Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

FAQ • Чому я зробив оплату через Особистий кабінет, а гроші на баланс не зараховані

Баланс електронних платежів.
При оплаті через особистий кабінет, якщо сума поповнення виставленого рахунку не збігається з фактично сплаченою - такий платіж автоматично не зараховується, і Вам необхідно звернутися в онлайн-підтримку для пошуку та зарахування Вашого платежу в ручному режимі.

А також при оплаті безпосередньо на наші «електронні гаманці», грошові кошти в автоматичному режимі не зараховуються, для зарахування Вам потрібно звернутись до онлайн-підтримки, фахівці ідентифікують ваш аккаунт в системі, перевірять надходження платежу і зарахують його.

Баланс безготівкових платежів.
При оплаті через банк, обробка платежу проходить до трьох робочих днів.
Для клієнтів, з якими укладено договір, оплачувати необхідно тільки з розрахункового рахунку організації, з якою укладено договір, інакше такий платіж буде скасовано.
Для більш оперативного зарахування платежу через банк, можете вислати скан платіжного доручення з відміткою банку на пошту бухгалтерії buh@smsc.ru, а також звернутися в онлайн-підтримку для уточнення статусу Вашого платежу.

← Назад  Всі питання



© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика