Знаючи, що наш сервіс використовують багато компаній і веб-сайти для важливих повідомлень,
і від нашої роботи залежить коректність роботи сервісів наших клієнтів,
ми прагнемо до максимальної стабільності та безперебійності надання послуг, що
досягається різними методами, алгоритмами і підсистемами. Наш сервіс володіє багатьма особливостями
і перевагами, завдяки чому відрізняється стабільністю і добре підходить для критичних завдань.
Сервіс розроблявся в першу чергу з розрахунком на якість і надійність, а не на прибуток,
і зараз ми продовжуємо підтримувати високий рівень послуг, що надаються.
Нам важливо мати репутацію стабільного і професійного сервісу.
Нижче перераховані основні переваги, завдяки яким нам вдається тримати сервіс
на високому професійному рівні.
- 1. Можливості сервісу
- 2. Висока стабільність роботи
- 3. Захист від DOS і DDoS атак
- 4. Швидка доставка термінових повідомлень
- 5. Автоматичний моніторинг каналів
- 6. Підвищений відсоток доставки повідомлень
- 7. Конфіденційність і захист даних
- 8. Оперативна підтримка клієнтів
Можливості сервісу:
- відправка SMS-повідомлень в мережі мобільних операторів по всьому світу;
- доставка повідомлень на міські та портовані (MNP) номери мобільних телефонів;
- підтримка довгих повідомлень (до 1000 символів);
- пріоритизація трафіку, завдяки чому термінові SMS доставляються без затримок;
- бінарні повідомлення (EMS, WAP-push та ін.) і MMS повідомлення;
- можливість динамічної підстановки імені відправника (Sender ID);
- отримання статусів доставки відправлених повідомлень в реальному часі;
- автоматичні розсилки за розкладом і періодичні розсилки;
- персоніфіковані розсилки з авто-підстановкою імен абонентів;
- обмеження розсилок за часом з урахуванням часових поясів абонентів;
- контроль і захист від повторних повідомлень і розсилок протягом доби;
- списки SMS-розсилок і автоматична підписка на розсилку;
- чорні списки номерів для заборони розсилок певним абонентам;
- автоматичне додавання недоступних номерів в чорний список;
- отримання та переадресація відповідей та вхідних SMS-повідомлень від абонентів;
- обробка безкоштовних дзвінків від абонентів на федеральні номери;
- віртуальні виділені номери для прийому повідомлень і хостинг SIM-карт;
- функція email2sms для пересилання e-mail повідомлень на телефони;
- HLR-запити та ping-SMS для перевірки доступності номерів телефонів;
- E-mail розсилки з відстеженням доставки і прочитання;
- партнерська програма та кабінет реселлера з прив'язкою свого домену;
- створення субаккаунтів із окремими налаштуваннями і загальним рахунком;
- гнучкі тарифи, що залежать від сум платежів або від щомісячних розсилок;
- відсутність плати за підключення і часу використання платежів;
- велика кількість способів оплати, включаючи безготівковий розрахунок;
- мультивалютна система розрахунків і білінг сервісу.
Висока стабільність роботи:
За довгий час роботи ми вже досить добре налагодили сервіс, так як
маємо кваліфікованих постійних програмістів і самі розробляємо наше ПЗ,
включаючи розробку низькорівневих серверних процесів, системи моніторингу та захисту, SMPP-сервер і веб-інтерфейси.
За рахунок власних розробок і постійних програмістів ми створюємо якісний код,
оперативно виправляємо помилки і допрацьовуємо сервіс за побажаннями клієнтів.
Для підвищення стабільності і захисту від збоїв в обладнанні у нас використовуються паралельно працюють
і синхронізуються між собою сервери, запити до яких направляються через вхідний маршрутизатор-балансувальник,
завдяки чому перемикання трафіку між серверами відбувається непомітно для клієнтів, і в разі збоїв на одному з серверів
інший зможе обробляти запити, а вийшов з ладу сервер можна відновити без зайвих простоїв в роботі всього сервісу.
Додатково ми використовуємо різні підключення до платформи через незалежних інтернет-провайдерів, щоб не залежати
від можливих тимчасових проблем з інтернет-каналами. Доступні резервні підключення:
www2.smsc.ua (http),
smpp2.smsc.ua (smpp).
Детальна Архітектура SMS-сервісу
Захист від DOS і DDoS атак:
Нашими фахівцями розроблений комплексний захист від DoS атак,
яка може автоматично відобразити невеликі і середні атаки на сервіс (DoS),
а також більші розподілені атаки (DDoS) з тимчасовим включенням спеціального режиму доступу
до Сервісу тільки зареєстрованим раніше клієнтам.
Для захисту використовується окремий сервер фільтрації трафіку, що перенаправляє запити на внутрішні сервери
і відсіює поганий трафік. Також на час блокуються клієнти, у яких трапляються помилки у і випадкові
зациклення викликів API, що породжує часті запити і створює зайве навантаження на сервіс.
Швидка доставка термінових повідомлень:
У нашому сервісі використовується автоматична система визначення пріоритету трафіку.
Всі масові розсилки відправляються з меншим пріоритетом, ніж поодинокі SMS-повідомлення.
Завдяки такому поділу критичні поодинокі повідомлення відправляються без затримок,
не чекаючи завершення відправки масових розсилок будь-яких клієнтів.
При цьому масові розсилки теж відправляються досить швидко, так як ми намагаємося тримати канали
не повністю завантаженими і при збільшенні завантаження каналів запитуємо нові підключення у операторів.
Таким чином, наш сервіс добре підходить як для розсилки термінових повідомлень, так і для масових
рекламних повідомлень. А перевантаження і затримки в доставці SMS-повідомлень бувають дуже рідко і обумовлені
найчастіше рідкісними перевантаженнями у самих операторів, канали яких в таких випадках тимчасово відключаються.
Через одне підключення до нашого сервісу ви зможете відправляти SMS-повідомлення різного типу - як поодинокі повідомлення,
так і масові розсилки, перемішуючи відправку повідомлень будь-яким способом і відправляючи хоч групами, хоч послідовно по одному.
Наша система із загального потоку всіх SMS-повідомлень клієнта автоматично визначить унікальні поодинокі повідомлення і повторювані
повідомлення масових розсилок, призначить всім повідомленням пріоритети в залежності від розміру масових розсилок, і відправить
одиночні і невеликі групові розсилки в першу чергу максимально швидко.
Тому вам не потрібно буде ускладнювати свої програми і організовувати кілька черг повідомлень для різного типу трафіку,
ви зможете відправляти всі SMS-повідомлення через один потік, при цьому ваші абоненти будуть отримувати важливі повідомлення вчасно.
Автоматичний моніторинг каналів:
У Сервісі реалізована автоматична інтелектуальна система моніторингу каналів операторів і окремих клієнтів.
Якщо на якомусь каналі або у певного клієнта перестають доставлятися повідомлення або відбувається затримка в доставці декількох SMS,
то після закінчення однієї хвилини повідомляється черговий співробітник, і автоматично на час відключається проблемний канал
з подальшою періодичною автоперевіркою тестовими SMS на спеціальний робочий номер.
Таким чином, рідкісні проблеми і перевантаження на каналах стільникових операторів не викликають великих проблем і затримок в доставці повідомлень клієнтів,
а наявність резервних каналів через різних операторів дає можливість безперебійно відправляти критичні SMS-повідомлення.
При цьому підключення стільникових операторів, на яких часто відбуваються перевантаження, затримки або збої в доставці повідомлень,
ми перестаємо використовувати в роботі, залишаючи, таким чином, тільки надійні і перевірені канали передачі SMS-повідомлень для
надання якісного сервісу.
Підвищений відсоток доставки повідомлень:
Наш сервіс забезпечують більш якісну доставку SMS-повідомлень на відміну від інших сервісів, а також від самих операторів
завдяки спеціальним алгоритмам, що підвищує відсоток доставки повідомлень на доступні номери мобільних телефонів.
1. Подвійна відправка
Маючи вже досить довгий досвід роботи з різними мобільними операторами, в тому числі з найбільшими,
ми можемо професійно оцінювати якість різних каналів операторів і відсівати проблемні і менш стабільні,
залишаючи в роботі тільки найнадійніші з них. Але незважаючи на використання більш якісних каналів за довгий час роботи було помічено,
що будь-які оператори не завжди гарантовано доставляють повідомлення на доступні телефони, і зрідка можуть відхиляти відправлені повідомлення з певним кодом помилки,
наприклад, при знаходженні абонента в роумінгу, через тимчасове відключення маршруту в іншу мережу, при спрацьовуванні спам-фільтрів або через рідкісні збої у самих операторів,
що неприпустимо для завдань з критичними SMS-розсилками, які покликаний забезпечувати наш сервіс.
Для поліпшення доставки ми відстежуємо статуси і помилки кожного відправленого SMS-повідомлення, і в разі повернення статусу недоставки і підозрілого коду помилки
на підключенні одного з операторів відхилене повідомлення повторюється через підключення іншого оператора. У більшості випадків такі помилково-відхилені повідомлення на доступні
номери можуть доставитися з другої спроби через альтернативного оператора, наприклад, в разі різних роумінгових угод із зарубіжними операторами,
а в разі збою у одного оператора, ймовірність повторення такого ж збою в іншого оператора вкрай мала. Всі повторні повідомлення,
поліпшують таким чином доставку, відправляються безкоштовно для клієнтів і в особистому кабінеті відображаються з цифрою 2 в дужках після статусу доставки.
2. Доставка повідомлень на міські номери
Крім того, доставку покращує також функція доставки повідомлень на прямі міські номери мобільних телефонів за допомогою наявної і постійно поповнюється бази
відповідності міських номерів їх федеральним варіантам. Відомо, що багато абонентів залишають свої міські номери в якості контакту,
і потім не можуть отримати різні SMS-повідомлення від магазинів, сервісів, служб таксі і т. п., так як навіть оператори в більшості випадків не можуть доставляти
SMS-повідомлення на міські номери, але зазначена функція автозаміни таких номерів дозволяє доставляти повідомлення і на них, підвищуючи загальний відсоток доставки
і дозволяючи таким абонентам повноцінно користуватися послугами сервісів і магазинів наших клієнтів.
3. Зарубіжне покриття
Крім основних каналів місцевих операторів у нас також є підключення до зарубіжних операторів, завдяки яким ми забезпечуємо покращене
міжнародне покриття і високий відсоток доставки в зарубіжні країни. А для тестування і перевірки всіх каналів аналізуємо статуси і скарги
клієнтів і при виявленні проблем з доставкою в будь-яку країну зазвичай знаходимо робочий канал і налаштовуємо цей маршрут для використання в майбутньому.
В особистому кабінеті показуються причини недоставки повідомлень, а також сервіс не намагається відправити і списати гроші на невірні за форматом номера і показує
їх окремим статусом.
4. Моніторинг та резервування
Також описана вище система моніторингу каналів дозволяє краще доставляти повідомлення в разі збоїв і перевантажень на каналі будь-якого оператора,
а так як ми маємо підключення до різних російських і зарубіжних операторів, то на всі напрямки є резервні канали.
Тому у зв'язку з наявністю всіх зазначених функцій, що поліпшують доставку, рекомендуємо використовувати наш сервіс всім, кому потрібна якісна доставка SMS-повідомлень по всьому світу.
Конфіденційність і захист даних:
Ми суворо ставимося до конфіденційності та захисту сервісу від витоків даних наших клієнтів.
Конфіденційність і відповідальність прописується в договорі в окремому пункті.
Ми гарантуємо, що не передаємо дані наших клієнтів третім особам і не використовуємо їх
у своїх цілях, а також не надаємо нашим клієнтам готові бази абонентів для розсилки
SMS-повідомлень, так як не займаємося розсилкою спаму.
На серверах використовуються нестандартні способи захисту власної розробки, такі як
шифрування вихідних кодів виконуваних скриптів, фільтрація SQL-ін'єкцій,
патчі серверного ПЗ і додавання власних модулів ядра для додаткового захисту сервера.
Все це вносить унікальність і нестандартність в роботу серверів, що ускладнює отримання несанкціонованого доступу звичайними методами.
Таким чином, недоступний, якісно написаний кваліфікованими програмістами код сервісу зменшує ризик наявності
виявлення вразливостей через відкриті інтерфейси і витік даних.
Крім цього, доступ до серверів має тільки один довірений постійний співробітник-адміністратор і тільки
з фіксованих IP-адрес, що виключає отримання доступу до сервера і витік конфіденційних даних
за допомогою недобросовісних співробітників.
Також у нас досить захищені Особистий кабінет і API: SSL протокол, прив'язка сесій до IP-адресою і браузеру, ефективний захист від
підбору паролів, що дозволяє зробити тільки кілька спроб доступу з однієї IP-адреси,
обмеження доступу за списком IP-адрес або мереж.
Можливо також підключення клієнтського обладнання по шифрованих тунелях (SSL, VPN).
Для додаткового захисту історії відправлених SMS-повідомлень в особистому кабінеті можна налаштувати
автовидалення повідомлень з історії через заданий час, включаючи відразу після доставки.
Дотримуючись конфіденційності, ми не публікуємо на сайті і нікому не повідомляємо інформацію про наших клієнтів,
щоб не провокувати спроби отримання несанкціонованого доступу до даних наших клієнтів.
Оперативна підтримка клієнтів:
Нашими програмістами розроблена система онлайн-консультування, до якої підключені
всі оператори, і при необхідності підключаються технічні фахівці.
За допомогою цієї системи ми оперативно відповідаємо на будь-які питання, в тому числі технічного характеру,
консультуємо клієнтів і допомагаємо налаштовувати ПЗ.
Додатково підтримка доступна по ICQ, Skype, E-mail і телефонам.
Ми працюємо без вихідних, цілодобово доступні в онлайн-підтримці на сайті або за телефонами та
оперативно реагуємо на виникнення будь-яких проблем або збоїв в сервісі.