Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Тарифи

Стоимость каждого сообщения зависит от страны и оператора получателя и от вашего текущего тарифного плана. Тарифы также различаются от способа выполнения рассылок — мы предлагаем отправлять рассылки из личного кабинета по более низкой стоимости.

СМС ЧЕРЕЗ API СМС З КАБІНЕТУ КАЛЬКУЛЯТОР
Обсяг розсилки для кожного оператора 
   СМС в місяць 

Рассылки, отправленные через API, будут тарифицироваться по следующим ценам:

Тарифний план: 123456789
Платіж від:1 300 1000 2000 5000 10 000 15 000 30 000 50 000

УкраїнаНациональные sms0.395 0.390 0.385 0.380 0.375 0.370 0.365 0.360 0.355
Международные sms2.520 2.510 2.500 2.490 2.480 2.470 2.460 2.450 2.440

Тарифи для інших країн

Росія 1Мегафон 2Платні імена відправників0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830
Сервісні повідомлення0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566
Безкоштовні імена1.000 0.990 0.985 0.975 0.970 0.960 0.955 0.945 0.945
МТС 2Платні імена відправників0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604
+ сервісний збір0.075 0.070 0.060 0.055 0.055 0.045 0.040 0.040 0.030
Безкоштовні імена1.020 1.010 1.005 0.995 0.990 0.980 0.975 0.965 0.960
Білайн 2Платні імена відправників0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770
Сервісні повідомлення0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660
Безкоштовні імена1.130 1.125 1.115 1.110 1.100 1.095 1.085 1.080 1.075
Теле2Платні імена відправників0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906
Сервісні повідомлення0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660
Безкоштовні імена1.000 0.990 0.985 0.975 0.970 0.960 0.955 0.945 0.945
Регіональні та віртуальні оператори 31.055 1.050 1.040 1.035 1.025 1.020 1.010 1.005 1.000
МОТІВ0.455 0.445 0.435 0.425 0.415 0.410 0.405 0.400 0.395
Інші0.190 0.180 0.170 0.160 0.150 0.130 0.115 0.095 0.085

КазахстанK'cellнациональные sms0.755 0.745 0.735 0.725 0.715 0.700 0.680 0.670 0.660
K'cellмеждународные sms3.020 2.945 2.870 2.830 2.790 2.755 2.715 2.680 2.640
Білайннациональные sms0.755 0.745 0.735 0.725 0.715 0.700 0.680 0.670 0.660
Білайнмеждународные sms3.020 2.945 2.870 2.830 2.790 2.755 2.715 2.680 2.640
Теле2, Altelнациональные sms0.980 0.975 0.960 0.950 0.945 0.935 0.925 0.915 0.905
Теле2, Altelмеждународные sms2.455 2.375 2.300 2.265 2.225 2.190 2.150 2.115 2.075
Теле2, Altelмеждународные sms с 01.02.2021 г.3.020 2.945 2.870 2.830 2.790 2.755 2.715 2.680 2.640

БілорусьНациональные sms0.375 0.370 0.360 0.345 0.340 0.330 0.330 0.325 0.320
Международные sms4.340 4.300 4.265 4.245 4.225 4.210 4.190 4.170 4.150

Інші країни Зона 1 41.470 1.455 1.435 1.415 1.395 1.375 1.360 1.340 1.320
Зона 2 52.415 2.395 2.375 2.360 2.340 2.320 2.300 2.285 2.265
Зона 3 63.360 3.340 3.320 3.300 3.285 3.265 3.245 3.225 3.210

Ціни вказані за одне повідомлення з урахуванням ПДВ.  
1) Росія: При запрете в настройках "прямых маршрутов" SMS отправляются от номера телефона и тарифицируются как остальные операторы. Доставка в этом режиме не гарантирована, так как используются каналы региональных операторов.
2) Мегафон, МТС, Білайн: Для здійснення розсилок необхідно зареєструвати імена відправників у операторів.
3) СМАРТС, Ростелеком, Йота, Газпром, ТМТ, МТТ, Волна Мобайл, Сім Телеком, СевМобайл, Вайнах, WIN Mobile, ТрансТелеКом, V-Tell, Danycom, Sprint, Крымтелеком, Тінькофф Мобайл, Ощадбанк-Телеком, Таттелеком, ВТБ Мобайл, Virgin Connect, Easy4, MCN Telecom, Astran, Miatel. Для осуществления рассылок необходимо зарегистрировать имена отправителей по правилам оператора Мегафон.
4) Зона 1: Абхазія, Андорра, Бахрейн, Канада, Кіпр, Китай, Колумбія, Коста-Ріка, Кувейт, Латвія, Литва, Македонія, Мальдіви, Мексика, ОАЕ, Парагвай, Польща, Саудівська Аравія, Сербія, Сінгапур, Словенія, США, Таїланд, Чорногорія, Південна Корея, Японія.
5) Зона 2: Англія, Ангола, Аргентина, Бангладеш, Болгарія, Боснія та Герцеговина, В'єтнам, Гонконг, Данія, Ізраїль, Індія, Індонезія, Ірландія, Ісландія, Камбоджа, Камерун, Кенія, Конго, Куба, Лаос, Мадагаскар, Малайзія, Мальта, Монголія, Пакистан, Тайвань, Танзанія, Туніс, Уругвай, Філіппіни, Хорватія, Чехія, Чилі, Шрі-Ланка, Еквадор, ПАР.
6) Зона 3: Всі інші країни.


Реселлерам надаємо значні знижки — підключаємо, починаючи з 7-го тарифного плану.
Кроме того, вы можете получить 6-й тарифный план по программе "Скидка на SMS-рассылки".


Якщо у вас великий обсяг розсилок або вас не влаштовують наші ціни, то тут ви можете відправити заявку на отримання необхідного тарифу.
Ваш e-mail для ответа    

Текст запиту і інші контакти


Код з картинки    

 

Особливості тарифікації в операторів

   

В Украине все операторы разделяют SMS-сообщения на национальные и международные. Разделение происходит по именам отправителей. Отправка SMS-сообщений от имен, которые операторы зарегистрировали как национальные, тарифицируется дешевле. Все остальные незарегистрированные имена считаются международными, и SMS-сообщения от таких имен стоят дороже.

Термін реєстрації нових імен для клієнтів з національним трафіком займає від 10-ти робочих днів.

Для регистрации имени отправителя необходимо в личном кабинете на странице "Имена отправителей" для каждого имени включить опцию "Зарегистрировать имя для Украины на пониженный тариф по национальному трафику". После регистрации имени оператором тариф на сообщения с этим именем будет автоматически снижен.

Багато імен, від яких раніше надсилалися повідомлення, вже зареєстровані в операторів. Для таких імен в списку відразу буде виводитися статус "Україна: допущено", для решти буде виводитися "Україна: очікує реєстрації".


В связи с тем, что на оператора МТС отправка сообщений выполняется по агентскому договору, согласно которому в документах и тарифах для конечных клиентов необходимо выделять отдельно стоимость оператора и наценку сервиса за обслуживание, тарифы в сервисе на этого оператора складываются из официальной цены оператора и сервисного сбора – дополнительной наценки за предоставление сервиса. Размер сервисного сбора можно уменьшить переходом на более выгодный тарифный план.

Тариф оператора МТС з платною реєстрацією імен відправників:

Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому имени отправителя в отдельности на основе ежемесячного трафика. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакционные (банковские) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервисные SMS:
Рассылка производится по предварительно согласованным с оператором шаблонам сервисных сообщений, связанных c операциями по предоставлению услуг абонентам и информирующих о событиях и/или операциях в рамках оказываемых услуг.

3. Рекламные SMS:
Рекламными SMS считаются все SMS, не попадающие под шаблоны сервисных и транзакционных SMS.

4. Международные SMS:
Сообщения, отправляемые от имен отправителей из определенного оператором списка имен, соответствующих международным брендам (требуется предварительная платная регистрация). Список международных имен



Количество SMS за месяцСтоимость 1 транзакционного SMS-сообщения, с НДССтоимость 1 сервисного SMS-сообщения, с НДССтоимость 1 рекламного SMS-сообщения, с НДС
Від 0 до 100 000 0.509 0.509 0.717
Від 100 001 до 3 000 000 0.332 0.332 0.604
Від 3 000 001 0.268 0.268 0.491

Стоимость международных SMS — 1.321 c НДС.

Ежемесячная абонентская плата за 1 имя — 754 c НДС.

Тарифікація здійснюється по кожній кількісній градації окремо для кожного типу повідомлень. Наприклад, при відправці 200 000 транзакционных SMS-сообщений в месяц транзакционные SMS до 100 000 шт. оплачуються за вартістю першого рядка + сервісний збір, такі (з 100 001 за 3 000 000 шт.) транзакционные SMS оплачиваются по стоимости второй строки + сервисный сбор и т.д.


Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому конечному клиенту в отдельности на основе ежемесячного трафика по зарегистрированным для клиентов платным именам отправителей. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакционные (банковские) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервисные SMS:
Рассылка производится по предварительно согласованным с оператором шаблонам сервисных сообщений, связанных c операциями по предоставлению услуг абонентам и информирующих о событиях и/или операциях в рамках оказываемых услуг.

3. Рекламные SMS:
Рекламными SMS считаются все SMS, не попадающие под шаблоны сервисных и транзакционных SMS.

4. Международные SMS:
Сообщения, отправляемые от имен отправителей из определенного оператором списка имен, соответствующих международным брендам (требуется предварительная платная регистрация). Список международных имен


Абонентская плата за одно имя отправителя — 755 c НДС.

Количество SMS за месяцСтоимость 1 сервисного SMS-сообщения, с НДССтоимость 1 рекламного SMS-сообщения, с НДС

Від 0 до 99 999 0.585 0.868

Від 100 000 до 499 999 0.566 0.83

Від 500 000 до 999 999 0.543 0.792

Від 1 000 000 до 2 999 999 0.521 0.755

Від 3 000 000 до 4 999 999 0.502 0.736

Від 5 000 000 0.475 0.687

Стоимость транзакционных SMS — 0.434 c НДС.
Стоимость международных SMS — 1.34 c НДС.

Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень

Транзакционными SMS-сообщениями признаются те сообщения, которые отправляются абонентам для информирования о совершенных им операциях с использованием электронного средства платежа.

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакционным признается сообщение, информирующее абонента о проведении в данный момент операции движения денежных средств на его счете, либо о невозможности выполнения такой операции.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
  • операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
  • операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
  • виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
  • скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
  • Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
  • Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
  • Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
  • Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
  • Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
  • Повідомлення про випуск карти і т.п.;
  • Уведомления о смене статуса карты;
  • Паролі для входу в систему ДБО;
  • Смена PIN-кода;
  • Уведомление о неудачных попытках ввода PIN-кода;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
  • Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
  • Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А также шаблоны, содержащие в явном виде указания на совершенную операцию одного из вышеперечисленных типов – относятся к сервисным.

Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень

Сервисные SMS-сообщения — это сообщения, связанные c операциями по предоставлению/оказанию Сервиса/Услуги Клиента, являющиеся частью Сервиса/Услуги Клиента и информирующие Пользователя о событиях и/или операциях в рамках данного Сервиса/Услуги.

2. Правила віднесення шаблонів до сервісним:

Сервисным признается сообщение, информирующее абонента о статусе оказания ему Сервиса/Услуги Клиента.

Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
  • Вітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
  • Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу, наприклад, підвищення абонентської плати);
  • Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
  • Додаткова ідентифікація користувача по номеру телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
  • Підтвердження Замовлення/покупки;
  • Статус доставки/повернення/обміну товару;
  • Нагадування про заплановане подію в рамках надання послуги (приміром, про призначений візит);
  • Інформування про технічні роботи/попереджень про зупинення/поновлення роботи сервісів;
  • Повідомлення про вході/виході/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
  • Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
  • Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
  • Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
  • Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т. д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
  • Шаблони, що не містять у явному вигляді вказівки на досконалу операцію одного з перерахованих типів;
  • Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
  • Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
  • Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
  • Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
  • %w – любой непрерывный набор букв, цифр и\или спецсимволов;
  • %d – любой непрерывный набор цифр и\или спецсимволов;
  • %w{1,n} – ограниченная последовательность слов (состоящих из букв, цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число слов (слов должно быть не менее 1 и не более чем n);
  • %d+ – последовательность чисел (не более 10, состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (або декількома пропусками);
  • %d{1,n} – ограниченная последовательность чисел (состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число чисел (чисел должно быть не менее 1 и не более чем n).
* значение n должно быть не более 10 для транзакционных сообщений и не более 20 для сервисных сообщений

Набор букв или цифр %d и %w может содержать в себе знаки препинания и спецсимволы: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

3. Вимоги до оформлення шаблонів:
  • Шаблон повинен бути записаний коректно з застосуванням правил застосування змінних в шаблоні;
  • Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
  • Не стоит объединять все подряд в групповых операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
  • C другой стороны не стоит формировать конструкции вида %d. %w{1,10}%d Сумма %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, где можно обойтись одним\двумя операндами;
  • Операнды %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ должны быть отделены от статического текста пробелом;
  • Просте правило: чим читабельний шаблон для людини, тим менше запитань викликає при узгодженні;
  • Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
  • У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необходимо указывать ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на сумму 5500 руб успешно принят. Ожидаемое время доставки: 19.11.15 в интервале 15:00-20:00. Ваш Интернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: %w на сумму %d руб успешно принят. Ожидаемое время доставки: %d в интервале %d. Ваш Интернет-магазин PR.


Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому конечному клиенту в отдельности на основе ежемесячного трафика по зарегистрированным для клиентов платным именам отправителей. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакционные (банковские) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервисные SMS:
Рассылка производится по предварительно согласованным с оператором шаблонам сервисных сообщений, связанных c операциями по предоставлению услуг абонентам и информирующих о событиях и/или операциях в рамках оказываемых услуг.

3. Рекламные SMS:
Рекламными SMS считаются все SMS, не попадающие под шаблоны сервисных и транзакционных SMS.

4. Международные SMS:
Сообщения, отправляемые от имен отправителей из определенного оператором списка имен, соответствующих международным брендам. Список международных имен


Абонентская плата за одно имя отправителя — 377 c НДС. Одно имя предоставляется бесплатно.

Количество SMS за месяц 1Стоимость 1 сервисного SMS-сообщения, с НДССтоимость 1 рекламного SMS-сообщения, с НДС

Від 0 до 5000 0.702 0.943

Від 5001 до 10 000 0.698 0.94

Від 10 001 до 25 000 0.687 0.925

Від 25 001 до 50 000 0.679 0.906

Від 50 001 до 100 000 0.672 0.898

Від 100 001 до 500 000 0.66 0.887

Від 500 001 до 1 000 000 0.634 0.868

Від 1 000 001 до 10 000 000 0.611 0.845

Від 10 000 001 до 20 000 000 0.581 0.823

Від 20 000 001 0.468 0.80

1) Підсумовування трафіку і вибір тарифу відбувається за сервісним і рекламним повідомленням окремо.

Стоимость транзакционных SMS — 0.117 З ПДВ.
Стоимость международных SMS — 1.189 c НДС.

Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень

Транзакционными SMS-сообщениями признаются те сообщения, которые отправляются абонентам для информирования о совершенных им операциях с использованием электронного средства платежа.

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакционным признается сообщение, информирующее абонента о проведении в данный момент операции движения денежных средств на его счете, либо о невозможности выполнения такой операции.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
  • операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
  • операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
  • виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
  • скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
  • Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
  • Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
  • Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
  • Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
  • Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
  • Повідомлення про випуск карти і т.п.;
  • Уведомления о смене статуса карты;
  • Паролі для входу в систему ДБО;
  • Смена PIN-кода;
  • Уведомление о неудачных попытках ввода PIN-кода;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
  • Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
  • Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А также шаблоны, содержащие в явном виде указания на совершенную операцию одного из вышеперечисленных типов – относятся к сервисным.

Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень

Сервисные SMS-сообщения — это сообщения, связанные c операциями по предоставлению/оказанию Сервиса/Услуги Клиента, являющиеся частью Сервиса/Услуги Клиента и информирующие Пользователя о событиях и/или операциях в рамках данного Сервиса/Услуги.

2. Правила віднесення шаблонів до сервісним:

Сервисным признается сообщение, информирующее абонента о статусе оказания ему Сервиса/Услуги Клиента.

Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
  • Вітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
  • Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу, наприклад, підвищення абонентської плати);
  • Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
  • Додаткова ідентифікація користувача по номеру телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
  • Підтвердження Замовлення/покупки;
  • Статус доставки/повернення/обміну товару;
  • Нагадування про заплановане подію в рамках надання послуги (приміром, про призначений візит);
  • Інформування про технічні роботи/попереджень про зупинення/поновлення роботи сервісів;
  • Повідомлення про вході/виході/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
  • Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
  • Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
  • Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
  • Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т. д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
  • Шаблони, що не містять у явному вигляді вказівки на досконалу операцію одного з перерахованих типів;
  • Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
  • Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
  • Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
  • Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
  • %w – любой непрерывный набор букв, цифр и\или спецсимволов;
  • %d – любой непрерывный набор цифр и\или спецсимволов;
  • %w{1,n} – ограниченная последовательность слов (состоящих из букв, цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число слов (слов должно быть не менее 1 и не более чем n);
  • %d+ – последовательность чисел (не более 10, состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (або декількома пропусками);
  • %d{1,n} – ограниченная последовательность чисел (состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число чисел (чисел должно быть не менее 1 и не более чем n).
* значение n должно быть не более 10 для транзакционных сообщений и не более 20 для сервисных сообщений

Набор букв или цифр %d и %w может содержать в себе знаки препинания и спецсимволы: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

3. Вимоги до оформлення шаблонів:
  • Шаблон повинен бути записаний коректно з застосуванням правил застосування змінних в шаблоні;
  • Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
  • Не стоит объединять все подряд в групповых операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
  • C другой стороны не стоит формировать конструкции вида %d. %w{1,10}%d Сумма %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, где можно обойтись одним\двумя операндами;
  • Операнды %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ должны быть отделены от статического текста пробелом;
  • Просте правило: чим читабельний шаблон для людини, тим менше запитань викликає при узгодженні;
  • Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
  • У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необходимо указывать ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на сумму 5500 руб успешно принят. Ожидаемое время доставки: 19.11.15 в интервале 15:00-20:00. Ваш Интернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: %w на сумму %d руб успешно принят. Ожидаемое время доставки: %d в интервале %d. Ваш Интернет-магазин PR.


Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому конечному клиенту в отдельности на основе ежемесячного трафика по зарегистрированным для клиентов платным именам отправителей. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакционные (банковские) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервисные SMS:
Рассылка производится по предварительно согласованным с оператором шаблонам сервисных сообщений, связанных c операциями по предоставлению услуг абонентам и информирующих о событиях и/или операциях в рамках оказываемых услуг.

3. Рекламные SMS:
Рекламными SMS считаются все SMS, не попадающие под шаблоны сервисных и транзакционных SMS.

4. Международные SMS:
Повідомлення, що відправляються від імен відправників з певного оператором списку імен, що відповідають міжнародним брендам. Список міжнародних імен


Абонентская плата за одно имя отправителя для транзакционных, сервисных и рекламных SMS — 377 c НДС.


Количество SMS за месяцСтоимость 1 транзакционного SMS-сообщения, с НДССтоимость 1 сервисного SMS-сообщения, с НДССтоимость 1 рекламного SMS-сообщения, с НДС
Від 0 до 99 999 0.547 0.698 0.925
Від 100 000 до 499 999 0.434 0.66 0.906
Від 500 000 до 999 999 0.377 0.623 0.868
Від 1 000 000 до 4 999 999 0.34 0.604 0.849
Від 5 000 000 до 19 999 999 0.302 0.566 0.811
Від 20 000 000 0.264 0.528 0.792

Стоимость международных SMS — 1.208 c НДС.

Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень

Транзакционными SMS-сообщениями признаются те сообщения, которые отправляются абонентам для информирования о совершенных им операциях с использованием электронного средства платежа.

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакционным признается сообщение, информирующее абонента о проведении в данный момент операции движения денежных средств на его счете, либо о невозможности выполнения такой операции.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
  • операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
  • операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
  • виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
  • скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
  • Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
  • Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
  • Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
  • Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
  • Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
  • Повідомлення про випуск карти і т.п.;
  • Уведомления о смене статуса карты;
  • Паролі для входу в систему ДБО;
  • Смена PIN-кода;
  • Уведомление о неудачных попытках ввода PIN-кода;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
  • Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
  • Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А также шаблоны, содержащие в явном виде указания на совершенную операцию одного из вышеперечисленных типов – относятся к сервисным.

Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень

Сервисные SMS-сообщения — это сообщения, связанные c операциями по предоставлению/оказанию Сервиса/Услуги Клиента, являющиеся частью Сервиса/Услуги Клиента и информирующие Пользователя о событиях и/или операциях в рамках данного Сервиса/Услуги.

2. Правила віднесення шаблонів до сервісним:

Сервисным признается сообщение, информирующее абонента о статусе оказания ему Сервиса/Услуги Клиента.

Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
  • Вітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
  • Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу, наприклад, підвищення абонентської плати);
  • Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
  • Додаткова ідентифікація користувача по номеру телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
  • Підтвердження Замовлення/покупки;
  • Статус доставки/повернення/обміну товару;
  • Нагадування про заплановане подію в рамках надання послуги (приміром, про призначений візит);
  • Інформування про технічні роботи/попереджень про зупинення/поновлення роботи сервісів;
  • Повідомлення про вході/виході/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
  • Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
  • Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
  • Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
  • Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т. д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
  • Шаблони, що не містять у явному вигляді вказівки на досконалу операцію одного з перерахованих типів;
  • Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
  • Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
  • Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
  • Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
  • %w – любой непрерывный набор букв, цифр и\или спецсимволов;
  • %d – любой непрерывный набор цифр и\или спецсимволов;
  • %w{1,n} – ограниченная последовательность слов (состоящих из букв, цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число слов (слов должно быть не менее 1 и не более чем n);
  • %d+ – последовательность чисел (не более 10, состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (або декількома пропусками);
  • %d{1,n} – ограниченная последовательность чисел (состоящих из цифр или спецсимволов описанных ниже), разделенных пробелом (или несколькими пробелами), где n – число чисел (чисел должно быть не менее 1 и не более чем n).
* значение n должно быть не более 10 для транзакционных сообщений и не более 20 для сервисных сообщений

Набор букв или цифр %d и %w может содержать в себе знаки препинания и спецсимволы: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

3. Вимоги до оформлення шаблонів:
  • Шаблон повинен бути записаний коректно з застосуванням правил застосування змінних в шаблоні;
  • Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
  • Не стоит объединять все подряд в групповых операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
  • C другой стороны не стоит формировать конструкции вида %d. %w{1,10}%d Сумма %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, где можно обойтись одним\двумя операндами;
  • Операнды %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ должны быть отделены от статического текста пробелом;
  • Просте правило: чим читабельний шаблон для людини, тим менше запитань викликає при узгодженні;
  • Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
  • У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необходимо указывать ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на сумму 5500 руб успешно принят. Ожидаемое время доставки: 19.11.15 в интервале 15:00-20:00. Ваш Интернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: %w на сумму %d руб успешно принят. Ожидаемое время доставки: %d в интервале %d. Ваш Интернет-магазин PR.


С 28.03.2018 г. операторы Беларуси вводят разделение трафика на национальный и международный. Разделение будет происходить по именам отправителей. Отправка SMS-сообщений от имен, которые операторы посчитают национальными и зарегистрируют, будет тарифицироваться дешевле. Все зарегистрированные имена, не соответствующие национальным, будут считаться международными, а SMS-сообщения от таких имен будут стоить дороже.

Регистрация новых имен для клиентов с национальным трафиком будет выполняться в течение 1-2 недель, а международных – в течение 3-6 недель.

Для регистрации имени отправителя необходимо заполнить специальную анкету и отправить запрос на e-mail support@smsc.ua. Только после регистрации имени каждым оператором появится возможность отправки SMS-сообщений абонентам данного оператора от зарегистрированного имени.




Реєстрація імені відправника


Щомісячна платаЗагальні безкоштовні іменаЯк зареєструвати

Росія МТС754 Включите опцию в настройках имен отправителей
Мегафон754
Білайн377
(одне ім'я безкоштовно)
Теле2377
МОТІВ377
(754 реєстрація)
INFORM, TAXI

Казахстан K’cellБезкоштовноSMSC.KZ, INFORM, TAXIСтворіть заявку в службу підтримки
Білайн679 SMS-CENTRE, TAXI
(c 01.05.2019 регистрация международного имени на Билайн производится бесплатно)
Теле2679 SMSC.KZ, SMS.KAZ, TAXI, INFORM
Altel679 SMSC.KZ, SMS.KAZ, TAXI, INFORM

УкраїнаБезкоштовноВключите опцию в настройках имен отправителей

БілорусіяБезкоштовноВключите опцию в настройках имен отправителей


Вхідні номери для одержання СМС


Віртуальні номери
 
Хостинг SIM-карты


РосіяНомер у федеральному форматі з префіксом 1 або в якості відповідей на надіслані повідомлення БезкоштовноНа відміну від віртуальних номерів можна отримувати повідомлення від інтернет-сервісів, банків і платіжних систем, які використовують для відправки літерні імена. Можна підключити як вашу особисту картку, так і оформлену на нашу компанію.

600 в місяць
Інтернод: +7 977 000 ••••1000 в місяць

УкраїнаLife: +380 93 177 ••••300 в місяць

1) Префикс «login: » — логін клієнта, двокрапка і пробіл без лапок.

Що входить у вартість?

У вартість щомісячного обслуговування включені 20 000 вхідних повідомлень, вартість наступних повідомлень — 0.040 . Вихідні повідомлення оплачуються по тарифних планів для абонентів, як на звичайний мобільний номер.


Інструкція для отримання вхідних повідомлень

Способи оплати

www.megastock.ru   webmoney passport
Рейтинг: BL  смс-шлюз №1






Оплатить услуги вы можете с помощью электронных систем: Webmoney, Яндекс.Деньги, QIWI Кошелек, Деньги@Mail.ru, Moneymail, RBK Money, EasyPay, Единый кошелек, Z-Payment, с помощью банковских карт VISA/MasterCard, через платежные терминалы, почтовым или банковским переводом, а также в салонах связи Евросеть, Связной, МТС, DIXIS и др. или безналичным способом.

Можливо укладення письмового договору з компаніями.




© 2003–2021 ТОВ «СМСЦЕНТР»
Код за ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студия Артемия Лебедева
Інформація про сайт
Яндекс.Метрика