|
|
|
В Україні всі оператори розділяють SMS-повідомлення на національні та міжнародні .
Подід відбувається за іменами відправників. Відправка SMS-повідомлень від імен, які оператори зареєстрували
як національні, тарифікується дешевше. Всі інші незареєстровані імена вважаються міжнародними,
і SMS-повідомлення від таких імен коштують дорожче.
Термін реєстрації нових імен для клієнтів з національним трафіком займає від 10-ти робочих днів.
Для реєстрації імені відправника необхідно в особистому кабінеті на сторінціІмена відправників"
для кожного імені включити опцію "Зареєструвати ім'я для України на знижений тариф за національною трафіку".
Після реєстрації імені оператором тариф на повідомлення з цим ім'ям буде автоматично знижений.
Багато імен, від яких раніше надсилалися повідомлення, вже зареєстровані в операторів.
Для таких імен в списку відразу буде виводитися статус "Україна: допущено",
для решти буде виводитися "Україна: очікує реєстрації".
|
|
|
|
У зв'язку з тим, що на оператора МТС відправлення повідомлень виконується за агентським договором, згідно з яким
в документах і тарифи для кінцевих клієнтів необхідно виділяти окремо вартість оператора і націнку сервісу за обслуговування,
тарифи на сервісі цього оператора складаються з офіційної ціни оператора і сервісного збору
– додаткової націнки за надання сервісу. Розмір сервісного збору можна зменшити переходом на більш вигідний тарифний план.
Тариф оператора МТС з платною реєстрацією імен відправників:
Тарифікація за відправлені SMS-повідомлення буде виконуватися по кожному імені відправника окремо на основі щомісячного трафіку.
SMS-повідомлення тарифікуються також в залежності від типу повідомлень, які діляться на сервісні, транзакційні і рекламні.
1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного
засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої
операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.
2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень
пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях
в рамках послуг.
3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.
4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, відправлені від імен відправників зі списку імен, визначених оператором, що відповідають міжнародним брендам (потрібна попередня платна реєстрація).
Список міжнародних імен
Кількість SMS за місяць | Вартість 1 транзакційного SMS-повідомлення, з ПДВ | Вартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВ | Вартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ
|
---|
Від 0 до 100 000 | 0.509 ₴ | 0.509 ₴ | 0.717 ₴ |
Від 100 001 до 3 000 000 | 0.332 ₴ | 0.332 ₴ | 0.604 ₴ |
Від 3 000 001 | 0.268 ₴ | 0.268 ₴ | 0.491 ₴ |
Вартість міжнародних SMS — 1.321 ₴ C ПДВ.
Щомісячна абонентська плата за 1 ім'я — 754 ₴ C ПДВ.
Тарифікація здійснюється по кожній кількісній градації окремо для кожного типу повідомлень.
Наприклад, при відправці 200 000 транзакційних SMS-повідомлень на місяць транзакційні SMS до 100 000 шт. оплачуються
за вартістю першого рядка + сервісний збір, такі (з 100 001 за 3 000 000 шт.) Транзакційні SMS оплачуються
за вартістю другого рядка + сервісний збір і т.д.
|
|
|
|
Тарифікація за відправлені SMS-повідомлення буде виконуватися по кожному кінцевому клієнту окремо на основі щомісячного трафіку
за зареєстрованими для клієнтів платних імен відправників. SMS-повідомлення тарифікуються також в залежності від типу повідомлень,
які діляться на сервісні, транзакційні і рекламні.
1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного
засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої
операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.
2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень
пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях
в рамках послуг.
3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.
4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, відправлені від імен відправників зі списку імен, визначених оператором, що відповідають міжнародним брендам (потрібна попередня платна реєстрація).
Список міжнародних імен
Абонентська плата за одне ім'я відправника — 755 ₴ C ПДВ.
Кількість SMS за місяць | Вартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВ | Вартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ
|
---|
| Від 0 до 99 999 | 0.585 ₴ | 0.868 ₴ |
| Від 100 000 до 499 999 | 0.566 ₴ | 0.83 ₴ |
| Від 500 000 до 999 999 | 0.543 ₴ | 0.792 ₴ |
| Від 1 000 000 до 2 999 999 | 0.521 ₴ | 0.755 ₴ |
| Від 3 000 000 до 4 999 999 | 0.502 ₴ | 0.736 ₴ |
| Від 5 000 000 | 0.475 ₴ | 0.687 ₴ |
Вартість транзакційних SMS — 0.434 ₴ C ПДВ.
Вартість міжнародних SMS — 1.34 ₴ C ПДВ.
Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень
Транзакційних SMS-повідомленнями визнаються ті повідомлення, які відправляються абонентам для
інформування про вчинені ними операції з використанням електронного засобу платежу.
1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних
Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент
операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
- операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
- операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
- виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
- скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума
Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
- Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
- Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
- Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
- Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
- Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
- Повідомлення про випуск карти і т.п.;
- Уведомления о смене статуса карты;
- Паролі для входу в систему ДБО;
- Зміна PIN-коду;
- Повідомлення про невдалі спроби введення PIN-коду;
- Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
- Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
- Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.
Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень
Сервісні SMS-повідомлення — це повідомлення, пов'язані з операціями із надання/надання Сервісу/ Послуги Клієнта,
є частиною Сервісу/Послуги Клієнта і інформують Користувача про події та/або операції в рамках даного Сервісу/Послуги.
2. Правила віднесення шаблонів до сервісним:
Сервісним визнається повідомлення, що інформує абонента про статус надання йому Сервісу/Послуги Клієнта.
Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
- Вітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
- Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу,
наприклад, підвищення абонентської плати);
- Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
- Додаткова ідентифікація користувача по номеру телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для
ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
- Підтвердження Замовлення/покупки;
- Статус доставки/повернення/обміну товару;
- Нагадування про заплановане подію в рамках надання послуги (приміром, про призначений візит);
- Інформування про технічні роботи/попереджень про зупинення/поновлення роботи сервісів;
- Повідомлення про вході/виході/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
- Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або
домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
- Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
- Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
- Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т. д.
Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
- Шаблони, що не містять у явному вигляді вказівки на досконалу операцію одного з перерахованих типів;
- Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
- Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
- Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
- Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці
У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
- %w – будь-який безперервний набір букв, цифр та\або спецсимволів;
- %d – будь-який безперервний набір цифр та\або спецсимволов;
- %w{1,n} – ограниченная последовательность слов (состоящих из букв, цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число слов (слів повинно бути не менше 1 і не більш ніж n);
- %d+ – послідовність чисел (не більше 10, які складаються з цифр або спецсимволов описаних нижче), розділених пропуском (або декількома пропусками);
- %d{1,n} – ограниченная последовательность чисел (состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число чисел (чисел повинно бути не менше 1 і не більш ніж n).
* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень
Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *
3. Вимоги до оформлення шаблонів:
- Шаблон повинен бути записаний коректно з застосуванням правил застосування змінних в шаблоні;
- Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
- Не варто об'єднувати всі підряд в групових операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
- З іншого боку не варто формувати конструкції виду %d. %w{1,10}%d Сума %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, де можна обійтися одним\двома операндами;
- Операнди %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ повинні бути відокремлені від статичного тексту пробілом;
- Просте правило: чим читабельний шаблон для людини, тим менше запитань викликає при узгодженні;
- Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
- У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необхідно вказувати ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:
Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в інтервалі 15:00-20:00. Ваш Інтернет-магазин PR.
Шаблон sms:
Замовлення: %w на суму %d руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: %d в інтервалі %d. Ваш Інтернет-магазин PR.
|
|
|
|
Тарифікація за відправлені SMS-повідомлення буде виконуватися по кожному кінцевому клієнту окремо на основі щомісячного трафіку
за зареєстрованими для клієнтів платних імен відправників. SMS-повідомлення тарифікуються також в залежності від типу повідомлень,
які діляться на сервісні, транзакційні і рекламні.
1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного
засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої
операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.
2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень
пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях
в рамках послуг.
3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.
4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, що відправляються від імен відправників з певного оператором списку імен, що відповідають міжнародним брендам.
Список міжнародних імен
Абонентська плата за одне ім'я відправника — 377 ₴ c ПДВ.
Одне ім'я надається безкоштовно.
Кількість SMS за місяць 1 | Вартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВ | Вартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ
|
---|
| Від 0 до 5000 | 0.702 ₴ | 0.943 ₴ |
| Від 5001 до 10 000 | 0.698 ₴ | 0.94 ₴ |
| Від 10 001 до 25 000 | 0.687 ₴ | 0.925 ₴ |
| Від 25 001 до 50 000 | 0.679 ₴ | 0.906 ₴ |
| Від 50 001 до 100 000 | 0.672 ₴ | 0.898 ₴ |
| Від 100 001 до 500 000 | 0.66 ₴ | 0.887 ₴ |
| Від 500 001 до 1 000 000 | 0.634 ₴ | 0.868 ₴ |
| Від 1 000 001 до 10 000 000 | 0.611 ₴ | 0.845 ₴ |
| Від 10 000 001 до 20 000 000 | 0.581 ₴ | 0.823 ₴ |
| Від 20 000 001 | 0.468 ₴ | 0.80 ₴ |
1) Підсумовування трафіку і вибір тарифу відбувається за сервісним і рекламним повідомленням окремо.
Вартість транзакційних SMS — 0.117 ₴ З ПДВ.
Вартість міжнародних SMS — 1.189 ₴ C ПДВ.
Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень
Транзакційних SMS-повідомленнями визнаються ті повідомлення, які відправляються абонентам для
інформування про вчинені ними операції з використанням електронного засобу платежу.
1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних
Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент
операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
- операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
- операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
- виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
- скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума
Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
- Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
- Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
- Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
- Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
- Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
- Повідомлення про випуск карти і т.п.;
- Уведомления о смене статуса карты;
- Паролі для входу в систему ДБО;
- Зміна PIN-коду;
- Повідомлення про невдалі спроби введення PIN-коду;
- Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
- Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
- Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.
Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень
Сервісні SMS-повідомлення — це повідомлення, пов'язані з операціями із надання/надання Сервісу/ Послуги Клієнта,
є частиною Сервісу/Послуги Клієнта і інформують Користувача про події та/або операції в рамках даного Сервісу/Послуги.
2. Правила віднесення шаблонів до сервісним:
Сервісним визнається повідомлення, що інформує абонента про статус надання йому Сервісу/Послуги Клієнта.
Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
- Вітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
- Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу,
наприклад, підвищення абонентської плати);
- Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
- Додаткова ідентифікація користувача по номеру телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для
ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
- Підтвердження Замовлення/покупки;
- Статус доставки/повернення/обміну товару;
- Нагадування про заплановане подію в рамках надання послуги (приміром, про призначений візит);
- Інформування про технічні роботи/попереджень про зупинення/поновлення роботи сервісів;
- Повідомлення про вході/виході/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
- Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або
домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
- Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
- Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
- Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т. д.
Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
- Шаблони, що не містять у явному вигляді вказівки на досконалу операцію одного з перерахованих типів;
- Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
- Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
- Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
- Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці
У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
- %w – будь-який безперервний набір букв, цифр та\або спецсимволів;
- %d – будь-який безперервний набір цифр та\або спецсимволов;
- %w{1,n} – ограниченная последовательность слов (состоящих из букв, цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число слов (слів повинно бути не менше 1 і не більш ніж n);
- %d+ – послідовність чисел (не більше 10, які складаються з цифр або спецсимволов описаних нижче), розділених пропуском (або декількома пропусками);
- %d{1,n} – ограниченная последовательность чисел (состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число чисел (чисел повинно бути не менше 1 і не більш ніж n).
* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень
Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *
3. Вимоги до оформлення шаблонів:
- Шаблон повинен бути записаний коректно з застосуванням правил застосування змінних в шаблоні;
- Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
- Не варто об'єднувати всі підряд в групових операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
- З іншого боку не варто формувати конструкції виду %d. %w{1,10}%d Сума %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, де можна обійтися одним\двома операндами;
- Операнди %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ повинні бути відокремлені від статичного тексту пробілом;
- Просте правило: чим читабельний шаблон для людини, тим менше запитань викликає при узгодженні;
- Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
- У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необхідно вказувати ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:
Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в інтервалі 15:00-20:00. Ваш Інтернет-магазин PR.
Шаблон sms:
Замовлення: %w на суму %d руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: %d в інтервалі %d. Ваш Інтернет-магазин PR.
|
|
|
|
Тарифікація за відправлені SMS-повідомлення буде виконуватися по кожному кінцевому клієнту окремо на основі щомісячного трафіку
за зареєстрованими для клієнтів платних імен відправників. SMS-повідомлення тарифікуються також в залежності від типу повідомлень,
які діляться на сервісні, транзакційні і рекламні.
1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного
засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої
операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.
2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень
пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях
в рамках послуг.
3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.
4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, що відправляються від імен відправників з певного оператором списку імен, що відповідають міжнародним брендам.
Список міжнародних імен
Абонентська плата за одне ім'я відправника для транзакційних, сервісних і рекламних SMS — 377 ₴ C ПДВ.
Кількість SMS за місяць | Вартість 1 транзакційного SMS-повідомлення, з ПДВ | Вартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВ | Вартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ
|
---|
Від 0 до 99 999 | 0.547 ₴ | 0.698 ₴ | 0.925 ₴ |
Від 100 000 до 499 999 | 0.434 ₴ | 0.66 ₴ | 0.906 ₴ |
Від 500 000 до 999 999 | 0.377 ₴ | 0.623 ₴ | 0.868 ₴ |
Від 1 000 000 до 4 999 999 | 0.34 ₴ | 0.604 ₴ | 0.849 ₴ |
Від 5 000 000 до 19 999 999 | 0.302 ₴ | 0.566 ₴ | 0.811 ₴ |
Від 20 000 000 | 0.264 ₴ | 0.528 ₴ | 0.792 ₴ |
Вартість міжнародних SMS — 1.208 ₴ C ПДВ.
Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень
Транзакційних SMS-повідомленнями визнаються ті повідомлення, які відправляються абонентам для
інформування про вчинені ними операції з використанням електронного засобу платежу.
1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних
Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент
операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
- операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
- операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
- виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
- скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума
Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
- Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
- Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
- Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
- Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
- Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
- Повідомлення про випуск карти і т.п.;
- Уведомления о смене статуса карты;
- Паролі для входу в систему ДБО;
- Зміна PIN-коду;
- Повідомлення про невдалі спроби введення PIN-коду;
- Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
- Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
- Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.
Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень
Сервісні SMS-повідомлення — це повідомлення, пов'язані з операціями із надання/надання Сервісу/ Послуги Клієнта,
є частиною Сервісу/Послуги Клієнта і інформують Користувача про події та/або операції в рамках даного Сервісу/Послуги.
2. Правила віднесення шаблонів до сервісним:
Сервісним визнається повідомлення, що інформує абонента про статус надання йому Сервісу/Послуги Клієнта.
Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
- Вітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
- Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу,
наприклад, підвищення абонентської плати);
- Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
- Додаткова ідентифікація користувача по номеру телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для
ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
- Підтвердження Замовлення/покупки;
- Статус доставки/повернення/обміну товару;
- Нагадування про заплановане подію в рамках надання послуги (приміром, про призначений візит);
- Інформування про технічні роботи/попереджень про зупинення/поновлення роботи сервісів;
- Повідомлення про вході/виході/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
- Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або
домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
- Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
- Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
- Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т. д.
Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
- Шаблони, що не містять у явному вигляді вказівки на досконалу операцію одного з перерахованих типів;
- Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
- Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
- Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
- Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці
У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
- %w – будь-який безперервний набір букв, цифр та\або спецсимволів;
- %d – будь-який безперервний набір цифр та\або спецсимволов;
- %w{1,n} – ограниченная последовательность слов (состоящих из букв, цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число слов (слів повинно бути не менше 1 і не більш ніж n);
- %d+ – послідовність чисел (не більше 10, які складаються з цифр або спецсимволов описаних нижче), розділених пропуском (або декількома пропусками);
- %d{1,n} – ограниченная последовательность чисел (состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число чисел (чисел повинно бути не менше 1 і не більш ніж n).
* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень
Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *
3. Вимоги до оформлення шаблонів:
- Шаблон повинен бути записаний коректно з застосуванням правил застосування змінних в шаблоні;
- Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
- Не варто об'єднувати всі підряд в групових операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
- З іншого боку не варто формувати конструкції виду %d. %w{1,10}%d Сума %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, де можна обійтися одним\двома операндами;
- Операнди %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ повинні бути відокремлені від статичного тексту пробілом;
- Просте правило: чим читабельний шаблон для людини, тим менше запитань викликає при узгодженні;
- Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
- У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необхідно вказувати ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:
Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в інтервалі 15:00-20:00. Ваш Інтернет-магазин PR.
Шаблон sms:
Замовлення: %w на суму %d руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: %d в інтервалі %d. Ваш Інтернет-магазин PR.
|
|
|
|
З 28.03.2018 р. оператори Білорусі вводять поділ трафіку на національний< b> і міжнародний.
Поділ буде відбуватися по іменах відправників. Відправлення SMS-повідомлень від імен, які оператори вважатимуть національними і зареєструють,
тарифікуватиметься дешевше. Всі зареєстровані імена, які не відповідають національним, будуть вважатися міжнародними, а SMS-повідомлення
від таких імен коштуватимуть дорожче.
Реєстрація нових імен для клієнтів з національним трафіком буде виконуватись протягом 1-2 тижнів, а міжнародних - протягом 3-6 тижнів.
Для регистрации имени отправителя необходимо заполнить специальную анкету и отправить запрос
на e-mail support@smsc.ua.
Только после регистрации имени каждым оператором появится возможность отправки SMS-сообщений абонентам данного оператора от зарегистрированного имени.
|
|
|
Оплатити послуги ви можете за допомогою електронних систем:
Webmoney, Яндекс.Гроші, QIWI Гаманець, Деньги@Mail.ru, Moneymail, RBK Money, EasyPay, Єдиний гаманець, Z-Payment,
за допомогою банківських карт VISA/MasterCard, через платіжні термінали, поштовим або банківським переказом
а також в салонах зв'язку "Евросеть", Зв'язковий, МТС, DIXIS та ін. або безготівковим способом.
Можливо укладення письмового договору з компаніями.