Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Інтеграція з сервісом (API)

API дозволяє розсилати повідомлення через ваші проекти і сервіси по протоколах HTTP/HTTPS, SMTP і SMPP. Готові бібліотеки на різних мовах програмування підключаються до вашого проекту і допомагають відправляти повідомлення з будь-якого місця за допомогою однієї команди.


HTTP/HTTPS SMTP SMPP SOAP OMS SMS-команди Бібліотеки та приклади коду

ВІДПРАВКА ПОВІДОМЛЕНЬ

Відправка SMS-повідомлення

Коментарі в SMS-повідомленнях

Відправка на групу номерів

Відправка HLR-запиту

Надсилання MMS-повідомлення

Відправка e-mail повідомлення

Надсилання голосового повідомлення (дзвінок)

Відправка viber-повідомлення

Використання префіксів при відправці повідомлень

Керування шаблонами повідомлень

Керування шаблонами операторів

Віртуальна відправка (режим тестування)

Повідомлення про події

УПРАВЛІННЯ РОЗСИЛКАМИ

СТАТУСИ ПОВІДОМЛЕНЬ

ПЕРЕВІРКА СТАНУ БАЛАНСУ

УПРАВЛІННЯ КОНТАКТАМИ

УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТАМИ

КЕРУВАННЯ ІМЕНАМИ ВІДПРАВНИКІВ (SENDER ID)

ОТРИМАННЯ ДАНИХ

РІЗНЕ

Статуси повідомлень

Перевірка статусу

Для перевірки статусу доставки SMS або e-mail необхідно викликати методом GET або POST адресу: https://smsc.ua/sys/status.php?login=<login>&psw=<password>&phone=<phone>&id=<sms_id>
Серверу передаються наступні параметри:

ПараметрЗначення
loginЛогін Клієнта.
pswПароль Клієнта (можна додати або редагувати на даннійсторінці).
phoneНомер телефону або список номерів через кому при запиті статусів декількох SMS. При множинному запиті номеру в списку повинні бути перераховані в порядку, відповідному ідентифікаторам повідомлень. Задля збереження формату множинного запиту при запиті статусу одного повідомлення вкажіть кому після номера телефону. Цей опис підходить і для e-mail-повідомлень.
idІдентифікатор повідомлення або список ідентифікаторів через кому при запиті статусів декількох повідомлень. Для збереження формату множинного запиту при запиті статусу одного повідомлення вкажіть кому після ідентифікатора повідомлення.
fmtФормат відповіді сервера:
0 – (за замовчуванням) у вигляді рядка (Status = 1, check_time = 10.10.2010 10:10:10).
1 – у вигляді номера статусу і штампа часу через кому (1,1286524541).
2 – у xml форматі.
3 – у json форматі.
all0 – (за замовчуванням) отримати статус повідомлення в звичайному форматі.
1 – отримати повну інформацію про відправлене повідомлення.
2 – додати в інформацію про повідомлення дані про країну, оператора та регіон абонента.
charsetКодування результату запиту, якщо використовується відмінна від кодування за замовчуванням windows-1251. Варіанти: utf-8 і koi8-r.
del1 – видалити раніше відправлене повідомлення. Використовується спільно з параметрами phone і id. Більш докладно даний параметр описаний тут.

Відповідь сервера і коди помилок

У разі помилки Сервер повертає наступний рядок:
  • При fmt = 0:
    ERROR = N (опис)

  • При fmt = 1:
    0,-N

  • При fmt = 2:
    <result>
    <error>опис</error>
    <error_code>N</error_code>
    </result>

  • При fmt = 3:
    {
    "error": "опис",
    "error_code": N
    }
N – номер помилки, може приймати наступні значення:

ЗначенняОпис
1Помилка в параметрах.
2Невірний логін або пароль. Також виникає при спробі відправки повідомлення з IP-адреси, що не входить в список дозволених Клієнтом (якщо такий список був налаштований Клієнтом раніше).
4IP-адреса тимчасово заблокована.
5Помилка видалення повідомлення.
9Спроба відправки більше п'яти запитів на отримання статусу одного і того ж повідомлення або більше одного масового запиту протягом хвилини.
Дана помилка виникає також при спробі відправки п'яти і більше запитів одночасно з різних підключень під одним логіном (too many concurrent requests).

У разі успішного запиту Сервер повертає відповідь у вигляді рядка:

Відповіді для SMS-повідомлень:
  • при fmt = 0 та all = 0: Status = <status>, check_time = <last_date>, err = <err>

  • при fmt = 1 та all = 0: <status>,<last_timestamp>,<err>

  • при fmt = 2 та all = 0:
    <sms>
    <status>status</status>
    <last_date>last_date</last_date>
    <last_timestamp>last_timestamp</last_timestamp>
    <err>err</err>
    </sms>

  • при fmt = 3 та all = 0:
    {
    "status": <status>,
    "last_date": "<last_date>",
    "last_timestamp": <last_timestamp>,
    "err": <err>
    }

  • при fmt = 0 та all = 1:
    Status = <status>, check_time = <last_date>, err = <err>, send_date = <send_date>, phone = <phone>, cost = <cost>, sender_id = <sender>, status_name = <status_name>, message = <message>, comment = <comment>, type = <type>

  • при fmt = 1 та all = 1:
    <status>,<last_timestamp>,<err>,<send_timestamp>,<phone>,<cost>,<sender>,<status_name>,<message>, <comment>, <type>

  • при fmt = 2 та all = 1:
    <sms>
    <status>status</status>
    <last_date>last_date</last_date>
    <last_timestamp>last_timestamp</last_timestamp>
    <err>err</err>
    <send_date>send_date</send_date>
    <send_timestamp>send_timestamp</send_timestamp>
    <phone>phone</phone>
    <cost>cost</cost>
    <sender_id>sender</sender_id>
    <status_name>status_name</status_name>
    <message>message</message>
    <comment>comment</comment>
    <type>type</type>
    <sms_cnt>sms_cnt</sms_cnt>
    </sms>

  • при fmt = 3 та all = 1:
    {
    "status": <status>,
    "last_date": "<last_date>",
    "last_timestamp": <last_timestamp>,
    "err": <err>,
    "send_date": "<send_date>",
    "send_timestamp": <send_timestamp>,
    "phone": "<phone>",
    "cost": "<cost>",
    "sender_id": "<sender>",
    "status_name": "<status_name>",
    "message": "<message>",
    "comment": "<comment>",
    "type": <type>,
    "sms_cnt": <sms_cnt>
    }

  • при fmt = 0 та all = 2:
    Status = <status>, check_time = <last_date>, err = <err>, send_date = <send_date>, phone = <phone>, mccmnc = <mccmnc>, country = <country>, operator = <operator>, operator_orig= <operator_orig>, region = <region>, cost = <cost>, sender_id = <sender>, status_name = <status_name>, message = <message>, comment = <comment>, type = <type>

  • при fmt = 1 та all = 2:
    <status>,<last_timestamp>,<err>,<send_timestamp>,<phone>,<country>,<operator>,<region>,<cost>,<sender>,<status_name>,<message>, <comment>, <type>

  • при fmt = 2 та all = 2:
    <sms>
    <status>status</status>
    <last_date>last_date</last_date>
    <last_timestamp>last_timestamp</last_timestamp>
    <err>err</err>
    <send_date>send_date</send_date>
    <send_timestamp>send_timestamp</send_timestamp>
    <phone>phone</phone>
    <cost>cost</cost>
    <sender_id>sender</sender_id>
    <status_name>status_name</status_name>
    <message>message</message>
    <comment>comment</comment>
    <mccmnc>mccmnc</mccmnc>
    <country>country</country>
    <operator>operator</operator>
    <operator_orig>operator_orig</operator_orig>
    <region>region</region>
    <type>type</type>
    <sms_cnt>sms_cnt</sms_cnt>
    </sms>

  • при fmt = 3 та all = 2:
    {
    "status": <status>,
    "last_date": "<last_date>",
    "last_timestamp": <last_timestamp>,
    "err": <err>,
    "send_date": "<send_date>",
    "send_timestamp": <send_timestamp>,
    "phone": "<phone>",
    "cost": "<cost>",
    "sender_id": "<sender>",
    "status_name": "<status_name>",
    "message": "<message>",
    "comment": "<comment>",
    "mccmnc": "<mccmnc>",
    "country": "<country>",
    "operator": "<operator>",
    "operator_orig": "<operator_orig>",
    "region": "<region>",
    "type": <type>,
    "sms_cnt": <sms_cnt>
    }
Де:
<status> – код статусу (список)
<last_date> – дата останньої зміни статусу. Формат DD.MM.YYYY HH:mm: ss.
<last_timestamp> – штамп часу останньої зміни статусу.
<err> – код помилки, якщо повідомлення не було доставлене.
<send_date> – дата відправки повідомлення (формат DD.MM.YYYY hh:mm:ss).
<send_timestamp> – штамп часу відправки повідомлення.
<phone> – номер телефону абонента або e-mail адреса.
<country> – назва країни реєстрації номера абонента.
<operator> – поточний стільниковий оператор абонента.
<operator_orig> – оператор абонента за мобільним кодом до портування номера.
<region> – регіон реєстрації номера абонента.
<cost> – вартість повідомлення.
<sender> – ім'я відправника.
<status_name> – назва статусу.
<message> – текст повідомлення.
<comment> – коментар повідомлення.
<mccmnc> – числовий код країни абонента плюс числовий код оператора абонента.
<type> - тип повідомлення (0 – SMS, 1 – Flash-SMS, 2 – Бінарне SMS, 3 – Wap-push, 4 – HLR-запит, 5 – Ping-SMS, 6 – MMS, 7 – Дзвінок, 10 – Viber).
<sms_cnt> – кількість частин в SMS-повідомленні (або секунд в голосовому повідомленні).

Відповіді для HLR-запитів:
  • при fmt = 0 та all = 0:
    Status = <status>, check_time = <check_time>, err = <err>, imsi = <imsi>, msc = <msc>, mcc = <mcc>, mnc = <mnc>, cn = <cn>, net = <net>, rcn = <rcn>, rnet = <rnet>

  • при fmt = 1 та all = 0: <status>,<last_timestamp>,<err>,<imsi>,<msc>,<mcc>,<mnc>,<cn>,<net>,<rcn>,<rnet>

  • при fmt = 2 та all = 0:
    <sms>
    <status>status</status>
    <last_date>last_date</last_date>
    <last_timestamp>last_timestamp</last_timestamp>
    <err>err</err>
    <imsi>imsi</imsi>
    <msc>msc</msc>
    <mcc>mcc</mcc>
    <mnc>mnc</mnc>
    <cn>cn</cn>
    <net>net</net>
    <rcn>rcn</rcn>
    <rnet>rnet</rnet>
    </sms>

  • при fmt = 3 та all = 0:
    {
    "status": <status>,
    "last_date": "<last_date>",
    "last_timestamp": <last_timestamp>,
    "err": <err>,
    "imsi": "<imsi>",
    "msc": "<msc>",
    "mcc": "<mcc>",
    "mnc": "<mnc>",
    "cn": "<cn>",
    "net": "<net>",
    "rcn": "<rcn>",
    "rnet": "<rnet>"
    }

  • при fmt = 0 та all = 1:
    Status = <status>, check_time = <check_time>, err = <err>, imsi = <imsi>, msc = <msc>, mcc = <mcc>, mnc = <mnc>, cn = <cn>, net = <net>, rcn = <rcn>, rnet = <rnet>, send_date = <send_date>, phone = <phone>, cost = <cost>, sender_id = <sender_id>, status_name = <status_name>, message = <message>, type = <type>

  • при fmt = 1 та all = 1:
    <status>,<last_timestamp>,<err>,<imsi>,<msc>,<mcc>,<mnc>,<cn>,<net>,<rcn>,<rnet>, <send_timestamp>,<phone>,<cost>,<sender_id>,<status_name>,<message>,<type>

  • при fmt = 2 та all = 1:
    <sms>
    <status>status</status>
    <last_date>last_date</last_date>
    <last_timestamp>last_timestamp</last_timestamp>
    <err>err</err>
    <imsi>imsi</imsi>
    <msc>msc</msc>
    <mcc>mcc</mcc>
    <mnc>mnc</mnc>
    <cn>cn</cn>
    <net>net</net>
    <rcn>rcn</rcn>
    <rnet>rnet</rnet>
    <send_date>send_date</send_date>
    <send_timestamp>send_timestamp</send_timestamp>
    <phone>phone</phone>
    <cost>cost</cost>
    <sender_id>sender_id</sender_id>
    <status_name>status_name</status_name>
    <message>message</message>
    <type>type</type>
    </sms>

  • при fmt = 3 та all = 1:
    {
    "status": <status>,
    "last_date": "<last_date>",
    "last_timestamp": <last_timestamp>,
    "err": <err>,
    "imsi": "<imsi>",
    "msc": "<msc>",
    "mcc": "<mcc>",
    "mnc": "<mnc>",
    "cn": "<cn>",
    "net": "<net>",
    "rcn": "<rcn>",
    "rnet": "<rnet>",
    "send_date": "<send_date>",
    "send_timestamp": <send_timestamp>,
    "phone": "<phone>",
    "cost": "<cost>",
    "sender_id": "<sender>",
    "status_name": "<status_name>",
    "message": "<message>",
    "type": <type>
    }

  • при fmt = 0 та all = 2:
    Status = <status>, check_time = <check_time>, err = <err>, imsi = <imsi>, msc = <msc>, mcc = <mcc>, mnc = <mnc>, cn = <cn>, net = <net>, rcn = <rcn>, rnet = <rnet>, send_date = <send_date>, phone = <phone>, country = <country>, operator = <operator>, region = <region>, cost = <cost>, sender_id = <sender_id>, status_name = <status_name>, message = <message>, type = <type>

  • при fmt = 1 та all = 2:
    <status>,<last_timestamp>,<err>,<imsi>,<msc>,<mcc>,<mnc>,<cn>,<net>,<rcn>,<rnet>, <send_timestamp>,<phone>,<country>,<operator>,<region>,<cost>,<sender_id>,<status_name>,<message>,<type>

  • при fmt = 2 та all = 2:
    <sms>
    <status>status</status>
    <last_date>last_date</last_date>
    <last_timestamp>last_timestamp</last_timestamp>
    <err>err</err>
    <imsi>imsi</imsi>
    <msc>msc</msc>
    <mcc>mcc</mcc>
    <mnc>mnc</mnc>
    <cn>cn</cn>
    <net>net</net>
    <rcn>rcn</rcn>
    <rnet>rnet</rnet>
    <send_date>send_date</send_date>
    <send_timestamp>send_timestamp</send_timestamp>
    <phone>phone</phone>
    <cost>cost</cost>
    <sender_id>sender_id</sender_id>
    <status_name>status_name</status_name>
    <message>message</message>
    <country>country</country>
    <operator>operator</operator>
    <region>region</region>
    <type>type</type>
    </sms>

  • при fmt = 3 та all = 2:
    {
    "status": <status>,
    "last_date": "<last_date>",
    "last_timestamp": <last_timestamp>,
    "err": <err>,
    "imsi": "<imsi>",
    "msc": "<msc>",
    "mcc": "<mcc>",
    "mnc": "<mnc>",
    "cn": "<cn>",
    "net": "<net>",
    "rcn": "<rcn>",
    "rnet": "<rnet>",
    "send_date": "<send_date>",
    "send_timestamp": <send_timestamp>,
    "phone": "<phone>",
    "cost": "<cost>",
    "sender_id": "<sender>",
    "status_name": "<status_name>",
    "message": "<message>",
    "country": "<country>",
    "operator": "<operator>",
    "region": "<region>",
    "type": <type>
    }

Де:
<status> – код статусу (список)
<last_date> – дата останньої зміни статусу. Формат DD.MM.YYYY HH:mm: ss.
<last_timestamp> – штамп часу останньої зміни статусу.
<err> – код HLR-помилки або Статусу абонента (список).
<imsi> – унікальний код IMSI SIM-карти абонента.
<msc> – номер сервіс-центру оператора, в мережі якого знаходиться абонент.
<mcc> – числовий код країни абонента.
<mnc> – числовий код оператора абонента.
<cn> – назва країни реєстрації абонента.
<net> – назва оператора реєстрації абонента.
<rcn> – назва роумінгової країни абонента при знаходженні в чужій мережі.
<rnet> – назва роумінгового оператора абонента при знаходженні в чужій мережі.
<send_date> – дата відправки повідомлення (формат DD.MM.YYYY hh:mm:ss).
<send_timestamp> – штамп часу відправки повідомлення.
<phone> – номер телефону абонента.
<country> – назва країни реєстрації номера абонента.
<operator> – назва оператора абонента.
<region> – регіон реєстрації номера абонента.
<cost> – вартість повідомлення.
<sender> – ім'я відправника.
<status_name> – назва статусу.
<message> – текст повідомлення.
<type> - тип повідомлення (для HLR дорівнює 4).

Якщо повідомлення не знайдене або знаходиться в архівній базі (Значення статусу дорівнює -3), то для fmt = 0,2,3 повертається код статусу у відповідному форматі. Для fmt = 1 повертається відповідь в форматі статусу звичайного повідомлення.

При множині запиті статусів:
  • для fmt = 0 і fmt = 1 в результаті повертається список рядків, кожна з яких містить інформацію про статус відповідного повідомлення.
  • для fmt = 2 формат статусів, що повертаються, аналогічний формату для одиночних повідомлень, при цьому весь список статусів заключається в тег "<list>".
  • для FMT = 3 формат також аналогічний формату для одиночних повідомлень, статуси перераховуються через кому, і весь список обрамляється квадратна дужка.
У разі множинного запиту статусів при значенні параметра all = 1 або all = 2 для кожного статусу додатково повертається ідентифікатор повідомлення. При all = 0 додатково повертається ідентифікатор повідомлення і номер телефону.

Коди статусів

Можливі варіанти кодів статусів повідомлень або HLR-запитів (значення <status>):

КодНазваОпис
-3Повідомлення не знайденеВиникає, якщо для вказаного номера телефону та ID повідомлення не знайдено.
-2ЗупиненоВиникає у повідомлень з розсилки, які не встигли піти оператору до моменту тимчасової зупинки даної розсилки на сторінці Розсилки та завдання.
-1Очікує відправкиЯкщо при відправці повідомлення було задано час отримання абонентом, то до цього часу повідомлення буде перебувати в даному статусі, в інших випадках повідомлення в цьому статусі знаходиться нетривалий час перед відправкою на SMS-центр.
0Передано операторуПовідомлення було передано на SMS-центр оператора для доставки.
1ДоставленеПовідомлення було успішно доставлене абоненту.
2ПрочитаноПовідомлення було прочитано (відкрито) абонентом. Даний статус можливий для e-mail-повідомлень, що мають формат html-документа.
3ПростроченоВиникає, якщо час "життя" повідомлення минув, а воно так і не було доставлене одержувачу, наприклад, якщо абонент не був доступний протягом певного часу або в його телефоні був переповнений буфер повідомлень.
4Натиснуте посиланняПовідомлення було доставлено, і абонентом було натиснуте коротке посилання, передане в повідомленні. Даний статус можливий при включених в налаштуваннях опціях "Автоматично скорочувати посилання в повідомленнях" і "відстежувати номери абонентів".
20Неможливо доставитиСпроба доставити повідомлення закінчилася невдало, це може бути викликане різними причинами, наприклад, абонент заблокований, не існує, знаходиться в роумінгу без підтримки обміну SMS, або на його телефоні не підтримується прийом SMS-повідомлень.
22Невірний номерНеправильний формат номера телефону.
23ЗабороненоВиникає при спрацьовуванні обмежень на відправку дублів, на часті повідомлення на один номер (флуд), на номери з чорного списку, на заборонені спам фільтром тексти або імена відправників (Sender ID).
24Недостатньо коштівНа рахунку клієнта недостатня сума для відправки повідомлення.
25Недоступний номерТелефонний номер не приймає SMS-повідомлення, або на цього оператора немає робочого маршруту.

