FAQ • Чому я зробив оплату через Особистий кабінет, а гроші на баланс не зараховані
Баланс електронних платежів.
При оплаті через особистий кабінет, якщо сума поповнення виставленого рахунку не збігається з фактично сплаченою - такий платіж автоматично не зараховується, і Вам необхідно звернутися в онлайн-підтримку для пошуку та зарахування Вашого платежу в ручному режимі.
А також при оплаті безпосередньо на наші «
електронні гаманці», грошові кошти в автоматичному режимі не зараховуються, для зарахування Вам потрібно звернутись до онлайн-підтримки, фахівці ідентифікують ваш аккаунт в системі, перевірять надходження платежу і зарахують його.
Баланс безготівкових платежів.
При оплаті через банк, обробка платежу проходить до трьох робочих днів.
Для клієнтів, з якими укладено договір, оплачувати необхідно тільки з розрахункового рахунку організації, з якою укладено договір, інакше такий платіж буде скасовано.
Для більш оперативного зарахування платежу через банк, можете вислати скан платіжного доручення з відміткою банку на пошту бухгалтерії buh@smsc.ru, а також звернутися в онлайн-підтримку для уточнення статусу Вашого платежу.
← Назад Всі питання