Мобільна реклама Мегафон
вибіркове налаштування
параметрів орієнтування
на аудиторію
2,21 ₽
вартість повідомлення
з фільтром по
одному таргету
1
договір з нами
надає доступ до реклами
у 3-х
операторів зв'язку
мобільна реклама — послуга поширення інформаційних і/або рекламних матеріалів вашої компанії за допомогою sms повідомлень.
Використовуючи Мобільну рекламу», ви завжди зможете оперативно і ефективно розповісти своїм клієнтам про нові продукти, послуги або спеціальних пропозиціях.
Скористайтеся послугою «Мобільна реклама» і ви отримаєте можливість вести комунікацію, спрямовану безпосередньо на вашу цільову аудиторію, і в рамках тієї
географії, яка необхідна вам.
Переваги мобільної реклами
Стандартні медіа канали - ТВ, Радіо, Друкована продукція, Зовнішня реклама та Інтернет - надають рекламодавцям кінцеве кількість рекламних можливостей, в той час
як мобільна реклама:
- Відкриває нові інноваційні перспективи.
- Перекриває всі можливості стандартних медіа.
- Змінює підхід до стандартних медіа.
- Унікальні можливості таргетингу: більш 50 критеріїв для вибору цільової аудиторії, більшість з яких одержано в результаті аналізу поведінки абонента.
- Можливість використовувати мобільні купони, QR-код посилання на сторінки, де можливо відразу ж зробити покупку.
- З розсилкою купонів дуже легко оцінити розмір повернення.
- Різноманітні канали комунікації: текстові, графічні, мальтимедийные, інтерактивні голосові.
- Багатогранний геотаргетинг: можна відстежити територіальну прив'язку абонента до заданого розташування і оповістити про продукт.
Тарифи на SMS-рекламу
Обсяг рекламної розсилки (кількість сегментів) 1 |
---|
Вартість розташування рекламних SMS-повідомлень по базі Оператора, ціна з ПДВ 2 |
---|
|
5 000 - 100 000 | 2,30 руб. |
|
100 001 - 500 000 | 2,20 руб. |
|
500 001 - 1 000 000 | 2,10 руб. |
|
1 000 001 - 10 000 000 | 2,05 руб. |
1 В залежності від обраного націлювання ціна змінюється. Для докладного розрахунку зверніться до менеджера компанії.
2 Вартість вказана за 1 сегмент SMS-повідомлень. Сегмент SMS-повідомлення включає кількість символів, враховуючи пробіли і розділових знаків.
Загальна довжина SMS-повідомлень розраховується, виходячи з кількості сегментів, його складових.
1 сегмент = до 70 символів;
2 сегмента = до 134 символів;
3 сегмента = до 201 символу;
4 сегмента = до 268 символів;
Вартість одного MMS-повідомлення - 3, 00 руб.
Вартість індивідуального імені відправника - 2000 руб. у місяць.
Вартість таргетов
Таргет | Вартість таргету |
---|
|
Гео таргетинг по суб'єктах РФ (регіон, область), по містах | 0,20 руб. |
|
Гео таргетинг за адресами | 0,50 руб. |
|
Згоду | 0,10 руб. |
|
Вік | 0,10 руб. |
|
Підлога | 0,10 руб. |
|
Операційна система \ вендор | 0,10 руб. |
|
Роумінг 1 | 0,20 руб. |
|
Інтереси (за категоріями) 2 | 0,20 руб. |
|
Дохід 3 | 0,50 руб. |
|
Інтереси в інтернеті | 0,50 руб. |
|
Подієвий таргетинг 4 | 2,00 руб. |
1 - «Прибув до країни»- отримають повідомлення, хто прибув тільки що в країну;
- «Прибув або знаходиться в країні» - отримають повідомлення всі, хто зараз знаходиться в країні або щойно прибув;
- «Відвідав країну» - раніше був у зазначеній країні.
2 Подорожі, спорт, кар'єра, нерухомість, медицина і здоров'я, зв'язок та інтернет, розваги і хобі, бізнес, комп'ютери та за, дім і сім'я, громадська діяльність, послуги, фінанси, страхування, автомобілі.
3 - Нижче середнього - не вистачає коштів навіть на харчування;
- Середній - коштів вистачає на їжу та одяг. Купівля великої побутової техніки (телевізора, пральної машини) скрутна;
- Вище середнього - грошей цілком вистачає на велику побутову техніку, але немає можливості купити нову машину;
- Високий - купити речі тривалого користування не складає проблеми, але важко купити квартиру або дачу;
- Преміум - матеріальних труднощів не відчувають. При необхідності можуть придбати дачу або квартиру.
4 Вибірка абонентів, яка може формуватися виходячи з даних:
- Отримання смс від імені відправників;
- Вихідних дзвінків;
- Вхідних дзвінків.
Обмеження
Забороняється реклама:
- фінансових пірамід;
- підробки документів (ліцензії, свідоцтва, дипломи);
- послуг сексуального характеру (еротичний масаж, секс по телефону, ескорт-послуги);
- сайтів для дорослих (18+);
- пропаганди насильства;
- наркотичних засобів, заборонених речовин;
- зброї та боєприпасів;
- азартних ігор (казино, тоталізатори, ігрові автомати, гра на гроші);
- дій, пов'язаних з придбанням та/або продажем орденів і медалей;
- інтимних товарів;
- алкогольної продукції;
- тютюнової продукції;
- платіжних систем;
- платіжних сервісів операторів;
- електронних грошей.
Термін підготовки розсилки
4-8 робочі дні.
Почати рекламу
Для початку рекламної кампанії вам необхідно зареєструватися в нашому сервісі і створити рекламну розсилку у особистому кабінеті
у пункті «
Надіслати» → «
Рекламні розсилки».