Запит статусів повідомлень необхідно здійснювати протягом доби з моменту відправки. Після закінчення даного часу повідомлення поміщаються в архівну базу. В 03:00 за московським часом переносяться повідомлення з кінцевим статусом, відправлені до 18:00 минулого дня. Для можливості отримання реальних статусів таких повідомлень необхідно звернутися до служби підтримки.

Також сервер не приймає більше п'яти однакових запитів на отримання статусу одного і того ж повідомлення або більше одного масового запиту протягом хвилини для зниження навантаження і захисту від помилок і зациклення в програмі на стороні Клієнта.

Коди помилок у статусі

Можливі коди помилок у статусі повідомлень або HLR-запитів (значення <err>):

КодНазваОпис
0Немає помилкиАбонент існує та доступний.
1Абонент не існуєЗазначений номер телефону не існує.
6Абонент не в мережіТелефон абонента відключений або знаходиться поза зоною дії мережі.
11Немає послуги SMSОзначає, що абонент не може прийняти SMS-повідомлення. Наприклад, послуга не підключена, або абонент знаходиться в роумінгу, де не активований прийом повідомлень, або у оператора абонента не налагоджений обмін SMS із поточним роумінговим оператором. Також це може бути міський номер без прийому повідомлень.
12Помилка в телефоні абонентаНеможливо доставити повідомлення абоненту через помилки в телефонному апараті або SIM-картці.
13Абонент заблокованийВиникає, наприклад, якщо на рахунку абонента нульовий або негативний баланс, і він знаходиться в роумінгу, або заблокований оператором за тривалу несплату або добровільно самим абонентом. Також ця помилка може повертатися при пошкодженні SIM-карти або неправильному введенні PIN і PUK-кодів SIM-карти.
21Немає підтримки сервісуАпарат абонента не підтримує роботу з даною послугою (сервісом).
200Віртуальна відправкаДане повідомлення з'являється під статусом повідомлення в разі відправки повідомлення в режимі тестування (при встановленій в налаштуваннях галочці "Режим тестування (віртуальна відправка без оплати)").
219Заміна sim-картиПомилка відправки повідомлення у зв'язку з заміною абонентом sim-карти. Після фізичної заміни sim-карти абоненту заблокований прийом повідомлень від буквених імен відправників на 24 години. Блокування може бути знято шляхом поповнення балансу на 100 рублів.
220Переповнена чергу у оператораЗазначена помилка може виникати в разі, коли абонент недоступний для прийому SMS, але повідомлення продовжують приходити оператору і відбувається переповнення внутрішньої черги повідомлень для даного абонента. У рідкісних випадках можлива поява помилки в результаті збою в мережі самого оператора або переповненні загальної черги повідомлень. У всіх подібних ситуаціях система з певними інтервалами кілька разів намагається відправити зазначені повідомлення повторно.
237Абонент не відповідаєВиникає, якщо в процесі спроби дозвону абонент не взяв трубку.
239Заборонена ip-адресаВиникає при спробі відправки повідомлення з ip-адреси, що не входить в список ip-адрес, дозволених Клієнтом для відправки. Також може виникати при спробі відправки повідомлення з ip-адреси, яка раніше не використовувалась для відправки повідомлень і входів в особистий кабінет.
240Абонент зайнятийВиникає при передачі голосового повідомлення абоненту, якщо абонент зайнятий, або скасував виклик.
241Помилка конвертаціїПри перетворенні тексту або звукового файлу в кінцевий формат для передачі абоненту голосового повідомлення сталася помилка конвертації звуку. Також дана помилка може виникати при передачі SMS-повідомлення окремими частинами, коли оператору передані не всі частини.
242Зафіксовано автовідповідачОзначає, що під час відправки голосового повідомлення на стороні абонента був зафіксований автовідповідач.
243Не укладено договірВиникає при спробі відправки розсилок рекламного або масового характеру без укладеного договору.
244Розсилка забороненаОзначає, що для даного Клієнта заборонена відправка масових і рекламних розсилок, або в тексті повідомлення зустрілось заборонене посилання.
245Статус не отриманоПротягом доби статус доставки не був отриманий від оператора, в цьому випадку не можна точно сказати, було повідомлення доставлено чи ні.
246Обмеження часуЯкщо в особистому кабінеті у пункті "Налаштування" у вкладці "Ліміти та обмеження" встановлено "Час відправки" і галочка "заборонити відправку в інший час", то при спробі відправки SMS-повідомлень в період часу, відмінний від зазначеного в полі "Час відправки", відправка повідомлень буде заборонятись із зазначенням даної помилки.
247Перевищено ліміт повідомленьПеревищено загальний добовий ліміт повідомлень, зазначений Клієнтом в особистому кабінеті у пункті "Налаштування".
248Немає маршрутуОзначає, що на даний номер відправка повідомлень недоступна в нашому сервісі. Наприклад, ввели неіснуючий мобільний код, або для зазначеного номера і тексту немає робочого SMS-шлюзу.
249Неправильний формат номеруВиникає, коли мобільний код зазначеного номера і відповідна цьому коду довжина номера невірні.
250Номер заборонений налаштуваннямиНомер потрапив під обмеження, встановлені Клієнтом для мобільних номерів в особистому кабінеті в пункті "Налаштування".
251Перевищено ліміт на один номерПеревищено добовий ліміт повідомлень на один номер. Ліміт встановлюється Клієнтом в особистому кабінеті в пункті "Налаштування". Також така помилка можлива при відправці більше 50 повідомлень одному абоненту, які були відправлені з перервою між повідомленнями менше 30 секунд.
252Номер забороненийВиникає, наприклад, при спробі вказівки Клієнтом одного із наших федеральних номерів як одержувача SMS-повідомлення.
253Заборонено спам-фільтромЯкщо текст повідомлення містить нецензурні вирази і образи, заклики відправити sms і деякі інші заборонені тексти, то відправка повідомлення заблокується. Також заборонено вказувати в якості відправника короткі платні номери, номер одержувача повідомлень, назви операторів, чужих інтернет-ресурсів, компаній і державних організацій.
254Незареєстрований sender idДана помилка виникає при спробі відправки повідомлення від незареєстрованого імені відправника.
255Відхилено операторомОператор відхилив повідомлення без вказівки точного коду помилки.
Таке буває, наприклад, коли номер не належить жодному мобільному оператору, тобто з неіснуючим кодом, або з якоїсь іншої причини оператор не може доставити повідомлення.

Видалення повідомлення

Щоб видалити повідомлення необхідно викликати методом GET або POST скрипт запиту статусу, вказавши команду del: https://smsc.ua/sys/status.php?del=1&login=<login>&psw=<password>&phone=<phone>&id=<sms_id>
Опис параметрів, що передаються Серверу, і помилок, що повертаються їм, аналогічний наведеному для функції запиту статусу.

У разі успішного запиту Сервер повертає відповідь у вигляді рядка:
  • при fmt = 0,1: OK

  • при fmt = 2:
    <result>OK</result>

  • при fmt = 3:
    {
    "result": "OK"
    }

Видалення повідомлень необхідно зробити до перенесення в архівну базу.




© 2003–2021 ТОВ «СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика