повідомлення по СМС.

Загальні Сервісні боти

Бот ЅМЅС

Ім'я бота: @smsc_bot.

Бот для тестування і відправки будь-яких сервісних повідомлень. Рекламні повідомлення та масові розсилки не допускаються і будуть заблоковані.

Бот SMSС.INFO

Імена бота: @smscinfo_bot, @smsinform_bot.

Бот для відправки будь-яких сервісних та інформаційних повідомлень. Рекламні повідомлення та масові розсилки не допускаються і будуть заблоковані.

Бот SMSC.CODE

Імена бота: @smsccode_bot, @smsc_code_bot, @smscodes_bot.

Даний бот призначений для отримання кодів доступу і підтверджень в онлайн-сервісах. Передача кодів через даний бот-це дешева альтернатива відправці СМС-повідомлень.
Детальний опис бота SMSC.CODE »

Бот ЅМЅС.PING

Ім'я бота: @smscping_bot.

Даний бот використовується для відправки повідомлень про стан серверів з сервісу моніторинг серверів. Ви також можете відправляти службові повідомлення від ваших серверів через цей бот за допомогою API-запитів.

Користувальницькі боти

Крім використання загальних сервісних ботів ви також можете реєструвати в сервісі своїх ботів і відправляти через них повідомлення, отримувати відповіді від користувачів і налаштовувати автовідповіді. Але користувачам месенджера, які захочуть отримувати ваші повідомлення, доведеться підключатися до Вашого чат-бота окремо, хоча вони вже могли бути підключені до нашого спільного бота завдяки сервісам інших клієнтів. Кожен раз заново підключатися до чергового боту користувачам месенджера може не сподобатися, і вони можуть відмовитися від підключення до даного методу отримання кодів, через що доведеться використовувати інші менш зручні або дорогі способи. До того ж при використанні одного загального бота всіма сервісами база передплатників з відповідністю їх номерів акаунтів месенджера буде рости швидше, і довіра користувачів до бота буде вище. Чим більше у ботів буде передплатників, тим більше повідомлень можна буде через нього передати всім онлайн-сервісів. Також при використанні загальних ботів у користувачів не буде засмічуватися список контактів різними ботами.

Недоліки використання ботів

Не дивлячись на наявність безлічі зручностей при використанні Telegram-ботів для відправки повідомлень користувачам, даний спосіб має кілька очевидних мінусів в порівнянні з відправкою СМС: Таким чином, для виключення можливих незручностей при відправці повідомлень в бот бажано також надавати клієнтам вашого сервісу можливість вибору та іншого способу відправки повідомлень, наприклад, за допомогою СМС, для більш гарантованої доставки інформації.

API

Наш сервіс надає спеціальні команди API для автоматизованої передачі повідомлень через телеграм-боти з сервісів клієнтів подібно відправці інших типів повідомлень. API дозволяє відправляти повідомлення в боти, а також може передавати на ваш обробник інформацію про отримання повідомлень від користувачів.



© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика