Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

FAQ • Які правила реєстрації шаблонів транзакційних і сервісних повідомлень

Пам'ятка операторів зі збору шаблонів

1. Правила віднесення шаблонів до транзакційних

Транзакційним визнається повідомлення, що інформує абонента про проведення в даний момент
операції руху грошових коштів на його рахунку, або про неможливість виконання такої операції.
Під операцією руху коштів ми розуміємо:

У транзакційному шаблоні повинен бути ЯВНО зазначений тип операції, номер рахунку, сума.

Не визнаються транзакційними шаблони, що містять:
А також шаблони, що містять в явному вигляді вказівки на здійснену операцію одного з перерахованих вище типів – відносяться до сервісних.

2. Правила віднесення шаблонів до авторизаційних:

Авторизаційним визнається повідомлення, пов'язане з операцією з надання сервісу клієнту і є частиною сервісу клієнта і призначене для проходження процедур авторизації, верифікації, підтвердження будь-яких дій або надання згод в рамках даного сервісу/послуги клієнта. Авторизаційне SMS-повідомлення може містити перевірочні коди, паролі, логіни, і т. п, за винятком кодів, використовуваних для рекламних цілей, наприклад, промо-коди, або будь-якої іншої інформації, прямо або побічно пов'язаної із залученням уваги до об'єкта рекламування, товарів і \ або послуг клієнта.

Інформації для проходження процедур авторизації, верифікації, підтвердження будь-яких дій або надання згод в рамках Сервісу / послуги відповідають:

Не визнаються авторизаційними шаблони, що містять:
Для Мегафона в шаблонах з кодами обов'язково вказівка ресурсу (сайту, Додатки і т. д.).

3. Правила віднесення шаблонів до сервісних (інформаційний):

Сервісним визнається повідомлення, пов'язане з операціями з надання / надання сервісу / послуги клієнта, що є частиною сервісу / послуги Клієнта та інформує користувача про події та / або операції в рамках даного сервісу / послуги.

Під статусом надання Сервісу/Послуги мається на увазі:
І т.д.

Не визнаються сервісними шаблони, які містять:

З 01.03.2021 р при складанні шаблонів для оператора Теле2 (Росія) потрібно керуватися новими правилами оператора - будуть прийняті тільки авторизаційні шаблони (див. п. 2).
У МТС обов'язково потрібно вказати призначення введення коду (вхід в ЛК, покупка, зміна пароля, участь в акції або програмі лояльності).


4. Опис змінних в авто-підстановці

У більшості випадків шаблони повідомлення містять елементи авто-підстановки.
Авто-підстановка – це змінна, здатна приймати будь-які перераховані значення.

* значення n повинно бути не більше 10 для транзакційних повідомлень і не більше 20 для сервісних повідомлень

Набір літер або цифр %d і %w може містити в собі знаки пунктуації і спецсимволи: ! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ” _ ' " ` ^ { } [ ] < > / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *

5. Вимоги до оформлення шаблонів:

6. Умовні приклади шаблону з авто-підстановкою:

Текст sms:
Замовлення: PR-0184942 на суму 5500 руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: 19.11.15 в інтервалі 15:00-20:00. Ваш інтернет-магазин PR.

Шаблон sms:
Замовлення: % w на суму % d руб успішно прийнятий. Очікуваний час доставки: % d в інтервалі %d. ваш інтернет-магазин PR.

← Назад  Всі питання



© 2003–2023 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика