Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Інтеграція з сервісом (API)

API дозволяє розсилати повідомлення через ваші проекти і сервіси по протоколах HTTP/HTTPS, SMTP і SMPP. Готові бібліотеки на різних мовах програмування підключаються до вашого проекту і допомагають відправляти повідомлення з будь-якого місця за допомогою однієї команди.


HTTP/HTTPS SMTP SMPP SOAP OMS SMS-команди Бібліотеки та приклади коду

ВІДПРАВКА ПОВІДОМЛЕНЬ

Відправка SMS-повідомлення

Коментарі в SMS-повідомленнях

Відправка на групу номерів

Відправка HLR-запиту

Надсилання MMS-повідомлення

Відправка e-mail повідомлення

Надсилання голосового повідомлення (дзвінок)

Відправка viber-повідомлення

Використання префіксів при відправці повідомлень

Керування шаблонами повідомлень

Керування шаблонами операторів

Віртуальна відправка (режим тестування)

Повідомлення про події

УПРАВЛІННЯ РОЗСИЛКАМИ

СТАТУСИ ПОВІДОМЛЕНЬ

ПЕРЕВІРКА СТАНУ БАЛАНСУ

УПРАВЛІННЯ КОНТАКТАМИ

УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТАМИ

КЕРУВАННЯ ІМЕНАМИ ВІДПРАВНИКІВ (SENDER ID)

ОТРИМАННЯ ДАНИХ

РІЗНЕ

Коди статусів

Можливі варіанти кодів статусів повідомлень або HLR-запитів (значення <status>):

КодНазваОпис
-3Повідомлення не знайденоВиникає, якщо для вказаного номера телефону та ID повідомлення не знайдено.
-2ЗупиненоВиникає у повідомлень з розсилки, які не встигли піти оператору до моменту тимчасової зупинки даної розсилки на сторінці Розсилки та завдання.
-1Очікує відправкиЯкщо при відправці повідомлення було задано час отримання абонентом, то до цього часу повідомлення буде перебувати в даному статусі, в інших випадках повідомлення в цьому статусі знаходиться нетривалий час перед відправкою на SMS-центр.
0Передано операторуПовідомлення було передано на SMS-центр оператора для доставки.
1ДоставленеПовідомлення було успішно доставлено абоненту.
2ПрочитаноПовідомлення було прочитано (відкрито) абонентом. Даний статус можливий для e-mail-повідомлень, що мають формат html-документа.
3ПростроченоВиникає, якщо час" життя " повідомлення минув, а воно так і не було доставлено одержувачу, наприклад, якщо абонент не був доступний протягом певного часу або в його телефоні був переповнений буфер повідомлень.
4Натиснуте посиланняПовідомлення було доставлено, і абонентом було натиснуте коротке посилання, передане в повідомленні. Даний статус можливий при включених в налаштуваннях опціях "Автоматично скорочувати посилання в повідомленнях" і "відстежувати номери абонентів".
20Неможливо доставитиСпроба доставити повідомлення закінчилася невдало, це може бути викликано різними причинами, наприклад, абонент заблокований, не існує, знаходиться в роумінгу без підтримки обміну SMS, або на його телефоні не підтримується прийом SMS-повідомлень.
22Невірний номерНеправильний формат номера телефону.
23ЗабороненоВиникає при спрацьовуванні обмежень на відправку дублів, на часті повідомлення на один номер (флуд), на номери з чорного списку, на заборонені спам фільтром Тексти або імена відправників (Sender ID).
24Недостатньо коштівНа рахунку клієнта недостатня сума для відправки повідомлення.
25Недоступний номерТелефонний номер не приймає SMS-повідомлення, або на цього оператора немає робочого маршруту.

Запит статусів повідомлень необхідно здійснювати протягом доби з моменту відправки. Після закінчення даного часу повідомлення поміщаються в архівну базу. В 03:00 за московським часом переносяться повідомлення з кінцевим статусом, відправлені до 18:00 минулого дня. Для можливості отримання реальних статусів таких повідомлень необхідно звернутися в службу підтримки.

Також сервер не приймає більше п'яти однакових запитів на отримання статусу одного і того ж повідомлення або більше одного масового запиту протягом хвилини для зниження навантаження і захисту від помилок і зациклення в програмі на стороні Клієнта.




© 2003–2021 ТОВ «СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
Яндекс.Метрика