FAQ • Як дізнатися порядок цифр (DTMF), які натискав абонент під час дзвінка
Необхідно в
налаштуваннях особистого кабінету в полі «URL для відповідей і статусів» вказати адресу обробника, який буде викликатись при отриманні кінцевого статусу будь-якого повідомлення або дзвінка, а також встановити опцію «Пересилати на URL статуси». Якщо під час прослуховування голосового повідомлення абонентом була натиснута послідовність цифр, то вона буде передана на
обробник Клієнта в додатковому параметрі
dtmf.
Отримана інформація може бути відфільтрована на стороні клієнта, наприклад, для виявлення абонентів, які були зацікавлені в отриманні вашої голосової розсилки і натиснули певну клавішу.
Для отримання зворотнього зв'язку від абонентів (у вигляді DTMF) необхідно в голосовому повідомленні озвучити заклик до дії і опис значення клавіш, наприклад:
"Для того, щоб з вами зв'язався наш менеджер, натисніть 1».
В особистому кабінеті у списку відправлених дзвінків на сторінці
історія відповідь абонента автоматично відображається в коментарі під полем Повідомлення, який бачить тільки клієнт.
← Назад Всі питання