![]() |
|
0 (800) 30 7672 Безкоштовно по Україні |
API дозволяє розсилати повідомлення через ваші проекти і сервіси по протоколах HTTP, HTTPS, SMTP та SMPP. Готові бібліотеки на різних мовах програмування підключаються до вашому проекту і допомагають відправляти повідомлення з будь-якого місця за допомогою однієї команди.
ВІДПРАВКА ПОВІДОМЛЕНЬ Відправка SMS-повідомлення УПРАВЛІННЯ РОЗСИЛКАМИКоментарі в SMS-повідомленнях Відправка на групу номерів Відправка HLR-запиту Надсилання MMS-повідомлення Відправка e-mail повідомлення ![]() Відправка коду в телефонному номері Відправка viber-повідомленняВикористання голосового меню (IVR) Приклади відправки голосових повідомлень Використання префіксів при відправці повідомлень Управління шаблонами повідомлень Керування шаблонами операторів Віртуальна відправлення (режим тестування) Повідомлення про події СТАТУСИ ПОВІДОМЛЕНЬ Перевірка статусу ПЕРЕВІРКА СТАНУ БАЛАНСУВідповідь сервера і коди помилок Коди статусів Коди помилок у статусі Видалення повідомлення УПРАВЛІННЯ КОНТАКТАМИ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТАМИ Робота з субклиентами УПРАВЛІННЯ ІМЕНАМИ ВІДПРАВНИКІВ (SENDER ID)Створення і вивантаження рахунків і актів Перелік доступних операцій з іменами відправників ОТРИМАННЯ ДАНИХВідповідь сервера і коди помилок Приклади дій з іменами відправників Отримання історії відправлених повідомлень РІЗНЕОтримання вхідних повідомлень Отримання статистики Отримання статистики по оператора Мегафон Запит тарифів Отримання інформації про оператора Отримання даних о короткому посиланні | Відправка голосового повідомлення (дзвінок)Для відправки голосового повідомлення необхідно викликати методом GET або POST адреса:
https://smsc.ua/sys/send.php?login=<login>&psw=<password>&phones=<phones>&mes=<message>&call=1
При формуванні повідомлення можна вказувати як текст, так і додавати медіа-файли форматів wav і mp3. Якщо планується передача файлів, то їх необхідно передавати методом POST в тілі http(s)-запиту до сервера. Позиції в тексті, в які планується вставляти файли, необхідно позначати спеціальним чином у вигляді "<file n>", де n - номер файлу в формованому списку починаючи з одиниці. Якщо не вказувати позиції, то відповідні файли будуть додаватися в кінець повідомлення. При створенні повідомлення можна вставляти в текст http(s)-посилання раніше завантажених файлів, дізнатися які можна в особистому кабінеті на сторінці відправки, натиснувши послідовно посилання "прикріпити файл" - "Завантажені файли". Також можна вказувати локальні посилання на завантажені файли на нашому сервері у вигляді "<file /upload/files/sms/каталог_загрузки/название_файла>". Щоб завантажити файл із зовнішнього джерела можна в запиті передавати додатковий параметр fileurl, що містить повну http(s)-адресу файлу. У цьому випадку передача в запиті параметра mes необов'язкова. Так як телефонні лінії не можуть ідеально програвати складні медіа-файли, то при формуванні відправляється повідомлення передаються файли перетворюються до простого формату. При відправці голосового повідомлення початковий час і вартість розраховуються приблизно. Після відправки і прослуховування повідомлення абонентом тривалість і вартість дзвінка коригуються або в меншу сторону (наприклад, якщо абонент дослухав повідомлення до кінця), або, якщо тривалість повідомлення перевищує розраховану, то різниця в секундах вказується в коментарі до повідомлення у вигляді додаткового часу overtime, яке в тому числі відображається в деталізації у вигляді окремого запису. Також overtime може виникати при використанні голосового меню (IVR). Максимальна кількість вкладень, переданих у запиті, дорівнює чотирьом, і розмір кожного вкладення не повинен перевищувати 3 Мб. При перевищенні зазначених лімітів оброблювані вкладення будуть виключатися. Для передачі свого номера телефону в якості імені відправника необхідно вказати його у параметрі sender. Зазначений номер перш повинен бути доданий та активований в особистому кабінеті на цієї сторінці. При формуванні запиту можна передавати спеціальний параметр param, в якому задаються деякі характеристики дзвінка (більш детально можна ознайомитися в описі). Також додатково в запиті можна передати параметр voice, який визначає голос, використовуваний для озвучування тексту. Даний параметр може приймати такі значення:
Відправка коду в телефонному номеріПри необхідності відправлення цифрового коду для підтвердження певних операцій за допомогою телефонного номера (наприклад, при реєстрації нового користувача, оформленні замовлення, отримання доступу до різних сервісів і т. п.) замість відправки SMS-повідомлення можна скористатися більш дешевим способом передачі коду в номері телефону вхідного дзвінка.Щоб передати код у телефонному номері необхідно надіслати абоненту спеціальне голосове повідомлення (дзвінок) зі словом code. При отриманні дзвінка абонент може його скинути або підняти трубку. При піднятті трубки система сама скине дзвінок. Останні 6 цифр номеру, з якого прийшов дзвінок, будуть секретним кодом, його необхідно використовувати абоненту для підтвердження операції. Також можливо використання більш короткого коду номера, вказавши кількість цифр в інструкції для користувачів на своєму сайті. Для відправки зазначеного коду через API необхідно виконати запит на відправку голосового повідомлення, отримати згенерований код з відповіді системи і зберегти його на своєму боці. Саме цей код прийде абонента в телефонному номері при дзвінку і потрібно для підтвердження операції. Формат запиту та відповідь Сервера:
https://smsc.ua/sys/send.php?login=<login>&psw=<password>&phones=<phones>&mes=code&call=1
У разі успішної обробки запиту повертається рядок наступного виду (у стандартну відповідь Сервера додається параметр code):
|
© 2003–2021 ТОВ «СМСЦЕНТР» Код за ЄДРПОУ 38404962 | support@smsc.ua Контакти | Дизайн — Студія Артемія Лебедєва Інформація про сайт |
![]() |