Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Голосовые рассылки
помогут вашему
бизнесу зазвучать
по-новому

Економлять час

Одночасне оповіщення всіх клієнтів

Сохраняют
бюджет

5 секунд повідомлення обходяться в 0.09 ₴

Повышают
лояльность

Виділяються серед текстових повідомлень

Як працює послуга голосових розсилок



Ви

  1. Копіюєте текст повідомлення
    у вікно в особистому кабінеті.
  2. Обираєте голос і час відправки.
  3. Прослуховуєте результат.
  4. Отримуєте звіт про доставку
    і часу прослуховування повідомлення.

Голосове повідомлення

  1. Автоматично перекладається з тексту в голос.
  2. Доставляється на мобільні
    і стаціонарні номери.
  3. Приходить з номеру телефону компанії-відправника.
  4. Автоматично повторює спробу набрати, якщо зайнято.

Клієнт

  1. Отримує інформацію про ваш бізнес: готовності, акції
    або новій послузі.
  2. Дає зворотний зв'язок через прямі діалоги (за номером
    на клавіатурі).
  3. Слышит голос бренда
    и принимает решение
    про купівлю.



Спробуйте самі

Напишите любой текст, выберите мужской или женский голос и
узнайте, как вас услышит клиент.


Чоловічий голос Жіночий
Для коротких сервісних повідомлень ви можете використовувати автоматичну озвучку.

Оберіть в особистому кабінеті один з шести голосів.




Спосіб отримати зворотній зв'язок

Голосові розсилки працюють як додатковий інструмент зростання продажів та підвищення лояльності клієнтів.
За допомогою розсилок ви можете провести опитування про якість послуги та дізнатися думку про роботу компанії
Мало хто прийде до вас на сайт писати відгуки, але більшість відповість на кілька простих запитань по телефону.


Клиенты получают новый опыт взаимодействия с вами,
а вы — еще одну возможность собрать информацию
и исправить недочеты.


В таксі


В клінінговій компанії








Де можна застосувати і де корисні розсилки


За допомогою голосових розсилок ви можете повідомити будь-яку новину одночасно всім клієнтам із бази контактів. Аудіо повідомлення привертають більше уваги
і виділяються на тлі текстової комунікації. Все, що вам знадобиться, це написати текст повідомлення і завантажити його в особистому кабінеті. Озвучування, доставка і звіт
про тривалість прослуховування - за нами.


1Розповісти про новини і запросити на захід Антон, дарим вам два пригласительных на лекцию о фэшн-трендах нового года. Узнайте, что будет на пике моды и как туда попасть. Ведущий — Александр Васильев специально для DressCode.

2Проінформувати про акції, події і спецпропозиції Павле! Чекаємо вас в гості на передноворічний розпродаж будь-яких подарунків від 1000 Р. Тільки з 28 по 31 грудня. Розкажіть близьким, як вони вам важливі і дорогі! Чекаємо вас за адресою Червоний проспект, будинок 17.





3Напомнить о
выплате по кредиту
Інно! Нагадуємо, що на 01.12.2018 ваша заборгованість за кредитом становить 35 тисяч рублів. Розмір щомісячного внеску - 8 тисяч рублів. Внесіть щомісячний платіж до 10 грудня, щоб уникнути нарахування відсотків. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Ваш Інтро Банк.

4Привітати зі святами: днем народження, Новим роком, 8 березня Даруємо 15% знижку до вашого Дня Народження на будь-яку прикрасу в мережі салонів «Платинум». Подаруйте собі насолоду розкішшю.
Нова колекція у продажу з 15 січня.


5Повідомити про готовність або стан замовлення Таксі під'їхало. Вас чекає водій Руслан, машина № У4567РА. Приємної подорожі!




Завантажте готове аудіо або запишіть голосове повідомлення з мікрофона в особистому кабінеті.
Вибирайте тільки тих клієнтів, які дали згоду на отримання дзвінків від вашої компанії (наприклад, вказали телефон в анкеті, формі замовлення або при реєстрації на сайті).
возможность отправки заранее
записанных звуковых файлов
запись голосового сообщения
с микрофона в личном кабинете



Вартість голосової розсилки


кількість клієнтів


Тривалість повідомлення Кількість повідомлень Вартість розсилки Вартість повідомлення
С.

0

0

1



* вартість залежить від мінімального платежу, внесеного на рахунок.
Данные по тарифным планам можно посмотреть на странице Тарифы.




Як підключити послугу

1

Зареєтруйтесь
в сервисе SMS-центра

2

Поповніть рахунок
на будь-яку суму

3

Скопіюйте текст
або завантажте аудіо в особистому кабінеті


Інтегруйте особистий кабінет
нашего сервиса со своей CRM системой и отслеживайте эффективность удобным
для вас способом.

Вы можете настроить голосовую рассылку самостоятельно или обратиться к операторам службы поддержки. Для автоматизированных рассылок из программ возможна отправка через API. Поддерживаются протоколы HTTP и HTTPS, SMTP, SOAP и SMPP.




© 2003–2021 ТОВ «СМСЦЕНТР»
Код за ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студия Артемия Лебедева
Інформація про сайт
Яндекс.Метрика