Інструкція для укладення договору
Для укладення договору необхідно направити заявку з адреси електронної пошти, прописаного в налаштуваннях вашого особистого кабінету, на наш e-mail
support@smsc.ua, вказавши в листі наступну інформацію:
- скановану версію Виписки або Свідоцтва про державну реєстрацію діючої юридичної особи/ФОП;
- скан-копію Свідоцтва платника ПДВ (при наявності);
- ваш зареєстрований логін у нашому сервісі;
- реквізити компанії з ПІБ і точною посадою підписанта;
- поштова адреса;
- банківські реквізити (номер рахунку, найменування та код банку);
- контактні телефони, e-mail.
Завантажити та ознайомитися з шаблонами договорів можете
за цим посиланням.
Для відправки SMS-повідомлень попередньо необхідно
зареєструвати літерне ім'я відправника у Вашому особистому кабінеті (Меню-Налаштування-Імена відправників).
Процедура укладання договору
Після отримання листа з заявкою на укладення договору наші менеджери заповнять і відправлять вам на e-mail
електронний документ для перевірки і узгодження. Після узгодження договору і внесення можливих коригувань
два примірники договору будуть відправлені кур'єром або поштою на вашу адресу. Аккаунт може бути активований при
наданні скан-копії підписаного договору з боку замовника. При необхідності на ваш e-mail також може
бути спрямована скан-копія договору, підписаного з боку виконавця.
Якщо лист не дійшов
Зазвичай на запит про укладення договору ми відповідаємо протягом робочого дня, але якщо після відправлення листа з реквізитами
ви не отримали нашу відповідь, то, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, для уточнення інформації
про отримання листа і про процес підготовки договору, так як іноді листи можуть потрапляти в спам-папку, яка перевіряється
з затримками. У такому випадку ви можете зателефонувати і прискорити процес укладення договору.