Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Тарифи

Вартість кожного повідомлення залежить від країни та оператора одержувача і від вашого поточного тарифного плану. Тарифи також різняться від способу виконання розсилок — ми пропонуємо надсилати розсилки з особистого кабінету за більш низької вартості.

СМС ЧЕРЕЗ API СМС З КАБІНЕТУ КАЛЬКУЛЯТОР
Обсяг розсилки для кожного оператора 
   СМС в місяць 

Розсилки, відправлені через API, будуть тарифікуватися за наступними цінами:

Тарифний план: 123456789
Платіж від:1 300 1000 2000 5000 10 000 15 000 30 000 50 000

УкраїнаНаціональні sms0.395 0.390 0.385 0.380 0.375 0.370 0.365 0.360 0.355
Міжнародні sms2.520 2.510 2.500 2.490 2.480 2.470 2.460 2.450 2.440

Тарифи для інших країн

Росія 1Мегафон 2Платні імена відправників0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830 0.830
Сервісні повідомлення0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566 0.566
Безкоштовні імена1.000 0.990 0.985 0.975 0.970 0.960 0.955 0.945 0.945
МТС 2Платні імена відправників0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604 0.604
+ сервісний збір0.075 0.070 0.060 0.055 0.055 0.045 0.040 0.040 0.030
Безкоштовні імена1.020 1.010 1.005 0.995 0.990 0.980 0.975 0.965 0.960
Білайн 2Платні імена відправників0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770 0.770
Сервісні повідомлення0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660
Безкоштовні імена1.130 1.125 1.115 1.110 1.100 1.095 1.085 1.080 1.075
Теле2Платні імена відправників0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906 0.906
Сервісні повідомлення0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660 0.660
Безкоштовні імена1.115 1.105 1.100 1.090 1.085 1.075 1.070 1.060 1.055
Регіональні та віртуальні оператори 31.055 1.050 1.040 1.035 1.025 1.020 1.010 1.005 1.000
МОТІВ0.605 0.595 0.585 0.575 0.565 0.560 0.555 0.550 0.545
Інші0.190 0.180 0.170 0.160 0.150 0.130 0.115 0.095 0.085

КазахстанK'cellнаціональні sms0.755 0.745 0.735 0.725 0.715 0.700 0.680 0.670 0.660
K'cellміжнародні sms3.020 2.945 2.870 2.830 2.790 2.755 2.715 2.680 2.640
Білайннаціональні sms0.755 0.745 0.735 0.725 0.715 0.700 0.680 0.670 0.660
Білайнміжнародні sms3.020 2.945 2.870 2.830 2.790 2.755 2.715 2.680 2.640
Білайнміжнародні sms з 15.03.2021 р.3.395 3.320 3.245 3.210 3.170 3.130 3.095 3.055 3.020
Теле2, Altelнаціональні sms0.980 0.975 0.960 0.950 0.945 0.935 0.925 0.915 0.905
Теле2, Altelміжнародні sms3.020 2.945 2.870 2.830 2.790 2.755 2.715 2.680 2.640

БілорусьНаціональні sms0.375 0.370 0.360 0.345 0.340 0.330 0.330 0.325 0.320
Міжнародні sms4.340 4.300 4.265 4.245 4.225 4.210 4.190 4.170 4.150

Інші країни Зона 1 41.470 1.455 1.435 1.415 1.395 1.375 1.360 1.340 1.320
Зона 2 53.170 3.150 3.130 3.115 3.095 3.075 3.055 3.040 3.020
Зона 3 64.870 4.850 4.830 4.810 4.790 4.775 4.755 4.735 4.715

Ціни вказані за одне повідомлення з урахуванням ПДВ.  
1) Росія: При забороні в налаштуваннях "прямих маршрутів" SMS відправляються від номера телефону та тарифікуються інші оператори. Доставка в цьому режимі не гарантована, так як використовуються канали регіональних операторів.
2) Мегафон, МТС, Білайн: Для здійснення розсилок необхідно зареєструвати імена відправників у операторів.
3) СМАРТС, Ростелеком, Йота, Газпром, ТМТ, МТТ, Волна Мобайл, Сім Телеком, СевМобайл, Вайнах, WIN Mobile, ТрансТелеКом, V-Tell, Danycom, Sprint, Крымтелеком, Тінькофф Мобайл, Ощадбанк-Телеком, Таттелеком, ВТБ Мобайл, Virgin Connect, Easy4, MCN Telecom, Astran, Miatel. Для здійснення розсилок необхідно зареєструвати імена відправників за правилами оператора Мегафон.
4) Зона 1: Абхазія, Андорра, Бахрейн, Канада, Кіпр, Китай, Колумбія, Коста-Ріка, Кувейт, Латвія, Литва, Македонія, Мальдіви, Мексика, ОАЕ, Парагвай, Польща, Саудівська Аравія, Сербія, Сінгапур, Словенія, США, Таїланд, Чорногорія, Південна Корея, Японія.
5) Зона 2: Англія, Ангола, Аргентина, Бангладеш, Болгарія, Боснія та Герцеговина, В'єтнам, Гонконг, Данія, Ізраїль, Індія, Індонезія, Ірландія, Ісландія, Камбоджа, Камерун, Кенія, Конго, Куба, Лаос, Мадагаскар, Малайзія, Мальта, Монголія, Пакистан, Тайвань, Танзанія, Туніс, Уругвай, Філіппіни, Хорватія, Чехія, Чилі, Шрі-Ланка, Еквадор, ПАР.
6) Зона 3: Всі інші країни.


Реселлерам надаємо значні знижки — підключаємо, починаючи з 7-го тарифного плану.
Крім того, ви можете отримати 6-й тарифний план за програмою "Знижка на SMS-розсилки".


Якщо у вас великий обсяг розсилок або вас не влаштовують наші ціни, то тут ви можете відправити заявку на отримання необхідного тарифу.
Ваш e-mail для відповіді    

Текст запиту і інші контакти


Код з картинки    

 

Особливості тарифікації в операторів

   

В Україні всі оператори розділяють SMS-повідомлення на національні та міжнародні . Подід відбувається за іменами відправників. Відправка SMS-повідомлень від імен, які оператори зареєстрували як національні, тарифікується дешевше. Всі інші незареєстровані імена вважаються міжнародними, і SMS-повідомлення від таких імен коштують дорожче.

Термін реєстрації нових імен для клієнтів з національним трафіком займає від 10-ти робочих днів.

Для реєстрації імені відправника необхідно в особистому кабінеті на сторінціІмена відправників" для кожного імені включити опцію "Зареєструвати ім'я для України на знижений тариф за національною трафіку". Після реєстрації імені оператором тариф на повідомлення з цим ім'ям буде автоматично знижений.

Багато імен, від яких раніше надсилалися повідомлення, вже зареєстровані в операторів. Для таких імен в списку відразу буде виводитися статус "Україна: допущено", для решти буде виводитися "Україна: очікує реєстрації".


У зв'язку з тим, що на оператора МТС відправлення повідомлень виконується за агентським договором, згідно з яким в документах і тарифи для кінцевих клієнтів необхідно виділяти окремо вартість оператора і націнку сервісу за обслуговування, тарифи на сервісі цього оператора складаються з офіційної ціни оператора і сервісного збору – додаткової націнки за надання сервісу. Розмір сервісного збору можна зменшити переходом на більш вигідний тарифний план.

Тариф оператора МТС з платною реєстрацією імен відправників:

Тарифікація за відправлені SMS-повідомлення буде виконуватися по кожному імені відправника окремо на основі щомісячного трафіку. SMS-повідомлення тарифікуються також в залежності від типу повідомлень, які діляться на сервісні, транзакційні і рекламні.

1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях в рамках послуг.

3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.

4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, відправлені від імен відправників зі списку імен, визначених оператором, що відповідають міжнародним брендам (потрібна попередня платна реєстрація). Список міжнародних імен



Кількість SMS за місяцьВартість 1 транзакційного SMS-повідомлення, з ПДВВартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВВартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ
Від 0 до 100 000 0.509 0.509 0.717
Від 100 001 до 3 000 000 0.332 0.332 0.604
Від 3 000 001 0.268 0.268 0.491

Вартість міжнародних SMS — 1.321 З ПДВ.

Щомісячна абонентська плата за 1 ім'я — 754 З ПДВ.

Тарифікація здійснюється по кожній кількісній градації окремо для кожного типу повідомлень. Наприклад, при відправці 200 000 транзакційних SMS-повідомлень на місяць транзакційні SMS до 100 000 шт. оплачуються за вартістю першого рядка + сервісний збір, такі (з 100 001 за 3 000 000 шт.) Транзакційні SMS оплачуються за вартістю другого рядка + сервісний збір і т.д.


Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому по каждому имени отправителя в отдельности на основе ежемесячного трафика. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях в рамках послуг.

3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.

4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, відправлені від імен відправників зі списку імен, визначених оператором, що відповідають міжнародним брендам (потрібна попередня платна реєстрація). Список міжнародних імен


Абонентська плата за одне ім'я відправника — 755 З ПДВ.

Кількість SMS за місяцьВартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВВартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ

Від 0 до 99 999 0.585 0.868

Від 100 000 до 499 999 0.566 0.83

Від 500 000 до 999 999 0.543 0.792

Від 1 000 000 до 2 999 999 0.521 0.755

Від 3 000 000 до 4 999 999 0.502 0.736

Від 5 000 000 0.475 0.687

Вартість транзакційних SMS — 0.434 З ПДВ.
Вартість міжнародних SMS — 1.34 З ПДВ.

Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень

Транзакційних SMS-повідомленнями визнаються ті повідомлення, які відправляються абонентам для інформування про вчинені ними операції з використанням електронного засобу платежу.

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
  • операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
  • операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
  • виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
  • скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
  • Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
  • Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
  • Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
  • Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
  • Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
  • Повідомлення про випуск карти і т.п.;
  • Уведомления о смене статуса карты;
  • Паролі для входу в систему ДБО;
  • Зміна PIN-коду;
  • Повідомлення про невдалі спроби введення PIN-коду;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
  • Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
  • Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.

Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень

Сервісні SMS-повідомлення — це повідомлення, пов'язані з операціями із надання/надання Сервісу/ Послуги Клієнта, є частиною Сервісу/Послуги Клієнта і інформують Користувача про події та/або операції в рамках даного Сервісу/Послуги.

2. Правила віднесення шаблонів до сервісних:

Сервісним визнається повідомлення, що інформує абонента про статус надання йому Сервісу/Послуги Клієнта.

Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
  • Привітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
  • Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу, наприклад, підвищення абонентської плати);
  • Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
  • Додаткова ідентифікація користувача за номером телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
  • Підтвердження Замовлення/покупки;
  • Статус доставки/повернення/обміну товару;
  • Нагадування про заплановану подію в рамках надання послуги (наприклад, про призначений візит);
  • Інформування про технічні роботи/попередження про зупинку/поновлення роботи сервісів;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
  • Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
  • Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
  • Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
  • Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т.д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
  • Шаблони, що не містять у явному вигляді указання на здійснену операцію одного з перерахованих типів;
  • Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
  • Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
  • Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
  • Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
  • %w – будь-який безперервний набір букв, цифр та\або спецсимволів;
  • %d – будь-який безперервний набір цифр та\або спецсимволів;
  • %w{1,n} – обмежена послідовність слів (що складаються з літер, цифр або спецсимволів описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами), де n – число слів (слів повинно бути не менше 1 і не більш ніж n);
  • %d+ – послідовність чисел (не більше 10, які складаються з цифр або спецсимволів описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами);
  • %d{1,n} – обмежена послідовність чисел (які складаються з цифр або спецсимволів, описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами), де n – кількість чисел (чисел має бути не менше 1 і не більше, ніж n).
* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень

Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

3. Вимоги до оформлення шаблонів:
  • Шаблон має бути записаний коректно із використанням правил застосування змінних у шаблоні;
  • Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
  • Не варто об'єднувати всі підряд в групових операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
  • З одного боку, не варто формувати конструкції виду %d. %w{1,10}%d Сума %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, де можна обійтись одним\двома операндами;
  • Операнди %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ повинні бути відокремлені від статичного тексту пробілом;
  • Просте правило: чим більш читабельним є шаблон для людини, тим менше запитань він викликає при узгодженні;
  • Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
  • У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необхідно вказувати ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийняте. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в интервале 15:00-20:00. Ваш Интернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: %w на суму %d руб успішно прийняте. Очікуваний час доставки: %d в інтервалі %d. Ваш Інтернет-магазин PR.


Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому по каждому имени отправителя в отдельности на основе ежемесячного трафика. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервісні SMS:
Розсилка проводиться за попередньо погодженим з оператором шаблонами сервісних повідомлень пов'язаних c операціями з надання послуг абонентам і інформують про події та/або операціях в рамках послуг.

3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.

4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, що відправляються від імен відправників з певного оператором списку імен, що відповідають міжнародним брендам. Список міжнародних імен


Абонентська плата за одне ім'я відправника — 377 з ПДВ. Одне ім'я надається безкоштовно.

Кількість SMS за місяць 1Вартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВВартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ

Від 0 до 5000 0.702 0.943

Від 5001 до 10 000 0.698 0.94

Від 10 001 до 25 000 0.687 0.925

Від 25 001 до 50 000 0.679 0.906

Від 50 001 до 100 000 0.672 0.898

Від 100 001 до 500 000 0.66 0.887

Від 500 001 до 1 000 000 0.634 0.868

Від 1 000 001 до 10 000 000 0.611 0.845

Від 10 000 001 до 20 000 000 0.581 0.823

Від 20 000 001 0.468 0.80

1) Підсумовування трафіку і вибір тарифу відбувається за сервісним і рекламним повідомленням окремо.

Вартість транзакційних SMS — 0.117 З ПДВ.
Вартість міжнародних SMS — 1.189 З ПДВ.

Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень

Транзакційних SMS-повідомленнями визнаються ті повідомлення, які відправляються абонентам для інформування про вчинені ними операції з використанням електронного засобу платежу.

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
  • операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
  • операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
  • виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
  • скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
  • Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
  • Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
  • Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
  • Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
  • Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
  • Повідомлення про випуск карти і т.п.;
  • Уведомления о смене статуса карты;
  • Паролі для входу в систему ДБО;
  • Зміна PIN-коду;
  • Повідомлення про невдалі спроби введення PIN-коду;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
  • Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
  • Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.

Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень

Сервісні SMS-повідомлення — це повідомлення, пов'язані з операціями із надання/надання Сервісу/ Послуги Клієнта, є частиною Сервісу/Послуги Клієнта і інформують Користувача про події та/або операції в рамках даного Сервісу/Послуги.

2. Правила віднесення шаблонів до сервісних:

Сервісним визнається повідомлення, що інформує абонента про статус надання йому Сервісу/Послуги Клієнта.

Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
  • Привітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
  • Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу, наприклад, підвищення абонентської плати);
  • Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
  • Додаткова ідентифікація користувача за номером телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
  • Підтвердження Замовлення/покупки;
  • Статус доставки/повернення/обміну товару;
  • Нагадування про заплановану подію в рамках надання послуги (наприклад, про призначений візит);
  • Інформування про технічні роботи/попередження про зупинку/поновлення роботи сервісів;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
  • Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
  • Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
  • Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
  • Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т.д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
  • Шаблони, що не містять у явному вигляді указання на здійснену операцію одного з перерахованих типів;
  • Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
  • Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
  • Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
  • Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
  • %w – будь-який безперервний набір букв, цифр та\або спецсимволів;
  • %d – будь-який безперервний набір цифр та\або спецсимволів;
  • %w{1,n} – обмежена послідовність слів (що складаються з літер, цифр або спецсимволів описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами), де n – число слів (слів повинно бути не менше 1 і не більш ніж n);
  • %d+ – послідовність чисел (не більше 10, які складаються з цифр або спецсимволів описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами);
  • %d{1,n} – обмежена послідовність чисел (які складаються з цифр або спецсимволів, описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами), де n – кількість чисел (чисел має бути не менше 1 і не більше, ніж n).
* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень

Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

3. Вимоги до оформлення шаблонів:
  • Шаблон має бути записаний коректно із використанням правил застосування змінних у шаблоні;
  • Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
  • Не варто об'єднувати всі підряд в групових операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
  • З одного боку, не варто формувати конструкції виду %d. %w{1,10}%d Сума %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, де можна обійтись одним\двома операндами;
  • Операнди %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ повинні бути відокремлені від статичного тексту пробілом;
  • Просте правило: чим більш читабельним є шаблон для людини, тим менше запитань він викликає при узгодженні;
  • Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
  • У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необхідно вказувати ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийняте. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в интервале 15:00-20:00. Ваш Интернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: %w на суму %d руб успішно прийняте. Очікуваний час доставки: %d в інтервалі %d. Ваш Інтернет-магазин PR.


Тарификация за отправленные SMS-сообщения будет выполняться по каждому по каждому имени отправителя в отдельности на основе ежемесячного трафика. SMS-сообщения тарифицируются также в зависимости от типа сообщений, которые делятся на сервисные, транзакционные и рекламные.

1. Транзакційні (банківські) SMS:
Повідомлення, що відправляються абонентам в цілях інформування про зроблені ними операції з використанням електронного засоби платежу (про проведення операції руху грошових коштів на рахунку, або про неможливість виконання такої операції). В шаблоні транзакційного повідомлення повинен бути явно вказано тип операції, номер рахунку і сума.

2. Сервісні SMS:
Рассылка производится по предварительно согласованным с оператором шаблонам сервисных сообщений, в которых осуществляется отправка кодов или паролей для подтверждения операций и доступа.

3. Рекламні SMS:
Рекламними SMS вважаються всі SMS, які не потрапляють під шаблони сервісних і транзакційних SMS.

4. Міжнародні SMS:
Повідомлення, що відправляються від імен відправників з певного оператором списку імен, що відповідають міжнародним брендам. Список міжнародних імен


Абонентська плата за одне ім'я відправника для транзакційних, сервісних і рекламних SMS — 377 З ПДВ.


Кількість SMS за місяцьВартість 1 транзакційного SMS-повідомлення, з ПДВВартість 1 сервісного SMS-повідомлення, з ПДВВартість 1 рекламного SMS-повідомлення, з ПДВ
Від 0 до 99 999 0.547 0.698 1.019
Від 100 000 до 499 999 0.434 0.66 1.00
Від 500 000 до 999 999 0.377 0.623 0.962
Від 1 000 000 до 4 999 999 0.34 0.604 0.943
Від 5 000 000 до 19 999 999 0.302 0.566 0.925
Від 20 000 000 0.264 0.528 0.906

Вартість міжнародних SMS — 1.358 З ПДВ.

Пам'ятка оператора зі збору шаблонів транзакційних повідомлень

Транзакційних SMS-повідомленнями визнаються ті повідомлення, які відправляються абонентам для інформування про вчинені ними операції з використанням електронного засобу платежу.

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:
  • операція зарахування, що відбулася \ надходження \ зняття резерву грошових коштів;
  • операція, що відбулась списання \ зарахування \ надходження \ резервування грошових коштів;
  • виплата комісії, нарахування % за вкладом, конверсія коштів в іншу валюту;
  • скасування або неможливість здійснення перерахованих операцій.
У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
  • Код підтвердження операції (операція ще не відбулась);
  • Повідомлення про авторизацію / скасування авторизації карти;
  • Повідомлення про верифікацію/скасування верифікації карти;
  • Повідомлення про статус платіжних доручень? (прийнято, виконано, відкинуто, на обробці і т.п. крім випадків, коли результатом зміни статусу стало зміна балансу рахунку, що так само має явно випливати з тексту шаблону);
  • Запити виписки, балансу і результат виконання цих запитів (крім випадків, коли за виконання операції знімається комісія, що так само має явно випливати з тексту шаблону). Повідомлення про прострочені платежі;
  • Повідомлення про випуск карти і т.п.;
  • Уведомления о смене статуса карты;
  • Паролі для входу в систему ДБО;
  • Зміна PIN-коду;
  • Повідомлення про невдалі спроби введення PIN-коду;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спробах входу в систему ДБО;
  • Повідомлення про необхідність підтвердити спробу входу в систему ДБО Підключення\відключення смс-інформування та інших послуг банку, крім випадків, коли з рахунку клієнта списується комісія за підключення послуги;
  • Шаблони транзакційного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта).
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.

Пам'ятка оператора по збору шаблонів Сервісних повідомлень

Сервісні SMS-повідомлення — це повідомлення, пов'язані з операціями із надання/надання Сервісу/ Послуги Клієнта, є частиною Сервісу/Послуги Клієнта і інформують Користувача про події та/або операції в рамках даного Сервісу/Послуги.

2. Правила віднесення шаблонів до сервісних:

Сервісним визнається повідомлення, що інформує абонента про статус надання йому Сервісу/Послуги Клієнта.

Під статусом надання Сервісу/Послуги ми розуміємо:
  • Привітальне повідомлення за фактом реєстрації в послузі;
  • Інформування користувача про події, що впливають на умови надання послуг (зміна фінансових умов надання сервісу, наприклад, підвищення абонентської плати);
  • Інформування про зміну платіжних реквізитів, адреси або контактних даних Клієнта;
  • Додаткова ідентифікація користувача за номером телефону (на номер відправляється код, який потім вказується для ідентифікації користувача, наприклад, для призначення/зміни паролю);
  • Підтвердження Замовлення/покупки;
  • Статус доставки/повернення/обміну товару;
  • Нагадування про заплановану подію в рамках надання послуги (наприклад, про призначений візит);
  • Інформування про технічні роботи/попередження про зупинку/поновлення роботи сервісів;
  • Повідомлення про вхід/вихід/спроби входу в систему самообслуговування Клієнта;
  • Інформування про розклади занять, поточних і підсумкових досягненнях, повідомлення про внутрішній розпорядок або домашнє завдання та інші повідомлення, відправлені навчальними закладами, які не суперечать правилам віднесення шаблонів до сервісних;
  • Інформування про борг Клієнта і реквізити договору, на підставі якого виник борг Клієнта;
  • Інформування про умови і графіку погашення боргу Клієнта;
  • Інформування Клієнта про нарахування/списання/термінах використання балів/погашення купонів в програмах лояльності.
І т.д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:
  • Шаблони, що не містять у явному вигляді указання на здійснену операцію одного з перерахованих типів;
  • Шаблони сервісного типу, але доповнені інформацією рекламного характеру (навіть послуг клієнта);
  • Спонукання до здійснення покупки або замовлення послуги;
  • Інформацію, націлену на підвищення лояльності (вітальні розсилки до свят, пропозиція оцінити роботу співробітників/офісу тощо.);
  • Інформацію від компаній, що не надають послуг для абонентів.
3. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.
  • %w – будь-який безперервний набір букв, цифр та\або спецсимволів;
  • %d – будь-який безперервний набір цифр та\або спецсимволів;
  • %w{1,n} – обмежена послідовність слів (що складаються з літер, цифр або спецсимволів описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами), де n – число слів (слів повинно бути не менше 1 і не більш ніж n);
  • %d+ – послідовність чисел (не більше 10, які складаються з цифр або спецсимволів описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами);
  • %d{1,n} – обмежена послідовність чисел (які складаються з цифр або спецсимволів, описаних нижче), розділених пробілом (або декількома пробілами), де n – кількість чисел (чисел має бути не менше 1 і не більше, ніж n).
* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень

Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ”? _ ' " ` ^ ? { } [ ] / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

3. Вимоги до оформлення шаблонів:
  • Шаблон має бути записаний коректно із використанням правил застосування змінних у шаблоні;
  • Коректність написання шаблону цілком і повністю в зоні відповідальності клієнта;
  • Не варто об'єднувати всі підряд в групових операндах %d+, %w{1,n}, %d{1,n};
  • З одного боку, не варто формувати конструкції виду %d. %w{1,10}%d Сума %w{1,10}%d%w{1,10}%d%w{1,10}%d%w там, де можна обійтись одним\двома операндами;
  • Операнди %d, %d{1,n}, %d+, %w, %w{1,n}, %w+ повинні бути відокремлені від статичного тексту пробілом;
  • Просте правило: чим більш читабельним є шаблон для людини, тим менше запитань він викликає при узгодженні;
  • Слід уникати дублювання шаблонів, крім випадків, коли шаблон використовується на декількох іменах відправника;
  • У шаблонах виду: "Код підтвердження: %d", "Пароль: %w" необхідно вказувати ресурс (адреса сайту, назва програми).
4. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийняте. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в интервале 15:00-20:00. Ваш Интернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: %w на суму %d руб успішно прийняте. Очікуваний час доставки: %d в інтервалі %d. Ваш Інтернет-магазин PR.


Міжнародні SMS:
Повідомлення, відправлені від імен відправників з певного оператором списку імен, що відповідають міжнародним брендам (потрібна попередня платна реєстрація). Список міжнародних імен


Вартість міжнародних SMS — 1.887 З ПДВ.

Реєстрація імені - 754 З ПДВ,
Щомісячна абонентська плата за 1 ім'я — 566 З ПДВ.


З 28.03.2018 р. оператори Білорусі вводять поділ трафіку на національний і міжнародний. Поділ буде відбуватися по іменах відправників. Відправлення SMS-повідомлень від імен, які оператори вважатимуть національними і зареєструють, тарифікуватиметься дешевше. Всі зареєстровані імена, які не відповідають національним, будуть вважатися міжнародними, а SMS-повідомлення від таких імен коштуватимуть дорожче.

Реєстрація нових імен для клієнтів з національним трафіком буде виконуватися протягом 1-2 тижнів, а міжнародних - протягом 3-6 тижнів.

Для реєстрації імені відправника необхідно заповнити спеціальну анкету і відправити запит на e-mail support@smsc.ua. Тільки після реєстрації імені кожним оператором з'явиться можливість відправки SMS-повідомлень абонентам даного оператора від зареєстрованого імені.


В Казахстане все операторы разделяют SMS-сообщения на национальные и международные.

Международные SMS – это определяемое оборудованием Оператора как SMS сообщения, изначально сгенерированные (сформированные) Бизнес – приложением в любой стране, включая страну Оператора и/или которые направляются с территории любой страны, но касаются услуг и сервисов международных/иностранных OTT сервисов/услуг, международных/иностранных партнеров (организаций, компании и пр.), а также их упоминание или упоминание их международного/иностранного бренда (товарного знака, логотипа и пр.), несмотря на их имеющееся представительство и/или зарегистрированное юридическое лицо на территории Оператора.

Для отправки международных SMS-сообщений, необходимо зарегистрировать индивидуальное имя отправителя.

Для регистрации имени отправителя необходимо отправить запрос на e-mail support@smsc.kz.

Для операторов Кселл и Билайн международное имя отправителя предоставляется бесплатно, на операторов Алтел и Теле 2 абонентская плата за выделенное имя отправителя составляет 20 000 тенге в месяц.

Срок регистрации имени отправителя может составить от 15 до 30 календарных дней.




Реєстрація імені відправника


Щомісячна платаЗагальні безкоштовні іменаЯк зареєструвати

Росія МТС754 Увімкніть опцію налаштуваннях імен відправників
Мегафон754
Білайн377
(одне ім'я безкоштовно)
Теле2377
МОТІВ566
(754 реєстрація)
INFORM, TAXI

Казахстан K’cellБезкоштовноSMSC.KZ, INFORM, TAXIСтворіть заявку в службу підтримки
Білайн679 SMS-CENTRE, TAXI
(c 01.05.2019 реєстрація міжнародного імені на Білайн проводиться безкоштовно)
Теле2679 SMSC.KZ, SMS.KAZ, TAXI, INFORM
Altel679 SMSC.KZ, SMS.KAZ, TAXI, INFORM

УкраїнаБезкоштовноУвімкніть опцію налаштуваннях імен відправників

БілорусіяБезкоштовноУвімкніть опцію налаштуваннях імен відправників


Вхідні номери для одержання СМС


Віртуальні номери
 
Хостинг SIM-карти


РосіяНомер у федеральному форматі з префіксом 1 або в якості відповідей на надіслані повідомлення БезкоштовноНа відміну від віртуальних номерів можна отримувати повідомлення від інтернет-сервісів, банків і платіжних систем, які використовують для відправки літерні імена. Можна підключити як вашу особисту картку, так і оформлену на нашу компанію.

600 в місяць
Інтернод: +7 977 000 ••••1000 в місяць

УкраїнаLife: +380 93 177 ••••300 в місяць

1) Префікс «login: » — логін клієнта, двокрапка і пробіл без лапок.

Що входить у вартість?

У вартість щомісячного обслуговування включені 20 000 вхідних повідомлень, вартість наступних повідомлень — 0.040 . Вихідні повідомлення оплачуються по тарифних планів для абонентів, як на звичайний мобільний номер.


Інструкція для отримання вхідних повідомлень

Способи оплати

www.megastock.ru   webmoney passport
Рейтинг: BL  смс-шлюз №1






Оплатити послуги ви можете за допомогою електронних систем: Webmoney, Яндекс.Гроші, QIWI Гаманець, Деньги@Mail.ru, Moneymail, RBK Money, EasyPay, Єдиний гаманець, Z-Payment, за допомогою банківських карт VISA/MasterCard, через платіжні термінали, поштовим або банківським переказом а також в салонах зв'язку "Евросеть", Зв'язковий, МТС, DIXIS та ін. або безготівковим способом.

Можливо укладення письмового договору з компаніями.




© 2003–2021 ТОВ «СМСЦЕНТР»
Код за ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
Яндекс.Метрика