Тарифи  Послуги  API  Партнерам  Про сервіс  Контакти 
0 (800) 30 7672
Безкоштовно по Україні
 

Отримання SMS-повідомлень або дзвінків

У нашому сервісі можна приймати і обробляти SMS-повідомлення і дзвінки від абонентів на федеральні номери. Таким чином, ви можете налагодити зворотний зв'язок із вашими клієнтами за допомогою SMS.

Номери для прийому повідомлень можуть бути загальними безкоштовними, виділеними віртуальними і з використанням SIM-карт за послугою SIM-хостингу.

Способи отримання

Отримувати вхідні SMS-повідомлення або дзвінки від абонентів можна наступними способами:

Відповіді на надіслані SMS-повідомлення (безкоштовно):

Після хоча б одного відправленого повідомлення певному абоненту всі його наступні відповідні SMS-повідомлення надходять на аккаунт клієнта, який останнім відправляв йому SMS-повідомлення через наш сервіс. Для можливості відповісти на відправлене повідомлення необхідно при відправці вказати будь-який із наших федеральних номерів у тексті повідомлення, тоді на нього можна буде відповісти. Отримання відповіді від абонента на наші загальні безкоштовні номери можливе тільки протягом двох тижнів після останньої відправки SMS-повідомлення даному абоненту із нашого сервісу.

Зазначення префікса (безкоштовно):

Для отримання вхідних SMS-повідомлень від абонентів без попередньо відправленого повідомлення з сайту можна використовувати вказівку спеціального префікса на початку повідомлення-логін клієнта, двокрапка і пробіл, наприклад « " login: ».

Використання виділеного номеру (платно):

Також є можливість придбання виділеного віртуального номера для прийому SMS-повідомлень в форматі + 7977000xxxx або іншого номера через послугу хостингу SIM-карти згідно з тарифами, вказаними на сторінці «Тарифи». Усі SMS-повідомлення, які поступають від абонентів на такий виділений номер, присвоюються Клієнту, який володіє цим номером.

Отримання вхідних SMS на свій телефон (безкоштовно):

Щоб отримувати відповідні SMS-повідомлення одразу на свій номер телефону, необхідно вказати його в тексті повідомлень, що відправляються через наш сервіс, тоді абоненти зможуть вибирати його при відправці і посилати на нього SMS-повідомлення. Крім цього, можна налаштувати пересилання вхідних на наш номер повідомлень на телефон, вказаний в налаштуваннях в особистому кабінеті.

Отримання вхідних дзвінків від абонентів:

Крім SMS-повідомлень також можливо отримувати дзвінки від абонентів, які в системі виглядають як звичайні вхідні повідомлення з текстом [CALL] . Кожен дзвінок після зчитування номеру абонента відразу буде скинутий і не буде витрачати кошти абонентів на відміну від SMS. Отримання вхідних дзвінків можливо тільки на виділені платні номери.

Для отримання SMS-повідомлень маєте можливість використовувати виділені платні номери або наші спільні безкоштовні номери:

375256612939− Life Білорусь (sms, дзвінки)
5555− Для абонентів Altel (Казахстан)
77059009330− Білайн Казахстан (sms, дзвінки)
79059457777− Білайн Новосибірськ (SMS, дзвінки)
79138977777− МТС Новосибірськ (sms)
79163377737− МТС Москва (sms, дзвінки)
79168877777− МТС Москва (sms, дзвінки)
79684477777− Білайн Москва (sms, дзвінки)

Всі вхідні повідомлення або дзвінки від абонентів на номери нашого сервісу або виділені клієнту можна бачити в особистому кабінеті в пункті «Вхідні SMS» або налаштувати їх пересилання на e-mail або на сервер Клієнта за HTTP або SMPP протоколами.

Правила та умови використання

Вхідні повідомлення на наші загальні безкоштовні номери або на платні віртуальні номери можна отримувати тільки від абонентів, із різних інтернет-сервісів і платіжних систем приймати вхідні повідомлення на дані номери не вийде.

При використанні хостингу SIM-карти вхідні повідомлення можна отримувати від будь-яких імен відправників, в тому числі від буквених з різних інтернет-сервісів.

Заборонене використання вхідних номерів для розповсюдження наркотиків, курильних сумішей і інших заборонених законодавством товарів і послуг.

Підключення номерів і хостинг SIM-карт для прийому вхідних повідомлень здійснюються після надання наступних документів:
  • для юридичних осіб або індивідуальних підприємців - статутні документи;
  • для фізичних осіб (сім-карта нашого сервісу – - два фото: паспорти з написом на аркуші "для SMSC" і Селфі з паспортом;
  • для фізичних осіб (сім-карта клієнта) - фото або скан паспорта власника номера або аккаунта.
У разі порушення правил виділений номер буде відключений, а списані за підключення гроші повернуті не будуть. Всі номери оплачуються оператору за місяць, що залишився, тому гроші поверненню не підлягають. Послуга виділеного номера (віртуального або хостингу SIM-карти) також оплачується до кінця місяця, можлива заміна сім-карти без повернення грошових коштів за погодженням з компанією. Крім цього, оператор може встановлювати фільтри на вхідні повідомлення і накладати штраф за заборонене використання номера.

Віртуальні номери   Хостинг SIM-карт



© 2003–2024 ТОВ " СМСЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 38404962
support@smsc.ua
Контакти
Дизайн — Студія Артемія Лебедєва
Інформація про сайт
SMS-центр для Android Яндекс.Метрика